شما اینجا هستید
خبری » تاکید ” قیاسیان” بر توسعه و نهادینه کردن بعد همگانی ورزش در بین مردم لرستان

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان بر لزوم برنامه ریزی مدون جهت استفاده از همه ظرفیت ها برای ارتقا جایگاه هیات ورزش های همگانی در سطح استان تاکید کرد.

به گزارش بلوطستان به نقل از برنا سید آرش قیاسیان روز سه شنبه در  مجمع انتخاباتی هیات ورزش های همگانی استان که با حضور افشین مولایی رییس فدراسیون ورزش های همگانی برگزار شده بود با بیان اینکه پیشینه ورزش  همگانی  به یک ‌قرن می رسد ، اظهار کرد: باید با بهره گیری واستفاده  از همه ظرفیت ها بتوانیم گامی مهم برای توسعه  ورزش همگانی در استان برداریم.

او با تاکید بر لزوم  ترویج بعد همگانی ورزش در بین آحاد مردم ، افزود: حفظ سلامت و تندرستی و ترویج ورزش در بین  عموم مردم  یکی از رسالت های فدراسیون همگانی است  ولازم است در این راستا  گام‌های موثری نیز توسط هیات همگانی  در سطح استان برداشته شود .

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد تا با  یک رویکرد مثبت ،برنامه ریزی مدون  و حساسیت زیاد هیات همگانی را در استان  به جایگاه اصلی اش  برگردانیم ، خاطر نشان کرد: از منظر اداره کل  ورزش  وجوانان استان هیات همگانی نباید فقط به عنوان  یک صندوق مالی عمل کند  بلکه  باید  حوزه ای  باشد که بتواند فعالیت های ورزشی مردم ، برنامه ها ،رویداد ها،  همایشها و ترویج و توسعه بعد همگانی ورزش را در بر بگیرد و در آینده  نیز این موضوع را اثبات خواهیم کرد.

 قیاسیان  با بیان اینکه باید تلاش و همبستگی بیشتری بین علاقه مندان و دغدغه مندان به ورزش های همگانی  وجود داشته باشد، گفت: ورزش همگانی متعلق به  عموم  مردم  بوده  و یکی از ارکان مهم ورزش کشور است و مقام معظم رهبری نیز  به  توسعه این حوزه از ورزش در کشور حساسیت ویژه ای دارند .

 او بیان کرد: حوزه همگانی در همه جوامع امروزی خصوصا کشورهای توسعه یافته و پیشرفته یکی از تاثیرگذارترین  نهاد های   اجتماعی محسوب می شود و لازم است در استان لرستان نیز این بعد از ورزش  جایگاه خود را در بین مردم  پیدا کند  .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان