شما اینجا هستید
خبری » در آینده هر خانواده یک پزشک

 

مدیرعامل موسسه مهاجرتی آدان در مراسم افتتاحیه این موسسه  در نشست با جمعی از خبرنگاران گفت: برای جلوگیری از سوء استفاده برخی افراد سودجو و همچنین جهت رفاه حال هموطنان عزیزی که جهت اقامت موقت، ادامه تحصیل، اشتغال و سفرهای سیاحتی به خارج از کشور سفر می نمایند، موسسه مهاجرتی آدان تاسیس گردید.

دکتر علی رومی پور افزود: موسسه مهاجرتی آرون آدان زاگرس برای جلوگیری از سوء استفاده برخی افراد سودجو و همچنین جهت رفاه حال هموطنان خصوصا لرستانی های عزیز که جهت اقامت موقت، ادامه تحصیل، اشتغال و سفرهای سیاحتی قصد سفر به خارج از کشور را دارند شعبه موسسه مهاجرتی آدان در خرم آباد مرکز استان لرستان را افتتاح نمودیم.

وی ادامه داد: موسسه مهاجرتی آدان با کادری مجرب و با بهترین و با تجربه تربن مشاوران و وکلا در امور مهاجرت در خدمت علاقه مندان به ادامه تحصیل و اشتغال در اقصی نقاط دنیا با نازلترین قیمت و هزینه های جانبی در خدمت دانشجویان و متقاضیان جویای کار در سراسر ایران خصوصاً مردم باصفای لرستان می باشد.

وی بیان کرد : موسسه مهاجرتی آدان تا پایان فرایند تحصیل و سایر خدمات اقامتی و سیاحتی، کلیه بندها و مفاد مندرج در متن قرارداد فی مابین دانشجویان، متقاضیان جویای کار و اقامت موقت با دانشگاهها و کمپانی های نیازمند نیروی کار تضمین می گردد و پاسخگوی هرگونه دعاوی طرفین می باشد.

وی گفت:  با توجه به سابقه درخشان تیم این موسسه در امور مهاجرتی، اعم از اعزام دانشجو و کاریابی بین المللی با بهره گیری از زبده ترین کارشناسان همواره بستر اطمینان متقاضیان عزیز را برای انجام امور مهاجرتی فراهم نموده و از مراحل اخذ ویزا تا تا فرودگاه، از ترجمه مترجم تا گرفتن سیم کارت، از افتتاح حساب بانکی تا تهیه خوابگاه و همچنین کلیه خدمات لازم تا آشنایی فرد مهاجر با محیط جدید در کشور مقصد، تیم مشاور این موسسه در کنار این عزیزان می باشند.

مدیرعامل موسسه مهاجرتی آدان گفت: دفتر مرکزی این موسسه در تهران می باشد و تا کنون شعبات آن در یاسوج و خرم آباد افتتاح گردیده است و ان شالله قصد داریم شعبات این موسسه را در کلیه مراکز استان های کشور افتتاح نمائیم.

رومی پور با بیان اینکه هدف موسسه ایجاد اعتماد و اطمینان بخشی به هم استانی ها و هم وطنان است تصریح کرد: تفاوت موسسه آدان با سایر موسسات در این است که با صداقت و با حداقل هزینه ها و در کمترین زمان ممکن لباس پزشکی را بر تن فرزندان این مرز و بوم بپوشاند.

وی با بیان اینکه هدف موسسه ایجاد اعتماد و اطمینان بخشی به هم استانی ها و هموطنان است ” معتقد است موسسه به شعار” به امید آینده هر خانواده یک پزشک  به امید خدا جامه عمل خواهد پوشاند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان