شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » آیا باید برای انتصاب یک مدیر و یا انتصاب معاونی در یک دستگاه با همه هماهنگی صورت پذیرد؟.

فرماندار پلذختر گفت: تفکیک قوا مقوله مهمی است که باید در همه مسائل رعایت شود. به گزارش بلوطستان قدرت الله ترا بی نژاد در سالروز پیروزی دولت تدبیر وامید و  در شورای تنظیم بازار شهرستان پلدختر با لحنی بسیار صریح تصریح کرد: قانون فصل الخطاب همه امورات است و لذا باید به تفکیک قوا در کلان کشور ،استان و همچنین شهرستان پایبند باشیم تا همه مشکلات حل شو ند.

فرماندار پلدختر که به نظر می رسید نسبت به برخی مسائل در شهرستان نگران است، افزود: دخالت بیش از حد در امورات موجب اخلال در نظم می شود.وی گفت: انتصاب یک مدیر و یا معاون در حیطه اختیار همه کس نیست که اگر دستگاهی خواست برای خودش معاونی انتخاب کند با همه هماهنگی صورت گیرد و یا در امور جاری یک اداره همه دخالت کنند، تفکیک قوا یک اصل است و قانون معیار ما بوده و وظایف به خوبی روشن و مشخص است.

ترابی نژاد اظهار داشت: نماینده وظیفه ایی دارد، امام جمعه وظیفه ایی دارد ، فرماندار و شهردار و..همه وظایفی دارند در این بین آنچه مهم است اینکه تفکیک قوا مسئولیتها را مشخص کرده و نباید در کار یک دستگاه دستگاهی و یا قوه دیگر ی دخالت کند. وی گفت: آیا باید برای انتصاب یک مدیر و یا انتصاب معاونی در یک دستگاه با همه هماهنگی صورت پذیرد؟.

1417960807

فرماندار پلدختر ادامه داد: دخالت در همه امورات پسندیده نیست و لذا باید به تفکیک قوا اعتقاد داشته باشیم و حرکت در چهارچوب قانون محور کارها باشد.

وی همچنین در سالروز پیروزی دولت تدبیر و امید در گفتگو با بلوطستان گفت: در طول ۱۳ماهه مسئولیتم در سمت فرماندار پلدختر همواره خدمت به مردم و آرامش و تلاش در راستای رفع مشکلات شهرستان را مورد توجه قرار داده و ذره ایی در این مسیر فروگذار نکر ده ام.ترابی نژاد در پاسخ به سوالی در خصوص برخی شایعات مبنی بر تغیر فرماندار پلدختر ف افزود: من سرباز نظام هستم و تا لحظه ایی که در این سمت باشم تنها هدفم رضایت خدا و خدمت به مردم و حرکت در همان جهت گیری سابق خواهد بود و شایعات ذره ایی از انگیزه ام نسبت به فعالیت های جاری فرمانداری کم نخواهد کرد.

ترابی نژاد گفت: با تصمیم استاندار لرستان تشخیص این بود که بنده بعنوان فرماندار پلدختر منصوب شوم علیرغم اینکه چند شهر دیگر هم به من پیشنهاد شد اما بعلت تعلق خاطری که به منطقه بالاگریوه و مردم شهرستان پلدختر دارم در نهایت من این شهرستان را برای خدمت انتخاب کرده و صادقانه در طول یکسال گذشته نهایت تلاش را برای خدمت به مردم و اجرای برنامه های  دولت تدبیر و امید بکار گرفته ام.

فرماندار پلدختر افزود: توفیقات حاصله در طول ۱۳ماهه اخیر نشانگر خدمت صادقانه اینجانب به مردم شهرستان بوده که افزایش اعتبارات عمرانی با جهش ۸۵۰درصدی نسبت به سال ۹۲، کسب رتبه سوم استان لرستان در بحث ارزیابی عملکرد در بین فرمانداریهای لرستان ، افزایش اشتغالزایی دستگاههای اداری از ۴۶درصد در سال ۹۲به ۸۳/۱۴درصد در سال ۹۳علیرغم عدم ثبت برخی اشتغالزایی های دستگاههای اداری در سامانه رصد از مهمترین دستاوردهای سال ۹۳بشمار می روند.

وی تصریح کرد: برای به سرانجام رسیدن یک پروژه ویا اختصاص یک اعتبار در دفاع از مردم پلدختر حتی با برخی رفاقت های بیست ساله ام با برخی مدیران استانی لطمه زده ام چون اعتقاد دارم مردم پلدختر مردمی پاک و قابل احترام و قدر شناس و لایق خدمت هستند

لازم به توضیح است که برخی جزئیات مصاحبه فرماندار پلدختر با بلوطستان در سالروز پیروزی دولت تدبیر و امید بنا به برخی ملاحظات منتشر نشده که در فرصتی مغتنم این مصاحبه بطور کامل در بلوطستان انتشار خواهد یافت.

  1. شهروند

    باسلام ای کاش جناب ترابی زودتر لب به انتقاد میگشودتامردم واقعیت خارو میفهمیدند وازتریبون های دراختیارخود حرف خودس وبا مردم میزد نه با سایت

  2. اصلاح طلب

    دولت در مقابل نماینده کاری از پیش نبرده و نخواهد بر این حرف ها هم بی فایده است

  3. واشیان سرنوشت ساز در انتخابات

    الان دیگر این حرفها فایده ندارد شما که حتی نمی توانید در فرمانداری تغییر ایجاد کنید و مدیران ادارات اصلا توجهی به حرف شما ندارند امید میرود در این دولت امید فرمانداری را رها و ارزو داریم یک فرماندار مقتدر مثل افای علی مرادی یادش به خیر را بعنوان فرماندار انتخاب تا همه حامیان دولت تدبیر و امید خوشحال و امیدوار گردیم

  4. امیر

    امدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  5. امیر

    صد چراغ داردوبی راهه میرود بگذاربیفتدوبیندسزای خویش

  6. ولایی

    برادر ترابی نژاد انگار خاطر مبارکشان نیست هنگامی که فلانی از کار همه کس دخالت میکرد و جای نماینده حرف می زند فرماندار شهر بود شهردار و شورا و آموزش و پرورش و خبرنگار و پلیس راهور و همه کاره بود اون موقع چرا نگفتید تفکیک قوا؟
    نماینده به اعتبار رای مردم حق دارد نگذارد نااهلی بر مسند امور قرار گیرید

  7. حرف حساب

    در پلدختر صف بندی سیاسی نداریم هر کس که منافعش تامین شود با هر جناح سیاسی که باشد می رود مشکل ترابی نژاد این بود که نیروهایی که بومی هستند و الان مدیر هستند آدم هایی بودند که با همه چیز کنار می آیند مدیران پلدختری کار نمی کنند و به مردم پاسخگو نیستند فرماندار هم از کنار این مساله به سادگی گذشت و یا شاید هم زورش نرسید

  8. شهروند

    آقای ترابی نژاد برای اداره سیاسی و مدیریتی شهرستانی مانند پلدختر تدبیری نداشت .وبرنامه تعریف شده ای برای انسجام نیروهای پراکنده اصلاحات درمقابل نیروهای به ظاهرپراکنده اما واقعاً قوی و منسجم اصولگرای شهرستان نداشت . هرکجا رفت خداوند نگهدارش باد فقط توصیه می کنیم فرماندار نشود

  9. اصلاح طلب

    حرف هایش واقعیت است دولت نباید اینقدر ضعیف باشد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان