شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » ازحقوق اولیه خانواده‌ام برای خدمت به مردم پل دختر گذشته‌ام / هیچ دل‌بستگی به پست و مقام ندارم

ترابی نژاد

فرماندار پلدخترگفت: دولت دردو سال عملکرد خود دستاوردهای چشمگیری داشته است.به گزارش بلوطستان ترابی نژاد در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به خدمات دو ساله دولت تدبیر و امید افزود: مهار تورم، توافق هسته ایی و طرح نظام سلامت سه دستاورد مهم دولت تدبیر و امید در دو سال گذشته بوده است. قدرت الله ترابی نژاد حمایت رهبر انقلاب از تیم مذاکره کننده هسته ایی، استقامت ملت ایران و مقاومت تیم مذاکره کننده را از جمله دلایل موفقیت نظام جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته ایی توصیف کرد و گفت: دشمنان در مقابل منطق جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته ایی تسلیم شدند.
وی لزوم حمایت از دولت در روند اجرایی شدن توافق هسته ایی را خواستار شد و افزود: فعال سازی پروژه های راکد،ایجاد زیر ساخت های اشتغال در لرستان و همچنین رشد فزآینده اعتبارات عمرانی از جمله توفیقات دولت در استان لرستان با تلاش استاندار ساعی و تلاشگر استان بوده است.
فرماندار پلدختر تصریح کرد: اعتبارات مصوب دولت برای شهرستان پلدختر ۱۸میلیارد بوده که از میزان سه میلیارد تومان تخصیص یافته و این در حالیست که در سال ۹۳اعتبارات عمرانی شهرستان با رشد ۸۵۰درصدی نسبت به سال ۹۲،به رقمی معادل ۴۸میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار مصوب با ۴۰میلیارد و پانصد میلیون اعتبار تخصیص یافته رسیده است.

۸۱۶۸۳۸۲۹-۷۰۰۳۵۰۹۳

قدرت الله ترابی نژاد اختصاص ۹۰۰ تومان برای تکمیل شهرک گلخانه ایی ، ۲میلیارد تومان پمپاژ آمیران کوشکی ،یک میلیارد و هفصد میلیون تومان پمپاژ میلیون،۵۰۰ میلیون تومان برای پمپاژ جلگه خلج، دو میلیارد تومان برای اجرای پمپاژ زیودار، سه میلیارد و سیصد و شصت و هفت میلیون تومان برای پمپاژ واشیان،۱۱میلیارد تومان برای پمپاژ جایدر و همچنین سیصد میلیون تومان برای تکمیل پروژه چم مهر را از جمله فعالیتهای انجام گرفته در شهرستان پلدختر دانست و اضافه کرد: استخر شنا از سال ۸۷تا ۹۲ تنها پنج درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با پیگیریهای انجام گرفته و اختصاص ۶۵۰میلیون تومان برای عملیات اجرایی آن خوشبختانه پیشرفت فیزیکی مطلوبی پیدا کرده و سوله آن نصب شده و حداکثر تا دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.
فرماندار پلدختر خاطر نشان کرد: ۷۰۰میلیون تومان برای عملیات اجرایی مرکز بهداشت شماره یک اختصاص یافته که در هفته دولت به بهر ه برداری خواهد رسید.
وی افزو د : در مانگاه تامین اجتماعی هم پیشرفت فیزیکی خوبی داشته که با توجه به روند کار امیدواریم در موعد مقرر یعنی دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.ترابی نژاد اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان برای برق رسانی به منطقه محروم تخت چان، چهار میلیارد و پانصد میلیون تومان برای آب شرب روستایی را بخش دیگری از فعالیتهای انجام گرفته در شهرستان پلدختر عنوان کرد.
فرماندار پلدختر در بخش دیگری از سخنان خود به وقوع پدیده خشکسالی و بحران آب رودخانه کشکان اشاره کرد و گفت: میزان بارش های شهرستان در سال زراعی جاری ۳۵۰میلی متر بوده که در مقایسه با سال گذشته ۲۵درصد و در مقایسه با مدت مشابه در دراز مدت ۲۷درصد کاهش داشته است.
وی گفت: ۱۶۰حلقه چاه مجاز در شهرستان وجود دارد که از این تعداد ۴۵حلقه خشک شده و همچنین بین ۳۵تا هفتاد درصد آب های زیرزمینی افت کرده و حتی چاههای آب شرب پلدختر نیز افت کرده که در صورت عدم مدیریت مصرف آب در چند سال آینده پلدختر آب شربی برای خورد نیز نخواهد داشت.

ترابی نژاد افزود: شهرستان خرم آباد با سطح زیر کشت آبی ۳۱هزار هکتار آبی و ۵هزار باغات، دوره چگنی با ۴۷۴۴هکتار آبی و ۱۴۶۰اراضی باغی، پلدختر با ۱۰هزار هکتار اراضی زیر کشت آبی و ۳۶۴۰ هکتار باغات ، الشتر با ۱۷هزار هکتار اراضی آبی و پنج هزار و صد و شصت هکتار باغات ، نورآباد با ۲۵هزار هکتار اراضی آبی زیر کشت و نهایتآ کوهدشت با ۸۵۰۰اراضی زیر کشت آبی و ۳۸۰۰هکتار باغ از جمله بهره برداران آب در سرشاخه های کشکان به شمار می روند.
وی اضافه کرد: سطح زیر کشت را در تابستان امسال کاهش داده ایم به نوعی که سطح زیر کشت ذرت از هزار هکتار به ۲۲۰هکتار، خیار از ۳۰۰هکتار به ۱۸۰هکتار و برنج از ۱۲۰هکتار در سال گذشته به ۱۵هکتار و همچنین بادمجان از ۵۸۰هکتار سال گذشته به ۳۰۰هکتار تقلیل یافته است.
فرماندار پلدختر اظهار داشت: در حضور نماینده مردم پلدختر و در دیدار با مردم زیودار در سال گذشته نسبت به بحران کم آبی و عدم افزایش سطح باغات در این منطقه هشدار داده و مکاتباتی هم با مسئولین استان لرستان از جمله استاندار محترم لرستان داشته و بحران کم آبی و چالش های احتمالی را پیش بینی کرده و راهکارهایی از جمله تغیر الگوی کشت، جلوگیری از کشت محصولات آبدوست ، جمع آوری موتور تلمبه های غیر مجاز و جلوگیری از ورود کشاورزان مهاجر به شهرستان و مناطق بالادست کشکان را ارائه داده بودم.
وی با تقدیر از اصحاب رسانه، دوستداران محیط زیست و مسئولین که در راستای اطلاع رسانی وضعیت خشک شدن کشکان فعالیت داشته اند، گفت: سیاست من در بدو ورود به پلدختر این بوده که فیتیله کار سیاسی ذا پایین بکشم و سیاسی کاری نکنم.
فرماندار پلدختر افزود: من سیاسی کار نبوده و سعی ام این بوده به پلدختر کمک کرده و رد این راه از حقوق اولیه خانواده ام برای خدمت به مردم پلدختر گذشته ام.ترابی نژاد خاطر نشان کرد: جز برای شرکت در جلسلت استانی سفری به خرم آباد نداشته و به استثنای دو هفته غالب ایام هفته نیز در شهرستان پلدختر حضور داشته ام .
وی گفت: هیچ دلبستگی به پست ندارم اما تا روزی که در شهرستان پلدختر به عنوان نماینده دولت حضور داشته باشم هیچ حرف و حدیثی مانع خدمت من به مردم نشده و بر روی عزم من تاثیر نخواهد داشت.وی تصریح کرد: سخنان باید به خدمت به مردم و وحدت منجر شود و در این راستا تعامل با نماینده محترم شهرستان و امام جمعه معظم برای توسعه و پیشرفت شهرستان موثر خواهد بود.

  1. عزیزی

    عملکرد نماینده را مصادره کردن خوبیت ندارد تو فقط یکسال است که فرماندار شده ایی حجم کارهایی که شرح داده ایی حداقل مربوط به چهار سال پیگیری و تلاش بوده است

  2. محمودی

    با سلام خدمت مدیر محترم سایت بلوطستان . انتظار داریم همه بچه های حامی دولت تدبیر و امید در شهرستان پلدختر دست به دست هم دهند و مهندس ترابی را با جان و دل حمایت کنند چون ما فرمانداران قبلی را دیده ایم واقعا به دور از انصاف است بعضی از قضاوتها و کسی که تمام وقت خود را برای خدمت به مردم صرف میکند باید قدر ایشان را بدانیم

    • کارشناس خبره بودجه

      به نظر شما مصادره کردن کارهای یک فرد دیگر خدمت است؟پارک بانوان و این طرح ها یی که شهردار از آنها دم می زند همه از محل ماده ۱۸۰ هستنداما ماده ۱۹۰ چیست و توسط چه کسی این اعتبارات اخذ می شود:در راستای تحقق اصل چهل و هشتم (۴۸) قانون اساسی، سیاستهای کلی و جهت حصول به اهداف چشم‌انداز و به ‌منظور استفاده متوازن از امکانات کشور و توزیع عادلانه و رفع تبعیض و ارتقاء سطح مناطق کمترتوسعه‌یافته و تحقق پیشرفت و عدالت، دولت مکلف است در توزیع منابع عمومی و یارانه سود تسهیلات به نحوی عمل نماید که فاصله شاخص برخورداری شهرستانهای با کمتر از سطح متوسط کشور در پایان برنامه چهارم در بخشهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، زیربنایی و امنیتی در هر سال برنامه حداقل ده درصد (۱۰%) به سطح یادشده نزدیک شود.
      معادل دو درصد (۲%) از اعتبارات بودجه عمومی دولت در قالب ردیفهای مشخص برای مصارف معین در بودجه سنواتی در اختیار معاونت قرار می‌گیرد تا در راستای تحقق اهداف فوق توزیع و هزینه شود و نمایندگان هم با توجه به شاخصه های محرومیت حوزه انتخابیه شان این اعتبارات را جذب می کنند .
      این ۴۰میلیاردی که فرماندار پزش می دهد غالش ماده ۱۸۰ است

  3. حسن

    بایدخسته نباشید به فرماندارگفت ازاین همه آمارواقعا اگر راست باشداین همه کاردریکسال پس اورابه عنوان نماینده انتخاب کنیم

  4. جوان پلدختری

    در جواب عزیزی .عزیزی خیلی عزیزی ولی اینو بدان که حنای ……دیگه پیش مردم رنگ ندارد اینقدر خودتو ازیت نکن

  5. بچه های ولاب

    سلام بر عزیز علی امرایی یا علی مدد . منتظر جلسه و اعلام حمایت از مهندس ترابی هستیم همه با هم از مهندس حمایت خواهیم کرد ولی انتظار داریم در جهت تغییر مدیران اتوبوسی حرکتی داشته باشد به خدا قسم داریم خون دل میخوریم البته مثل خود مهندس ؟

    • منتقد

      آخر و عاقبت جریانی که می خواهد با دو سه بچه جریانی را در پلدختر مسلط کند معلوم است یک روز می گن عصمتی یک روز میگن فرهادی آخرش هم هیچ و پوچ

  6. جوانان حامی دولت

    سلام بر عزیز علی امرایی یا علی مدد . منتظر جلسه و اعلام حمایت از مهندس ترابی هستیم همه با هم از مهندس حمایت خواهیم کرد ولی انتظار داریم در جهت تغییر مدیران اتوبوسی حرکتی داشته باشد به خدا قسم داریم خون دل میخوریم البته مثل خود مهندس ؟

  7. کارشناس

    آقای ترابی نژاد اعتباراتی که فرمایش کردید همه ملی و مربوط به نماینده هستند شما از میزان اعتبارات استانی بگویید که در جذب ان ناتوان بوده اید واشیان یک طرح استانی بود که پولی که به ان اختصاص دادند از جایی دیگر زده اند وگرنه ما سهمی از اعتبارات استانی نداریم حکایت استخر هم که معلوم است اعتبارش ماده ۱۸۰است که خودت در گفتگو با تسنیم گفته بودی ماده ۱۸۰هم مال نمایندگان است برای مناطق محروم

  8. اصولگرا

    در جواب جوانان حامی دولت باید گفت جلسه گرفتن و همایش تشکیل دادن نیرو می خواهد و توان سیاسی آن دوران گذشته که کسی ادعا کند با یک جلسه کار شاقی انجام می شود، اصلاح طلبان با فراخوان جشن هسته ایی عیارشان روشن شد و معلوم شد بجز چند بچه بی تحلیل از لحاظ سیاسی و چند فرد بازنشسته دیگر رمقی برای رقابت ندارند همان بهتر که از کسی حمایت کنند که وزنی ندارد و باز شکست خواهد خورد.

  9. درجواب اصولگرا

    مابرایمان مهم نیست ببریم اینباریک اصلاح طلب واقعی کاندید خواهیم کردنه یک ………… خودمان داریم زیاد اینقدر دوم خردادی داریم که نیاز به معیار دروغین ۸۸نیست پیش مامیگه ۸۸باشمابودم وقتی خودشان هستندکه هما ن راست سنتی هست دیگه نه این ونه آن فrط خودمان بابرخی ازاین اصلاح طلب نماهای پست طلب هم کاری نداریم که باقول فرمانداری درآینده بخواهندمثل دورقبل سرخود بگویندفلانی ماحتماکاندیدداریم تاعزیزعلی امرایی دلاورهستش

    • واقعی

      اصلاحات توانی برای کاندیداتوری ندارد نیروهایی که مطرح می شوند بیشتر خبر نامزدی شان به جوک می ماند تا واقعیت . روزگاری که هفده هجده هزار رای مردم را جمع کرده اید اصلاحاتی نبوده اند بلکه آنها کسانی بوده اند که به هر صورت مخالف شاهرخی بودند و رای آنها در سبد رای اصلاحات می ریخت

  10. جوانان حامی دولت

    با سلام خدمت تمامی اصولگرایان عزیز شهر پلدختر. جوجه ها را ۷ اسفند می شمارند .

    • سابقون

      سالهاست که این حرف را می زنید اما هرسال دریغ از پارسال ، شکست می خورید بهانه می آورید می روید و می آیید و می گویید انشالله امسال اما امسال هم دریغ از پارسال چون همانطوری که شکست خوردید الان هم می خورید

  11. بچه های ولاب

    عکس اقای عزیزعلی امرایی را که در کنار فرماندار دیدم خیلی خوشحال شدم انتظار داریم همه بچه های اصلاح طلب با محوریت اقایان امرایی و جودکی و دستیاری و زینی وند و همه عزیزان اصلاح طلب و حامیان دولت تدبیر و امید از فرماندار زحمتکش و شجاع و ….. حمایت کنند به هر حال مهندس نماینده دولت در شهرستان است و همه ما وظیفه داریم از ایشان و برنامه های ایشان حمایت کنیم

    • ابوعطا

      از کی اینهایی که نام بردی شده اند محور اصلاحات؟ آب که سر بالا رفت قورباغه ابو عطا می خواند

  12. بچه های ولاب

    عکس اقای عزیزعلی امرایی را که در کنار فرماندار دیدم خیلی خوشحال شدم ا

  13. شهروند

    جناب …..این اعتبارات مال کشور هستند نه مال ….. نه مال….مهم اینه که فرماتدار اعتبارات را از دولت میگیره بعضیها هروقت مردم میگن کشکان میگن ما ناظریم هروقت بحث بودجه است میگن ما بودیم قضایا برای مردم اظهر من الشمس هستندهرکه بوده دستش دردنکنه حتما وظیفه اش بوده چرا یه حرف من وغزیزی بودجه نمیدن پس حتما وظیفه داشته

    • عزیزی

      شهروند نظرت را خواندم نکات متناقضی دیدم اگر نماینده اعتبارات را نگرفته و نقشی در آن ندارد پس چرا در مواقعی که بحرانی ایجاد می شود یقه نماینده را می گیرید؟آقای ترابی نژاد مدیریت منطقه ایی دارد عیاش باید با مدیریت در منطقه مشخص شود و اعتباراتی که از اعتبارات استانی برای پلدختر گرفته نه اعتباراتی که در پیوست بودجه قرار گرفته و با رایزنی نماینده در کمیسیون تلفیق و ..اخذ می شوند یکی از دوستان به نکته خوبی اشاره کرد و گفته همه اعتبارات ماده ۱۸۰ هستتد ماده ۱۸۰هم نه استاندار بوده و نه فرماندار.
      فرماندار بجای این آمار که دخلی در آن نداشته بهتر است پاسخگوی عمران شهرداری و عملکرد شهرداری و مسایلی مثل زندان زنان -پارک بانوان- باشد و بگوبد چرا در دو سال تصدی شهدرداری شهردار پلدختر یک متر فضای سبز هم ایجاد نکرده است.بگوید چرا وضعیت شهر اینقدر زشت است که حتی درختی هم رد سطح خیابان اصلی غرص نشده است

      • ناشناس

        آقایاخانم عزیزی کاشت درخت آسان نگهداری آن مشکل است خیلی هاهنوزبرایشان جانیفاده شهرباروستافرق داردبروتوشهرگشتی بزن ببین چندتاگاوداری ودامداری توشهرمیبینی؟ شهرداری دادگستری بهداشت ازجابجایی اینهاعاجزشده انداونوقت انتظارداری بیان درخت اونهم توخیان اصلی اونهم به مغازه دارهاکه پیاده رویی برای عبورعابرنذاشته اندبگن نگهداری کنیدنمیدونم شماازشهرداری چه بدی دیده ای که اینقدرمنفی ازخودت بدرکرده ای

  14. نظرپور

    قابل توجه رمادار محترم؟:
    اولا من اگر جای شما بودم استعفا می دادم و می فتم ثانیا طرح های که گفتی امکان ندارد در دهه فجر افتتاح شوندثالثآ جتابعالی در خیلی از این اعتبارات دخیل نبوده ایی نه تو بلکه استاندار هم بی اطلاع بوده از جمله پمپاژکه در دولت قبل ردیف گرفته و الان اعتبار به ؟آنها اختصاص داده شدندرابعا شما از نقش نماینده و جایگاه او غافلید چون مشتی ؟آدم فاقد تحلیل و ی اطلاع از ساختار قدرت به شما مشاوره غلط می دهند و می ترسم به سرنوشت فلان کس دچار شوی که گفت مردی نیست من را جابجا کند بیدی نیستم با این بادها بلرزم و ..

  15. گراوند

    جایی که نیروهای سیاسی اش معامله گر شده و فکر را کنار نهاده و معامله را چسبیده اند مدیر هم نمی تواند دوام بیاورد چون پشتوانه ایی ندارد یا به معامله دست می زند و یا می ماند و تخریب شده و نهایتا عزل می شود چون بالا دستی ها بهتر بلدند از راه بده بستان سیاسی خود را حفظ کنند.

  16. ناشناس

    بااین حرفها درپلدختر فرماندارهیچ-شهردارهیچ-بازاری هیچ-فقط مونده کاهن بزرگ شما دارید می افتید توچاه

  17. سلیمانی

    آقای ترابی شخصیتی مومن هستند وکارا اما ما نخواستیم کارکند عده ای خیال می کنند مردم چیزی نمی فهمند مردم خیلی جلوترند ومقصر را می شناسند مطمئن باشید کم کم به پایان خط می رسید آن موقع قدرمردم را دانید

    • ابوعطا

      جناب سلیمانی مگر امثال شما اعتقاد ندارید که دولت قدرتمند است و نماینده هیچکاره پس چگونه کم کاری یک فرماندار را به نماینده نسبت داده و پایان خطش را اعلام می کنید؟

  18. فرهنگی

    آقای ترابی نژاد نمی بایست به فرمانداری پلدختر می آمد چون آدم ساده و رو د ربایستی است که اخلاقش مناسب منازعات سیاسی نیست او یک آدمی است که برای کارهای کارشناسی و بازدید از یک پروژه مناسب تر است شاید اگر معاون عمرانی استاندار بود از همین اصلانی که قیافه اش به معاونت نمی خورد بهتر بود

  19. کارمند کمیته امداد پلدختر

    از مدیر محترم سایت پر بیننده بلوطستان انتظار داریم جهت اطلاع مردم بخشنامه رییس کمیته امداد کشور در خصوص ممنوع بودن غعالیت کارکنان کمیته امداددر انتخاباتها را چاپ نماید تا مردم نظر دهند .متشکرم

  20. اصلاح طلب پلدختر

    درود بر عزیزعلی امرایی از سرداران اصلاخات و با تحلیل سیاسی بسیار بالا در شهر پلدختر .یا علی مدد .منتظر دستورات اتاق فکر اصلاح طلبان هستیم .عکس را که دیدم بسیار امیدوار شدم .دست به دست هم دهیم به مهر /شهرستان خود را کنیم اباد .هیچ موقع جلسه منزل امرایی و حمایت از دکتر علی کایدی و ان شور و شوق از یادم نمی رود ولی افسوس در اولین جلسه .نماینده از این جریان به عنوان دوران تاریک اصلاحات نام برد و ان موقع بود که با خودم گفتم ای دل غافل چه کلاهی سرت رفت و با این خیال که بعضی وقتها دشمنه دشمن با ما دوست میشود فهمیدم که برای منافع خودش بوده نه از روی دلسوزی برای اصلاح طلبان .

    • سابقون

      سرداران اصلاحات همه در زندان تشریف دارند ، این آقا که او را سردار اصلاحات لقب داده ایی برای کاییدی جلسه گرفت اما بعد چهارسال هم از رقیب کاییدی حمایت کرد شما آن جلسه را چنان بزرگ کرده اید که انگار آن جلسه شاهرخی را شکست داد والله هر کی میاد میگه اگه من نبودم شاهرخی شکست نمی خورد سوالم اینه که اینها چرا چهار سال بعد در سال ۹۰کاندید مورد حمایتشان را پیروز نکردند؟؟

  21. کارمند دولت

    دشمنه دشمن می شود دوسته ما یعنی جه ؟

  22. شهروند

    اقای عزیز که مینویسی عزیزی تو یا شهرداربوده ای عزلت کرده اند یاخواستی بشی شهردار ،نکرده اند!یارفیق وهم باندی اونهای هستی که پارک بانوانت را درست کزده اند!بودجش اقای…..گرفت به سفارش……شورا بوده غرش رابه شهردار میزنی چرا؟

    • عزیزی در جواب شهروند

      نمی دانستیم که اگر بپرسیم چرا یک متر فضای سبز ایجاد نشده جرم کرده ایم.حق داریم بپرسیم چرا پارک جانبازان را کرده اند زندان زنان، حق داریم بپرسیم چرا پارک های پلدختر روشنایی ندارند، حق داریم بپرسیم چرا آکسون گفته شورای شهر پلدختر محل تاخت و تاز طایفه گرایی است ، حق داریم بپرسیم از دانشگاه ملاثانی اهواز چه خبر، حق داریم بپرسیم چرا شهر به روزی انداخته شده که در خیابان اصلی نتوانسته اند حتی یک درخت بکارند به نظرتان اگر درخت می کاشتند و به مغازه ها می گفتند مواضبشان باشید الان شهر پلدختر در خیابان اصلی چگونه می شد.؟
      شورای شهر و شهرداری آنقدر ضعیف عمل کرده اند که حتی نمی توانند یک متر از کنده کاریهای خیابان را آسفالت کنند فرماندار هم بهتر بود اول بجای توضیح کارهایی که محصول یک دوره چهار ساله هستند به فکر پاسخ به این سوالات باشد

    • ارشادی

      بعضی از اعضای شورای شهر ظاهرآ مردم بدهکارشان بوده اند شما از کاشت سبزه در بلوار عاجزبودید می خواهید نماینده به مجلس بفرستید یادتان رفت چطور روی کسی تکیه کردید که خودش هم نمی دانست از کجا آسیب دیده یادتان رفته گفتید امکان ندارد او برود چون قدرت دارد یاد تان رفت

  23. در جواب عزیزی

    تو اینقدر بی سواد هستی که کلمه مواظب را مواضب نوشته ای حال به بچه های اصلاح طلب خورده میگیری مطمئن هستم با پارتی بازی احتمالا دیپلم گرفتی .برای شما فقط میتونم بگم متاسفم

  24. کاییدی

    همه حق سوال دارند اما جناب عزیز تومعلومه خرده گیریهایت ازروی غرض است سوالات جنابعالی سوال منم هست لابد مسئولش هم جواب دارد.لابد ازتلفظ درخت کنکارپوس که درداخل بلوار کاشته اند عاجزی حالا خداوکیل اگر این کارها راانجام بدن حاضری ازشون تشکر بکنی؟نه بخدا اینقدر بی دلیل خورده نگیر!منهم میگم به شوراها تورا شهرداربکنند بینم چی کار میکنی؟

    • ارشادی در جواب کاییدی

      کدام خرده گیری؟
      نکنه فکر کردی مردم باید بشینند و تماشا کنند که امثال تو چهار سال تمرین مدیریت کنید؟من توان مدیریت شهری ندارم و خودم را هم وارد عرصه ایی نمی کنم که نتوانم پس از چند سال حرفی برای گفتن داشته باشم اما به شما توصیه می کنم گشتی به سطح شهر و پارک ها وفضای سبز مخصوصا دسته گل شورا و شهردار یعنی زندان زنان بزن و پس از آن به خیابان ساحلی بیا و نگاه کن چطور جلوی اداره کار فضای سبز بی صاحب به امان خدا رها شده

      • حسین

        همه به احترام فضاهای سبز ایجاد شده و مبلمان زیبا و تخصص گرایی در شهرداری و آزادی بیان در این نها هرا بکشید

  25. کاییدی

    جناب عزیزی درجایی خواندم شهروندی گفته بود همه آن هایی که قبلا سوخته اند امثال شماها درهیزم جمع کردنشان سهیم بوده اید آن شهروند راست می گویدحالا هم در حال جمع کردن هیزم برای سوختن…………………هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟با تعصبات کورکورانه وقبیله گرایی ات.

  26. نصیری درجواب ارشادی

    اقای ارشادی مامدیر نیستیم اگرکه بودیم اقلا جلو خیلی ریاکاریها را ……وبروارشادهای خودت رابکن اگر نمی توانی مدیریت بکنی پس همان شیرجه زنی هستی که درمثال رهبر معظم بود یابقول خودمان سیل کن پهلوان است توکه درکامنتهایت از شورای حمایت کردی که پز پارک بانوانش رادادی حالا که جایش بنظرت بده دیگران رامقصرش میدانی؟بنظر من جایش خیلی خوبه اون پارک قبلا شده بود جای معامله بعضی ….. که ادعایشان هم مییاد حالا چه بدی دارد بشه جای ورزش بانوان امان از عالم فاسد وجاهل مقدس مآب

    • ارشادی 2

      پارک بانوان شده زندان زنان این را عالم و آدم می گویند خودتان هم می دانید به خواب رفته را می توان بیدار کرد اما آنکه خود را به خواب زده است هرگز

  27. کایدی درجواب ارشادی

    من نگفتم مردم بنشینند وتماشا بکنند عیبت اینجاست که خودت که یک نفر هستی وممکنه کسی به غازی قبولت نداشته باشه بجای کل مردم حرف میزنی!کسی میتواند بگوید مردم که وکیل مردم باشه نه تو که معلوم نیست چکاره مردمی؟

  28. امیر

    باسلام
    درسیاست هیچگاه دوست ودشمن دایمی وهمیشگی وجودندارد .تصمیمات سیاسی به اقتضای شرایط وزمان ومکان اتخاذ می شوند شمااگرگذشته بخشی ازاصولگرایان رامطالعه کنید به این موضوع واقف می شوید مثلا تعاملات امروزناطق نوری ودکترروحانی رییس جمهورمحترم وتفاوت جایگاه دیروز وامروزشان باید ملاک عملکرد ما باشد این حضرات هردو عضو جامعه روحانیت بوده اند ولی اکنون چی ؟؟؟؟؟ ازاصلاح طلبان بهتر حرف میزنند وعملکرد امروز روحانی از جهاتی از رییس دولت اصلاحات بهتر است .به نظر می رسد که اصلاح طلبان در کل کشور دارای برنامه ریزی اصولی ومدون برای انتخابات مجلس هستند .باعنایت به تنزل جایگاه مجلس درهشت سال گذشته اهتمام جدی برای جبران این خسارات دردستور کاراصلاح طلبان وجود خواهدداشت .بطور ویژه اصلاح طلبان پلدخترنیزبا جلساتی که تشکیل می دهند ازهم اکنون استارت فعالیتها را زده اند.به طورقطع فعالیت نیروها اردوگاه رقبا را به هم ریخته است .برای نجات خویش به هر حشیشی دست می زنند شاید نجات یابند .اما به عنایت به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال همدلی وهمزبانی دولت وملت حجت را برعقلای قوم تمام خواهد کرد .خود حدیث مفصل بخوانید ازاین مجمل
    فیض روح القدس اربازمدد فرماید دیگران هم بکنند انچه مسیحا میکرد

    • نکته دان

      در پاسخ به اظهار نظر امیر باید بگویم اصلاح طلبان فعالیتی نداشته اند که کسی اردوگاهش به هم بریزد تنها یک کاندید است که دلش می خواهد شما در میدان نباشید و آن هم کسی است که حیات حضورش به عدم ازدیاد کاندیداها و به خصوص عدم حضور شما بستگی دارد او هم کسی است که به اشتباه امثال شما اصلاح طلبان اردوکشی کردید و از او حمایت کرده و شکست خوردید .وگرنه سقف رای اصلاحات از ۴هزار فراتر نمی رود چون ترکیب رای در پلدختر کاملا به هم ریخته است

  29. ت

    نگاهی به این کامنتها مشخص می کندکه جامعه پلدختر با ان ارمانشهری که برخیها می گویندپس از سال۸۶ بوجودامده هزاران کیلومتر فاصله دارد.اولا”اگر به کامنتها ونیز محتوای انها نیکو بنگریم مشخص می شود همه وبخصوص انهایی که در حمایت نماینده محترم نوشته شده توسط یک یا نهایتا” دونفربا اسامی مختلف ومستعار نوشته شده ثانیا” ومشخصا” هیچ کس جرات نمی کند نام واقعی خود را بنویسدواین بدین معناست که هزینه ی کارسیاسی در این شهر به شدت بالاست.یکی می ترسد پستش رابدهد یکی می ترسد شغلش رابدهد ویکی می ترسد فرصت به دست اوردن شغل را از دست بدهد.نکته ی جالب دیگر تراشیدن القاب وعناوین برای افراد است.از کی تا حالا کسی که در دو انتخابات پشت سرهم به دو اصولگرا که اتفاقا” یکیششون کفن پوش هم هست رای داده می شود سردار اصلاحات؟اصلا اگر پلدختر سرداراصلاحات داشت لابد یکبار بر سر یک گزینه ی اصلاح طلب برای فرمانداری یا نمایندگی به توافق می رسید.ولی اگرهم قراربرانتخاب سردار اصلاحات باشدحداقل کسانی که در دامان جبهه ی پایداری نغلتیدند به این عنوان شایسته ترند.البته واضح است که در ورای این دعوای اصلاح طلبی جدید منفعت طلبی هم نهفته والا چطور عده ای که ۸سال دردولت اقتدارواختلاس پشت نماینده ی کفن پوش شعارمرگ بر ………. سردادند حالا مدعی اصلاح طلبی شده؟قطعا” انتخابات پلدختر بین نماینده اصولگرای افراطی ویک اصولگرای دیگرخواهد بود حالا این اصولگرای دوم چراغی باشد محمودنژاد باشد یا کاظمی من فکر می کنم خود کایدی وحلقه ی مشاورانش سومی راترجیح می دهند چون بمانند احمدی نژاد که ۸سال ای ………… که مسوولیتی نداشت سرداد وسراخرهم بسیاری از نزدیکانش ……… از اب درامدند نماینده ما هم می تواند بازهم در دور دوم موجی بسازد واین بار مدعی شود حوزه ی انتخابیه لاغر شده وتمام مشکلات از همین است ومسبب تمام مشکلات لولوست که رقیب اوست.بدیهیست ذهنیت مردم پلدختر هم تا حدودی طالب این حرف خواهد بود.عقیده دارم که اگر کاظمی درصحنه نباشد وچراغی رقیب دکتر شود نوبت امتحان نزاع میر وجودکی خواهد بود واگر چراغی هم نبود چه چیزی بهتر از ترساندن مردم از معمولان وکوشکی!امیدوارم نظرم چاپ شود

    • نکته دان

      این آقای ت مثل اینکه به نهیلیسم دچار شده و به بن بست رسیده هیچ کس را قبول ندارد و از همه چیز دلخور است و معلوم نیست چپش روی بافه چه کسی است

  30. حسین

    آقای ترابی نژاد باید بداند نماینده دارای جایگاهی فراتر از اداری است و به لحاظ حضورش در بالاترین مرجع تصمیم گیری کشور شخص قابل اعتنایی است چرا این جایگاه از سوی ایشان مورد دقت قرار می یگرد، کسانی که دور و بر ایشان هستند به اشتباه تحلیل می کند و به او گفته اند کار کاییدی تمام است اما همین افراد کسانی هستد که حتی در دوره گذشته هم می گفتند کاییدی دو هزار بیشتر رای ندارد به خاطر این چند نفر شهرستان دارد متضرر می شود

  31. سالار

    من یکی از بینندگان این سایت بودم ولی حالا فهمیدم ماموره خداحافظ اصلا دیگه نگاهش نمی کنم

  32. سیاستمدار

    نکاتی خطاب به امیر عرض می کنم که خالی از لطف نیست.من فکر می‌کنم اصلاحات پلدختر هیچگاه دارای یک عنصر سازمانده تشکیلاتی نبوده‌اند و همیشه دیگران خارج از حلقه پلدختر تصمیم گیر بوده‌اند که برای ایشان برنامه ایی را مشخص و آنها فقط پیاده کننده منویات آنها بوده اند مثالهای روشنم برای این ادعا حضور گاه و بیگاه سید مهدی موسوی در پلدختر است اما اصلاحاتی نمی دانند که امثال موسوی دیگر توان تصمیم گیری ندارند و بازیگرب در دولت روحانی نیستند و فقط محض سرگرمی هراز چندگاهی به پلدختر می آیند.
    به نظرم چپ های پلدختر گرفتار اختلاف درونی شده و در فضا سیر می کنند و هیچ اهرمی برای حضور در انتخابات ندارند به عنوان مثال اگر کاندید بومی داشته باشند کسی نمی تواند از حقوق او برای احراز صلاحیت دفاع کند یا قدرت تشکیلاتی هم ندارند.
    در مجلس قبل یک شبه از آقای کاییدی حمایت کردند چهار سال آمدند اشتباهی دیگر مرتکب شدند و کار خود را پس گرفتند که عجیب و کاری غیر عاقلانه بود و یک شبه تمام امکانات خود را برای پیروزی آقای کاظمی بسیج کردند که شکست خوردند بنابراین نباید دچار توهم محبوبیت شوید.
    به نظر من در انتخابات جریان‌های اصلاح‌طلبی و معتدل فضایی رد پلدختر برای پیروزی ندارند چون اهرم ندارند پول ندارند سیاست ندارند اجماع ندارند تعریف ندارند جامعه را نمی شناسند و پراکنده شده اند .حرکات مدیر کلهای به ظاهر اصلاح طلب، بخشداران در ظاهر اعتدالی، فرماندار نماینده دولت و مدیران به اسم اصلاح طلب در واقع …را نگاه کنید هرچند سعی می‌کنید با سروصدای زیادی وارد فضای انتخابات شوید اما میلی در مردم نسبت به شما نمی بینم چون عوام الناس جور دیگری حرف می زنند و شما فکر می کنید فرمانده مردم هستید

  33. بیطرف

    درپاسخ به نکته دان !!!!!!!!!
    خوشبختانه اصلاح طلبان به تکثروحضورکلیه سلایق درون نطام معتقدند اساسا روشهای حذفی مختص اردوگاه دیگری است .بنظرازواکنشهای شما کاملامشهوداست که دیگر کارتی یا ابزاری برای بازی درصحنه سیاسی پلدختر ندارید ضمنا مگرزمینه حضور کاندیدای اصلاح طلبان وجودداشته است که ایشان کوتاهی کنند تا بعد عیارشان مشخص شود .به حافظه خودرجوع کنید ما همیشه دربدترین شرایط بوده ایم مگرگذاشته اندکه ما حق انتخاب داشته باشیم !!!!ما تجربه کرده ایم چنانچه حتی سه یا چهارروزفرصت داشته باشیم کاندیدمان راابرومندانه بالا میکشیم انتخابات فروتن وشاهرخی رابه یاداوریددرعرض سه روز فعالیت شبانه روزی درحدود۱۸۰۰۰رای به سبد ماریخته شد وهراس شما کاملابجاست که باتحلیلهای ابکی به ذهن خودخلاف واقعیت راعرضه کنیدشواهدوقراین بیانگر این موضوع است که چندپارگی درمیان شمااظهرمن اشمس است شما چطورمیخواهید به توافق وجمع بندی برسید که شکست نخورید ازطرفی لطف فرموده اید که چهارهزاررای داریم واین نکته مثبتی است براورد ما کمترازاین مقداراست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • اصلاحات واقعی

      کارت بازی دیگر چه صیغه ایی است، مجموعه عواملی برای پیروزی یک کاندیدا وجود دارد که اصلاح طلبان از آن محروم هستند از جمله آنها می شود گفت: دولت تمایلی به حمایت از آنها ندارد و در کل اصلاحات مورد پذیرش دولت نیست دولت یک دولت محاسبه گر است و ممکن است از شخصی بیطرف حمایت کند اما خودش را هزینه اصلاحاتی ها نمی کند به همین دلیل اول مشکل شما بحث صلاحیت هاست که حتی دولت خودش را هزینه چانه زنی برای شما نمی کند.
      شما الان با مشکل شناخته شدن بودن برای عوام مواجه هستید و آن روزگار که با هوچی گری و بوق و کرنا برنده شوید گذشته است چون عوام از خواص جلوتر رفته و در یک خانواده چند رای متکثر وجود دارد و شما نمی تو.انید به فرض اینکه مثلا دولت از ماست پس مردم با ما همراه می شوند.
      شما مشکلتان این است که برای حضور در انتخابات تنها به معیار چپی بودن کاندید بسنده می کنید و به ائتلاف با کاندیداهای دیگر فکر نمی کنید الان حاج آقا محمودی در میدان است که اصلاحاتی است، کاندیداهای دیگری هم هستند که می شود آنها را بررسی کرد اما شما روی کسانی هزینه می کنید که رد صلاحیت می شوند.

  34. سیاستمدار

    من طرفدار طرح انتخاب شهردار بوسیله مردم هستم زیرا ر حال حاضر در اغلب کشورهایی که یک نظام دموکراتیک پیشرفته دارند انتخاب شهرداران به وسیله مردم است.
    با توجه به این که در جامعه ما انتخاب شهرداران توسط شوراها انجام می‌گیرد و این انتخاب در برخی از مناطق با مسائل و مشکلاتی از جمله تبانی و ساخت و پاخت اعضای شوراها با برخی از شهرداران روبرو است به همین خاطر این مسئله مطرح شده است که شوراها به بحث نظارت بپردازند و شهرداران مستقیما توسط مردم انتخاب شوند.
    این در کل باعث می‌شود شهرداران در برابر مردم احساس مسئولیت بیشتری کنند و از طرفی دیگر چون خودشان را مستقیما در برابر مردم پاسخگو می‌دانند سعی می‌کنند کارآمدی خود را افزایش دهند. بنابراین این طرح مسئولیت شهرداران در برابر مردم را افزایش می‌دهد و از سوی دیگر باعث ارتقا کارآمدی شهرداران می‌شود و همچنین مانع تبانی و ساخت و پاخت شوراها با شهرداران می شود. این طرح باعث می‌شود به جای این که شهردار خود را در برابر جمع محدودی پاسخگو بداند در مقابل آحاد مردم پاسخگو بداند.

    • دموکراسی

      کاش شورا در انتخاب شهردار دخالت نمی کرد و نقشی نداشت و تنها تصمیم گیری میکرد شما نگاه کنید چقدر شوراها بی سامانی ایجاد کرده اند چند شهردار بی دلیل برکنار شده چقدر شهرداری بی تخصص انتخاب شده چقدر شوراها شدند آتیش بیار معرکه و..

  35. رضا

    در آینده نزدیک با اعتلافی که با سید حمید کاظمی صورت خواهد گرفت سرنوشت انتخابات مشخص خواهد شد. دیگر خودتان را اذیت نکنید. برید بخوابید تا ۷ اسفند.

    • کیانوش

      تحلیلم این است که اصلاحات خودش کاندید دارد و با آمدن اصلاح طلبان رقابت بین نماینده فعلی و اصلاحات و نهایتا ضلع سومی خواهد بود که می شود پدیده انتخابات .

  36. کاییدی

    جواب دمکراسی .اگر شورابرای انتخاب شهردار نباشند پس برای چه باشند؟دم؟؟؟؟؟کراسی

  37. شهروند

    گل گفتی همه کامنتها مال یک نفرند بااسمهای مختلف بدش از شورا وشهردارمیاد.ارررشادی عزیز بیاببین کوچهای سازمانیها اسفالت شدند خوب حالا چرا خداقوتی نمیگی معلومه مغرضی نکنه توهم دندان خوردنت درد میکنه حالا دیگه خبری از…..نیست البته پارک بانوانت هم داره درست میشه مگر نمیدانی که پارک بانوان باید اطرافش محصورباشه؟هی میگی زندان؟این نظر شماست امانظر نماینده بانوان درشورا که همینه لابد تو میخای بری توی پارک بانوان که ناراختی پس برام ثابت شد که……نیستی ناپیای هستی نه زنی!

  38. عزیزی

    کنده کاریهای سصح شهر هنوز آسفالت نشده اند و دست انداز در همه شهر چشم ها را خیره می کند در مورد پارک بانوان هم پارک محصور و زندان گونه است این پارک می توانست در جایی دیگر ایجاد و محصور هم باشد اما نه به شکل دیوار برلین.هرکسی که این طرح را داده به شعور مردم توهین کرده چرا تا انتقادی می کنند فورا میگویید دندان نخوردت و دزد و تهمت و هزار چرت و پرت باید بپذیرید که مردم ناراضی هستند درخت لازمه فضای سبز است اما شما نمی توانید یا درخت بکارید یا از معدود درختان کاشته شده نگهداری کنیدفقط می توانم بگویم مال این فعل نبودید و نخواهید بود.
    در مورد درختکاری در خیابان اصلی هم می توانید درختان روبروی کمیته امداد و سطح شهر دره شهر در استان همجوار را الگو قرار دهید اگر نمی توانید بهانه نیاورید نیروهای خدماتی که از Xو y و نقی و تقی گرفته اید به درد همچین روزی می خورند که درخت بکارند و از فضای سبز مواظبت کنند اما نیروهای شما در فضاهای سبز هم حضور فیزیکی ندارند

  39. سيروس

    شهرداری خواهشا حرف نزند که عملکردش خودش گویای همه چیز است خودتان کاری نکرده اید مدعی کارخانه و اشتغال و …می شوید تو با حالی که ایران تحریم بوده هم اعتبار داشته ایی و از مردم عوارض گرفته ایی و نتوانسته ایی کاری کنی وای به حال دولت بدبخت که پولی برای طرح های نیمه تمام هم نداشته است

  40. تاریخ

    موضوع فقط شهرداری نیست موضوع ضعفی است که به مدیران ما سرایت کرده و تنبل بار آمده اند و کار نمی کنند

  41. شهروند

    جناب عزیز بهتره بشینی سر جات چنار اب میخاد وازبی ابی هم خشک میشه ولا بخدا هرکاری بکنند تو وامثال تو هی ناراحتید کورکه نیستی سازمانیها دارن اسفالت میکنند چرا بدت برای دندانت میاد دندان توهم مثل دندان بعضیها!خوب بگو دور پارک بانوان را با چی بگیرند که به دل تو باشه؟لابد میخای بگی شیشه؟ضمنا حتما این دیوار کارشناسی شده است دیگه جواب نده ممکنه سکته این شورا وشهردار رابکنی!راست میگی زورهم داره کارمند کمیته ای شهردار باشه اما مثل تونی ول بگرده من باشم سکته میکتم بعدش توچراغ شهردار رابرسر من شهروند میزنی؟تاجایی من فهمیده ام دارند میخورنش دیی یاوه بدو نیل اگرپلدختر دوتا چی خوت داشته باشه کنیش وپاریس!

  42. کارمند شهرداری

    جناب سیروس که خبر ازاعتبارات هم داری مگر نمیدانی شهرداری حدود۶ ملیارد بدهی داده تو که میدانی اعتبارات راهمش ندادند مگر نمیدانی شهرداری مزد۵نفرکارمند وکارگر را پرداخت میکنه ودر فر……کار میکنند وخیلی چیزهای دیگر ….اگرمیخواهی انتقاد بکنی اشکال نداره اما درست نیست که ازاین حرفها مگرنمیدانی اعتبارات عمرانی را یاهمان ماده ۱۸۰رامستقیم به پیمانکاران عمرانی میدهند نه به شهرداری؟اگرنمیدانی بدان که چنین است

  43. کارمند شهرداری

    جان خودت اقای فرماندار بگو این یک نفر که بانامهای مختلف کامنت میگذارد پیشنهادش بده بشه مشاور ظریف بدرد مذاکرات هسته ای میخوره چون بجای بانوان واقایان و شورا وشهردار وهمه نظر میده معلومه دلش برای این کارها لکه زده اونوقت هم میگه از مدیریت سر درنمیارم شما چیزی بهش بگوییدالبته فکر میکنم سوادش ازسواد شهرداربیشتره به این خاطره منم از شوراتقاضامندم ایشان رابکنند شهردار تا شهری خوب بسازد حیف است از این افراد استفاده نشود

  44. پلاسکو

    تو در ……….. تو چی به کارسیاسی؟………… میکنند از روی غرض چیزی میگی کارت از دستت درمیاد اگرتونستی راهنمایی وارشادی ازمردم بکن

  45. امیدی

    با توجه به خشکسالی‌های اخیر و کاهش منابع آبی و خشک شدن بسیاری از چشمه‌ها و رودخانه‌ها در استان همچنان محصولات آبدوست در لرستان کشت می‌شود؛ به طوری که این روزها می‌توان گفت کشاورزی بزرگ ترین دشمن آب شده است. تمام سیاست‌گذاری‌های سازمان جهاد کشاورزی استان باید در مسیر مصرف بهینه آب باشد.
    رعایت حقابه‌های زیست محیطی با توجه به اهمیت آن در نظام بهره برداری و توزیع ضروری است. این موضوع مهم باید به صورت جدی در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

  46. شهروند

    نمیدونم بقول قدیمها یارواگربابای خودش راندیده میگفت من. فرزند…… هستم بعضیها با …..بزرگ شده اند چرا زیاد ادعاشؤن میاد

  47. شهروند

    جناب عزیز دره شهر اوسه زد جلو ما که ……بودی ؤ…‌مرادً….دار بود و….. وکیل همه بود

  48. شهروند

    جناب عزیز حیف که پاسخت با من نیست من هم هرچه میبیتم بیان میکنم حداقل این شهردار نوکر کسی ازبالا نیست ومیگی مردم توچکاره مردم هستی؟شماتعدادی انگشت شمار ملاک جامعه نیستیدخصوصا دربین خودتون هم تعدادی ازتون موج سوارسیاسی هستید یعنی هرکه موج شد شما اورامصادره میمکنیدجالبتر موج سوارها هروقت موج نباشه ازرفقاتون کول کشی میگیریدسیاست راهم بخاطر منفعتش دنبال میکنید ومنتش رابرمردم خصوصا فامیلهای خودتون میگذارید شهرداراگر پلدختررابکند به تهران شما اصلا باوجودش مشکل دارید یابقول تومردم این را فهمیده اند

  49. شهروند

    اقای عزیزی وارشادی و….. که همش یک نفری شهامت بخرج بده اینقدر ازشهرداری انتقاد میکنی از…..
    ……بگو که خانه دولتی راخریده ارزان وگران فروخته اش وحالا برای خریدارش ص رضایی سند نمیزند چون سند بنام اونیست بنام …. است شما حاضرید درمقابل نفله شدن بیت المال بخاطرباند بازی سکوت کنید درپلدختر هم ارام ارام ….های پیدا میشه انشالاه

  50. شهروند

    باتشکرازمسول سایت بلوطستان ! پس منبعد اگر …..کشاورزی کار داشیم عنوانش بتویسیم جهاد…..!!!!!!!…..بنظرت بهتر نیست؟

  51. پلدختر

    باتشکرازمسول سایت بلوطستان ! پس منبعد اگر …..کشاورزی کار داشیم عنوانش بتویسیم جهاد…..!!!!!!!…..بنظرت بهتر نیست؟

  52. پلدختر

    اقای عزیز مثل اینکه بحث پارتی بازی …..مسکن برای خسارت به زلزله نزدگانی که دارن پول میگیرند وفروش ساختمان …..کشاورزی پیش امد دیگه سری به بلوطستان نمیزنی؟عاقلانه است تا مزارع گندم وجو ذرت با مدیریت جهاد کشاورزی کشت میشوندوروستای هرشیراصلانی کشتش نمونه است چرا آدم برود بلوطستان؟

    • سالار

      بررسی کنید چه کسی باشهامت تمام جلوی معامله راگرفته واصراربه بازگشت بیت المال داره

  53. پلدختر

    اقای سالاربیت المال باتصمیمات ریس ……کشاورزی ضررخودش را کرده معامله الکی که بر نمیگرده،؟مگرخسارت به خریدار بدهنداون خسارت از بیت الماله البته بیتالمال خیلی بیشتر از این زیان مدیریتی دیده است

    • يافته

      بعدازکابینه احمدی نژاد حالا نوبت کابینه دکتره تاشاهکارهاشون روبشه ،ازفرماندارش وبرنجها شروع شد ،

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان