شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » ۹۵درصدمردم پل دختر ازعملکردنیروی انتظامی‌رضایت‌دارند

۸ (۲)

کشف سرقت ها در پلدختر از چشم انداز تعین شده فراتر است. به گزارش بلوطستان فرمانده انتظامی پلدختر در شورای اداری این شهرستان گفت: در خصوص کشف سرقت ها ۱۱۰درصد پیشرفت حاصل شده به نوعی که خوشبختانه با تلاش نیروی انتظامی کشف سرقت ها در پلدختر از چشم انداز تعین شده فراتر است.
سرهنگ رضا داودی افزود:بر اساس نظر سنجی انجام گرفته بالای ۹۵درصد مردم پلدختر از عملکرد نیروی انتظامی رضایت دارند که این موضوع احساس امنیت را در بین شهروندان بالا برده است.
فرمانده انتظامی پلدختر اضافه کرد: طرح پاکسازی خرده فروشان مواد مخدر در سال جاری با جدیت دنبال و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۰درصد افزایش داشته و همین موضوع باعث ابراز رضایت دبیر شورای مواد مخدر استان نیز شده است.
سرهنگ رضا داودی به نصب دوربین های پایش ترافیکی در سطح شهر پلدختر اشاره کرده و افزود: دوربین های نصب شده در سطح شهر در پیشگیری از ناهنجاریهای اجتماعی به خصوص جلوگیری از سرقت ها موثر خواهد بود.
وی گفت:۱۲واحد صنفی عرضه قلیان رد سطح شهر پلمپ و در این رابطه ۲۶۰قلیان جمع آوری شده و به زودی با حضور رسانه ها منهدم خواهند شد.
سرهنگ داودی همچنین از انتخاب جانشین فرماندهی انتظامی پلدختر خبر داده و سرهنگ محمدی را بعنوان جانشین فرماندهی انتظامی این شهرستان معرفی کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان