شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » از افراد حریص،بخیل و ترسو در کارها مشورت نگیرید

۲۰۱۵۰۸۲۴_۰۹۲۹۵۶

در اولین روز از هفته دولت فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان با امام جمعه این شهر دیدار کردند. به گزارش بلوطستان در این دیدار که بمناسبت آغاز هفته دولت در دفتر امام جمعه پلدختر برگزار شد،حجت الاسلام سوری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این شهیدان باید الگو اسوه در راه خدمتگذاری به مردم قرار گیرند.
امام جمعه پلدختر تصریح کرد:هفته دولت باید عرصه محک اعمال مدیران و بیان فعالیت های آنها به مردم باشد.وی با اشاره به اینکه خودسازی مولفه اصلی یک مدیر اسلامی است ،افزود: یک مدیر باید مدیری خودساخته باشدزیرا کسی که خودساخته نباشد،قابل اعتماد نیست.
حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری خاطر نشان کرد:وقتی شهری یا یک مجموعه و یک اداره به کسی واگذار می شود ضرورت دارد این شخص که مدیر می شود شخصی خود ساخته باشد که اگر این مولفه در او جود نداشته باشد به جامعه آسیب وارد می کند.
وی ادامه داد: برخورد مناسب و تکریم ارباب رجوع مولفه دیگر برای یک مدیر است و نحوه برخورد باید به صورتی باشد که مطالبات و خواسته های مردم با احترام پیگیری شود.
امام جمعه پلدختر گفت: به دور از هر گونه هیاهوی سیاسی و جناحی ،خدمت رسانی به مردم باید به عنوان یک اصل در اولویت مجموعه مدیریتی شهرستان پلدختر قرار گیرد.وی افزود: حقیقتا باید در پلدختر خدمت ،اصل و مبنای فعالیت ها باشد و مدیران نقادانه کار و اعمال خود را نقد کنند .
حجت الاسلام سوری با اشاره به مقوله مدیریتی از دیدگاه امام علی علیه السلام تصریح کرد: ازافراد بخیل،حریص و ترسو نباید مشورت گرفته شود و به عنوان مشاوره از آنها نظر خواهی کنیم.وی خاطر نشان کرد:توصیه این است که در کارها از افراد خیرخواه مشورت گرفته شود.
امام جمعه پلدختر گفت:از افراد باری به هر جهت که در مسیر باد تغیر موضع می دهند و به دنبال منافع شخصی هستند و هر جریانی می آید با آن جریان هم صدا می شونددر عرصه مدیریت پرهیز شود زیرا برخی از آنها حتی لیاقت کارمندی هم ندارند.
وی ادامه داد: مدیران باید بر اساس عقیده درونی مدیریت کنند.حجت الاسلام سوری افزود: برای اجرای پروژه ها از پیمانکاران توانمند استفاده شود.
سوری گفت: پیمانکاری که تمکن مالی ندارد قابلیت کار در پروژه بزرگ را نداشته و از آنجا که ممکن ندارند معدود اعتبارات اختصاص یافته را به عنوان دیون می برند و کار خاصی نمی کنند.
وی با اشاره به چهارخطه پلدختر-خرم آباد و مصلی پلدختر افزود: پروژه چهارخطه به طور جدی دنبال شود و مصلی نیز باید به پیمانکاری واگذار می شد که توان مالی داشته باشد و در این موارد باید تجدید نظر شود.امام جمعه پلدختر تصریح کرد: مردم خروجی کار را می بینند و خدمت صادقانه انتظار بحق مردم است.
فرماندار پلدختر هم در این دیداربا گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت گفت: در هفته دولت باید گزارش عملکرد مدیران به مردم اطلاع داده شود.
ترابی نژاد افزود: هفه دولت هفته تکریم شهیدان و بیان عملکرد مدیران است.وی ادامه داد: در هفته دولت ۳۵پروژه در بخش های عمرانی،ورزشی،آموزشی،خدمات شهری،اشتغالزایی و..افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید که یکی از طرح های کمیته امداد به نمایندگی از ۱۰۰طرح این نهاد در هفته دولت خواهد بود.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا

به گزارش بلوطستان همچنین با حضور امام جمعه،فرماندار و اعضای شورای اداری پلدختر گلزار شهدای شهرستان پلدختر ، طی مراسمی غبار روبی و عطرافشانی شد.
بر پایه این گزارش شرکت کنندگان در این آیین با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهیدان والامقام را گرامی داشتند و با آرمان های بلند شهیدان تجدید میثاقی دوباره بستند .

بازدید از عملیات اجرایی مصلی

همچنین امام جمعه و فرماندار پلدختر در بازدید از پروژه در دست ساخت مصلی نمازجمعه این شهر آخرین روند عملیات اجرایی این پروژه را بررسی کردند. حجت الاسلام سوری با تاکید بر تسریع در روند ساخت مصلی گفت: اعتبار اختصاص یافته از محل اعتبارات استانی ناکافی است و حجم کار به گونه ایی است که این اعتبار دردی را دوا نخواهد کرد.
فرماندار پلدختر هم با ابراز رضایت از روند فعالیت در این پروژه گفت: روند عملیات اجرایی مصلی در قیاس با سالهای گذشته قابل مقیاس نیست و رشد محسوسی داشته است.

  1. جودکی

    تا دلت بخواد نیروی حزب باد داریم که به خاطر صدنلی ریاست حاضر است عقیده که سهل است همه چیز راز یر پابگذارد تا فقط ابقا شود .

  2. علی

    سلام
    برای جلوگیری از فتنه فتنه گران دربین مردم لر خواهشمتدم کلمه لر را مصادره نکنید ..همه ما لر هستیم .لر یعنی جنوبی های .شولستان .بختیاری .مینجایی.لک. ثلاثی و کلهرها ….
    لر بایستی مانند چتری برای همه گروه های لر باشد .پس بنابراین لرو بختیاری نداریم و یا لر و لک نداریم و….
    لر ( جنوبی. بختیاری. مینجایی.لک.ثلاثی )
    ۱-جنوبی شامل:
    لرهای استان بوشهر …دیلم .لیراوی .گناوه .دشتستان و تنگستان و ….
    لرهای شولستان …نور آباد ممسنی …رستم اقلید .کازرون و….
    ۲- لرهای بختیاری ..چهار لنگ و هفت لنگ در استانهای خوزستان و چارمال بختیاری و استان لرستان
    ۲-لرهای مینجایی شامل نوار میانی در جغرافیای سرزمین لر مانند شهرهای ایلام .دهلران .مهران .اندیمشک و شوش .آبدانان .بدره .دره شهر .رومشکان .کوهدشت .خرم آباد. دورود و بروجرد
    ۳.لک شامل کنگاور و صحنه و هرسین و نورآباد و کرمانشاه و الشتر و کوهدشت .و ایلام
    ۴- ثلاثی شامل .نهاوند.ملایر-تویسرکان و …
    کلهرها شامل ..اسلام آباد غرب .ایوان .گیلان .سرپل و قصر شیرین و کرمانشاه .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان