شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » شورای اداری جای سخن‌رانی نیست / از انتقاد رسانه‌ها استقبال کنید / انتخاب مردم قابل احترام است

۲۰۱۵۱۰۰۳_۰۹۴۶۳۳

هفتمین جلسه شورای اداری پلدختر در سالجاری تشکیل شد.به گزارش بلوطستان حجت الاسلام محمد سوری در این جلسه موعظه درونی را در تزکیه نفس و سوق دادن افراد به سمت خود انتقادی مهم برشمرد و گفت: اگر اعمال نفس توسط وجدان بیدار انسان ها نقد شود شیطان بر انسان هامسلط نمی شود و زمینه تسلطش از بین خواهد رفت.وی افزود:انتقاد سازنده باعث پیشبرد کارها و حرکت روبه جلو می شودو مدیران دستگاههای اداری باید ازانتقاد استقبال کنند. وی عدم انتقاد پذیری را مورد انتقاد قرار داده و اضافه کرد: عدم انتقاد پذیری باعث انحطاط و سقوط انسان ها می شود.

امام جمعه پلدختر گفت: مردم باید بدون لکنت زبان حرفشان را زده و انتقاد کنند . وی افزود:انتقاد پذیری و مردمی بودن مدیران باعث تسلط بر کارها می شود و این برای نیل به پیشرفت و انجام درست کارها مهم و موثر خواهد بود.حجت الاسلام سوری خاطر نشان کرد: اگر اطراف و پیرامون انسان ها درست نباشد به صورت ناخود آگاه در معرض سقوط قرار خواهندگرفت.وی گفت: معیار کارها باید خدا باشد و هر جا اینگونه باشد موفقیت حاصل خواهد شد.

 
شورای اداری جای سخنرانی نیست

فرماندار پلدختر نیز فلسفه برگزاری جلسات شورای اداری را بسیج تمام توان مدیریتی برای رفع مشکلات مردم و انجام مطلوب کارها عنوان کرد و گفت:فلسفه شورای اداری سخنرانی کردن نیست .نورلدین در منان ادامه داد: اگر پای سندی امضا می شود باید مدیرانی که متعهد شده اند به این امضا پای بند بوده وبه تعهد خود عمل کنند.وی گفت: شش ماه است که وضعیت حفاریها و لکه گیری های کوچه و خیابان ها بلاتکلیف است و باید در سریعترین زمان ممکن مدیران آبفا و شهرداری و امور آب به تعهدات خود در قبال سند و قراردادی که تنظیم شده پای بند بوده و حفاریها را رفع کنند.

فرماندار پلدختر خاطر نشان کرد: شورای اداری باید به صورت کارگاهی و کاربردی اداره شود و خروجی جلسات باید با نتیجه همراه شود.وی افزود: حضور به موقع و نظم پیش زمینه برگزاری جلسات بوده و ما بی نظمی و بی تفاوتی به جلسات را از هیچ مدیری نمی پذیریم.درمنان اضافه کرد:عدم حضور در جلسات یا تاخیر در حضور بی احترامی به حقوق سایر اعضای جلسات است. وی گفت: بنای ما دوستی و همدلی و همراهی است مگر اینکه خلاف آنچه تبین کرده ایم صورت گیرد.

 
از انتقاد رسانه ها استقبال کنید

نورالدین در منان تصریح کرد: قانون محور کارها بوده و باید مجری قانون باشیم.وی افزود: انتقاد رسانه ها نباید به برخورد مدیران منجر شود و در صورت صحت انتقاد رسانه ها،مدیران مربوطه نقص را رفع و در صورت عدم صحت آنرا توجیه و پاسخ دهند.فرماندار پلدختر خاطر نشان کرد: مدیران باید به وظایف خود مسلط باشند و از آنجا که میز مدیریتی ما به اشخاص تعلق نداشته و متعلق به خون شهدا به عنوان بهترین عزیزان جامعه بوده لذا نباید این ازرشها فراموش شوند و باید پذیرفت مدیریت ها ماندگار نیست و کارها ماندگار تر هستند.

وی افزود: مدیریت ها گذرا هستند اما در گذر زمان وظایف باید به بهترین وجه انجام شوند زیرا نگاه مردم تیز بین بوده و ملاک انجام درست کارها نظر و رضایت مندی مردم خواهد بود.درمنان گفت: مهم ترین دغدغه همه ما بویژه مقام معظم رهبری و دولت و نظام اشتغال و رونق اقتصادی است و به همین دلیل باید تمامی زمینه ها و شرایط برای حصول به آن فراهم شود.وی افزود: امنیت برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان پلدختر فراهم است و این شهرستان یکی از شهرستان های امن لرستان و کشور بشمار می رود.

انتخاب مردم قابل احترام است 

فرماندار پلدختر ادامه داد: مدیران باید مثل یک خانواده وظایف محوله را انجام دهند و در این راه همدلی و همراهی همه لازمه کار خواهد بود.وی به انتخابات نیز اشاره کرد و افزود: سلامت و شفافیت و صداقت خط قرمز ما خواهد بود و باید از جانبداری در انتخابات پرهیز شود.درمنان گفت: بگذاریم مردم هر چه می خواستند انتخاب کنند و باید پذیرفت انتخاب مردم هر چه باشد قابل احترام خواهد بود.وی افزود: نگاه مدیریتی باید هم درون گرا باشد و هم بیرون گرا و در این مسیر همدلی و قانون مندی بای محور قرار گیرد.وی ادامه داد: باید با آرامش به فضای شهرستان کمک کرده و از التهاب آفرینی خودداری شود.

زمینه اغتشاش و ناامنی در انتخابات پلدختر وجود ندارد 

فرمانده انتظامی پلدختر هم در این جلسه هدف و رسالت نیروی انتظامی را تامین امنیت دانست و گفت: امنیت مقوله ایی همگانی است و مردم باید در حصول امنیت مشارکت داشته باشند.سرهنگ رضا داودی افزود: امنیت بستر همه چیز است و در این حوزه با تلاش های شبانه روزی ۹۵درصد در همه شاخصه ها رشد داشته ایم. وی کاهش ترافیک،ارتقای امنیت،ارتقای احساس ا امنیت،مبارزه با جرایم و .. را از جمله این شاخص ها ازریابی کرد و گفت: هرگونه سو استفاده از منابع وامکانات دولتی در انتخابات به فضای انتخابات خدشه وارد خواهد کرد و باید ازآن پرهیز شود.سرهنگ داودی گفت: زمینه اغتشاش و ناامنی در انتخابات پلدختر وجود ندارد و جو برای برپایی انتخابات کاملا آرام است.

  1. نجفی

    جانا سخن از زبان ما می گویی اگر اوضاع همینجور پیش برود خیلی خوب است اما همه فرمانداران اولش اینجوری بوده و بعدها عادی شده اند

  2. ali

    loveyoudarmanan

  3. میرزایی

    مشورت های غلط باعث بدبختی مدیرانی می شود که شناختی از پلدختر نداشته اند آقای درمنان شما که بومی هستید نباید عجول حرکت کنید و مشورت اشتباهی به شما بدهند

  4. میرزایی

    اقای درمنان پیگیر محیط زیست هم باشد که از نان شب واجب تر است

  5. طرهانی

    به داد زیودار برسید آقای درمنان شما که همفکر دولت هستید

  6. زلزله

    بلوطستان اگه بیطرفی چرا جشن عید غدیر در حسینیه قمر بنی هاشم با حضور قریب دو هزار نفر در پلدختر برگزار شد را پوشش خبری نمی دهی. شما رسانه ای هستید در خدمت … و فقط تحت اوامر … هستی مزدور. اگه عکس مراسم رو هم نداری به این ادرس مراجعه کن ببینی چقدر جمعیت اومده ……..

    • سرویس خبر

      با سلام و تشکر از ابراز نظر جنابعالی
      بلوطستان درپردازش مطالب و رویدادها همچنان بیطرف است اما بسته به دیدگاه و نظر خود مطالب را منتشر خواهد کرد.

      • ..

        سلام سرویس خبر.وقتی رسانه ای بررگترین عید مسلمین را پوشش خبری نمی دهد الحق که طبق نظر خودش و.. خبر تهیه میکند

  7. علی رشنو (فرهنگی )

    پل دختر را معلوم است چه کسانی می خواهند خط قرمز بدانند آنهایی که خیر خود را در زیر سوال بردن وضع هشت سال گذشته می دانند آنهایی که در حسرت صندلی مجلس می سوزنند و همه چیز را سیاه می دانند امام پلدختر به لطف خدا و تلاش مسئولین امن و جوزه عادی است

  8. اصلاح طلب

    به آقای درمنان اگر به گفته هایش عمل کند و نخاله های فرصت طلب را بشناسد امیدواریم همان نخاله هایی که دوست ندارند وحدت در پلدختر باشد و خود را به دولت چسبانده اند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان