شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » محمد رضایی: زینب "س" اگر نبود فاجعه کربلا محو می شد

IMG_20151113_200752

عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان لرستان گفت:قیام امام حسین علیه السلام در سال ۶۱هجری باید با تامل عمیق مورد واکاوی قرار گیرد. به گزارش بلوطستان محمد رضایی در گردهمایی فعالان سیاسی اصلاح طلب پلدختر با عنوان تبیین اندیشه حضرت زینب “س”از عاشورا تا اربعین افزود: زینب رسالت دار عظیم معرفت الهی است که حسین علیه السلام به نمایش گذاشت.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطر نشان کرد: زینب اگر نبود فاجعه کربلا محو می شد.وی با بیان اینکه مشعل فروزان هدایت را امام حسین علیه السلام با قیام خود روشن کرد،افزود: زینب با روشنگری خود نگذاشت این مشعل خاموش شود.

وی ادامه داد: اولین عزای مردم کوفه در غم شهادت امام حسین “ع” با خطبه تاریخی زینب برپا شده است. وی گفت:اتفاقات عظیم عاشور و نمایش حسین علیه السلام برای کائنات در روز عاشورا سرمشق برای تمامی بشر است.محمد رضایی تصریح کرد: امام حسین علیه السلام و یارانش برای روشن کردن شمع هدایت از هم سبقت گرفتند و قیام آنها برای هدایت بشر بود نه ریختن خون دیگران.

وی با اشاره به اینکه لشکر یزیدبا شمشیر  فقط بیعت از امام حسین علیه السلام می خواستند و تسلیم حرف های امام در روز عاشور نشدند ،افزود: امام حسین علیه السلام ایستاد و فرمود هیهات من الذله و برای همین است که امام سرور آزادگان جهان است زیر برای کرامت و عزت نفس انسانی جان خود را فدا کرد.وی گفت: جوانان باید بنشینند و تحلیلی تاریخ و قیام عاشورا را بررسی کنند .محمد رضایی افزود: امام حسین علیه السلام هیچگاه شروع کننده جنگ نبود و به دلیل جلوگیری از خون ریزی در حرم امن الهی مکه را ترک کرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: دعوت مردم کوفه عامل حرکت امام به سوی کوفه بود و اگر امام این دعوت را بی پاسخ می گذاشت در تریخ ثبت می شد که مردمی که طعم عدالت امام علی علیه السلام  را چشیده بودند ،حسین علیه السلام آنرا رد کرده است.وی گفت: اگر زینب نبود معلوم نبود الان ما در چه شرایطی قرار داشتیم زیرا این بانوی شجاع با همه مصایب مشعل هدایت را نگذاشت خاموش شود.

۲۰۱۵۱۱۱۳_۲۰۱۹۱۰

خانی پور: بحران عاشورا هولناک ترین و بحرانی ترین حادثه تاریخ بشربوده است

کرامت خانی پور فعال سیاسی اصلاح طلب پلدختر هم در ای نشست به تبیین شخصیت حضرت زینب کبری “س” پرداخت و گفت:اکثر تاریخ نویسان منصف چه مسلمان و چه غیر مسلمان حادثه و بحران عاشورا را هولناک ترین و بحرانی ترین حادثه تاریخ بشر می دانند.

وی افزود:شایسته است به خوبی شخصیت و نقش مدیر بی همتای این بحران بشری بررسی شود.خانی پور مدیریت زینب بر خودش را اولین نقطه شروع آن بانوی بزرگوار بعد از اتفاقات روز عاشورا عنوان کرد و گفت: اساسی ترین شرط برای مدیریت آرامش است و زینب با همه مصایب و فجایع هولناکی که در عاشورا رقم خورد و عزیزان و برادران و برادر زاده ها و فرزندانش را از دست داد بیاد از نظر عاطفی خود را مهار می کرد و باید بر خشم خود مسلط می شد تا این حادثه هولناک و بحران مهار می شد.

مهار عواطف و احساسات اولین نقطه مدیریت زینب بود

وی گفت:مهار عواطف و احساسات اولین نقطه مدیریت زینب بود.مدیریت بر دیگران شامل بازماندگان حادثه فاز دوم مدیریت زینب بود . این فعال سیاسی تصریح کرد:حفاظت از یادگار ابی عبدالله حضرت امام سجاد علیهالسلام از دیگر فازهای مدیریتی آن حضرت بوده است.

تاکید بر پاسداشت نقش مدیریتی حضرت زینب از عاشور ا تا اربعین

خانی پور با تاکید بر پاسداشت نقش مدیریتی زینب در واقع عاشورا تا ربعین گفت: به عنوان یک معلم می گویم اگر بزرگان جبهه و جنگ که از طریق نوشیدن شربت شیرین شهادت با دنیا وداع کردند و امثال آنها در شهرما همچون شهیدان شکارچی و عیدی نژاد و در کشور همچون متوسلیان و باکری کم نیستند مجسمه طلایی و یا برنزی آنها در میادین مرکزی شهرها نصب شود باز کار خاصی انجام نداده ایم.

۲۰۱۵۱۱۱۳_۲۰۱۹۰۲

IMG_20151113_200531

۲۰۱۵۱۱۱۳_۲۰۱۹۱۶

۲۰۱۵۱۱۱۳_۲۰۱۸۵۱_۰۰۱

۲۰۱۵۱۱۱۳_۲۰۱۸۴۲_۰۰۱

۲۰۱۵۱۱۱۳_۲۰۱۶۵۷

۲۰۱۵۱۱۱۳_۲۰۱۸۳۸_۰۰۱

۲۰۱۵۱۱۱۳_۲۰۱۸۱۷

۲۰۱۵۱۱۱۳_۲۰۱۷۱۷

  1. ابراهیمی

    اصلاح طلبان پلدختر هم از کاظمی حمایت می کنند همایش کاظمی با اصلاح طلبان در روزهای نزدیک به اسفند دیدنی خواهد بود کم اینقدر بگویید همایش گرفته ایم همایشتان بی اثر است

    • ناشناس

      همایش اصلاح طلب ها معلوم است خیلی برات کابوس شده کرمی جان جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان

  2. کرمی

    فاتحه اصلاحات را بخوانید باعث تفرقه شدید با آمدنتان و کاییدی را پیروز می کنید تسلیلت به شما که درک از شرایط ندارید

    • ناشناس

      کاندید مورد نظر تو فاتحش خونده شده کرمی جاااااااااااااااااااااااااااااااااان

  3. احسان

    با سلام
    آیا واقعاً این مراسم برای حضرت زینب(س) بوده است ؟
    بسیار جالب بود وقتی سیاسیون و حامیان جریان اصلاح طلبی برای اعلام کاندیداتوری آقای خانی پور به این مراسم دعوت شده اند و محمد رضائی نیز برای سخنرانی دراین جمع دعوت می شوداز نام مبارک حضرت زینب استفاده نکنیم .
    آیا واقعاً دردعوت از این افراد به آنها گفته شده است مراسمی به احترام حضرت زینب برگزاراست بیائید شرکت کنید؟
    انشا الله که به شعور و بصیرت مردم احترام گذاشته شود

    • ناشناس

      آقای احسان همه مدعوین خوب می دانستند می خواهند کجا بروند و مووضع جلسه چیست شماها خودتان سالهاست دارید از همه چیز سو استفاده می کنید خانی پور جانباز انقلاب است و جبهه رفته اما ادعایی ندارد مراسم هم محتوای مذهبی داشت

  4. ناشناس

    بلوطستان چرا گزارش از همه کاندیداها تهیه نمی کند بلوطستان خیلی خوب مخاطب جمع کرده از شخص خاصی حمایت نکند چون مخاطبش را از دست می دهد

  5. ابسری. سرنوشت ساز در انتخابات پیش رو

    بعضی افراد را که در داخل تصاویر می بینم پشت پرده این موضوع برایم مثل روز روشن است و همه اش برایم درس است به امید پیروزی در ۷ اسفند .

  6. ابسری.واشیان

    بعضی افراد را که در داخل تصاویر می بینم پشت پرده این موضوع برایم مثل روز روشن است و همه اش برایم درس است .

  7. پایبند به اصول

    این همه پز اصلاح طلبی میدهید اصلاح طلبی در پلدختر مثل کف روی اب هم نیست بلکه مثل حباب است که به امید خدا در ۷ اسفند که نه بلکه زودتر میترکد و بی نتیجه است.

  8. امیر

    با سلام
    بسیارمتاسفم از کاربرمحترمی که هیچگونه توجهی به متن ومحتوی وفضای معنوی جلسه که به مناسبت عزاداری ونوحه سرایی حضرت اباعبداله ع وپاسداشت مدیریت بانوی بزرگوارتشیع حضرت زینب س برگزارگردیده است نداشته است
    ایشان انتظار داشته است دراین مراسم معنوی افرادچهره محزون نداشته باشند متاسفم به فهم ودرایت خویش شک کنید
    شما به دنبال چه هدفی هستید اب درهاون می کوبید دریاچه به کفچه می پیمایید برای کور می رقصید برای کراوازمی خوانید
    زال امده است وسیمره رابرده است همیشه معنویت صداقت اخلاص درستی پاکدستی شفافیت نزد اصلاح طلبان بوده است

  9. ایمانی

    دارایی این بار اصلاح طلب میشود
    فردا چه خواهد شد بایست منتظر ماند و دید

  10. فرهنگی

    دوست گرامی این که معلوم است ، ایشان درمراسمی مذهبی که پاسداشت شهدای کربلاست حضور دارند انتظار داری بخندند.

    • اصولگرا

      چه ربطی دارد ناراحتی در چهره بعضی دوستان کاملا مشخص است من خودم افرادی را می شناسم که بهم گفتند ما رای به کاظمی می دهیم چون می تواند پیروز باشد اما سکوت کرده ایم

  11. رضاجودکی نژادبلوطستان

    باسلام خدمت تمام دوستان وعلاقه مندان به نشریه الکترونیکی بلوطستان .و احترام به عقاید همه….باتوجه به اینکه مرامنامه بلوطستان برمبنای احترام به تمامی عقاید وسلایق استوار است لذا طبق منشور جراید ونشریات وباور به آزادی بیان ایجاب می کند که تمامی نظرات منعکس گردد ودیدگاهای تمام جریانات سیاسی وگروهها منعکس گردد لذا دوستانی که احساس می کنند نبایدنظری برخلاف تفکر وگروه سیاسی آنها منعکس شودباید بپذیرندکه بلوطستان مستقل عمل می کندوپایگاه هیچ جریان وگروه سیاسی خاصی نیست و مدیریان ونویسندگان این سایت به هیچ وجه عقیده ومرام سیاسی خود را به اخبار وگزارشات تحمیل نمی کنند…درضمن دوستانی که از یک کامنت یا مقاله ایی یا گزارشی یا خبری ناراحت وازنقدی دلخور می شوند بهترین کار اینست که طبق فرهنگ نقد ومطبوعات نقد وپاسخ بنویسندوبلوطستان حتما انتشار خواهد داد…….پیروز باشید

  12. صیدی

    مشکل سیاسیون ما این است که فکر می کنند با یک همایش مردم چشم هایشان را خیره می کنند و فقط آنها را نگاه می کنند و دیگران هیچ اند و همایش مثل زال سیمره را برده نه عزیزم رای مردم با همایش جمع نمی شود باید از هفت خوان رستم برای رسیدن به مجلس بگذری

  13. ناشناس

    یک شهروند
    من نگاه این عکس ها که می کنم خیلی شان با………………

  14. یک شهروند از معمولان

    چرا زمانی که عده ای گفتند باید لاشه متعفن اصلاحات در پلدختر باید به خاک سپرد و زیر لگد پایمال کرد همین آقای که جلسه سیاسی راه انداخته شد……………..لطفا به شعور مردم توهین نکنید همه اش به خاطر ….. خودتان است .

  15. عباس دارایی

    ۱-جناب برادر یا خواهر ایمانی ضمن سپاس از بیان نظرتان مزید اطلاع ان جناب من ادعایی مبنی بر اصلاح طلبی یا اصولگرایی ندارم و یک فرد رسانه ایی ام و از انجا که رسالت یک رسانه نیز بیان اخبار و رویدادها ست ما نیز در این زمینه عمل خواهیم کرد و اگر بیان برخی رویدادها به زعم جنابعالی خوشایند نیستند این دیگر مشکل من نیست و مشکل نوع برداشت شما از مطالبی است که طعم ناخوشی را بر اسان آن جناب احتمالا جاری کرده است.
    در روزگاری که با پیروزی دولتی به ناگاه برحی مدعی پایبندی به اصول آن دولت می شوند و بدون لحاظ سوابق خود گوی سبقت را از دیگران می ربایند من ترجیح ی دهم فعالیت رسانه ایی کنم و دور از هیاهوی سیاسی و با حفظ مشی سیاسی خودم که برایم قابل احترم است نظاره گر حرکات افرادی باشم که خود را به سخره گرفته و لباس واقعی را از تن درآورده و برای رسیدن به هدفی که احتمالا دور از دسترس است اباسی دروغین بر تن کرده اند و اصلا ح طلبی را پیشکش همان قماشی می کنم که در پلدختر یک رفتار می کنند در مرکز استان ژست دیگری می گیرند و نهایتا در سطوح بالاتر چیز دیگری را دنبال می کنند اما غافل از اینکه مردم اگاه هستند .
    ۲-برخی دوستان در تماس های تلفنی یا گفتگوهای حضوری متاسفانه جوری برخورد می کنند که انگار بلوطستان کانال مجزی آنهاست و هر جور که انتظاردارند باید عمل شود در پاسخ به این دوستان نیز متذکر می شوم که با حفظ مشی ساسی خود ما بنا نداریم طوری عمل کنیم تنها خوشیند شما بوده و جنابعالی و دوستان احتمالا همره تان ذی نفع شوند اگر به مساله و یا کامنت و مضوعی معترض هستید با ذکر نام و ارائه تحلیل و یا جوابیه ایی موضوعات را پیگیری کنید و ابراز نظر نمایید ما بنا نداریم دریچه نقد بسته و صدای مردم هر چند مخالف دیدگاه ما هم باشند شنیده نشود.

  16. ناشناس

    من همان شهروند معمولانیم
    چرا نظر بنده را سانسور کردید ….

  17. ناشناس

    انتخابات چند روی دیگر هم دارد صبر کنید

  18. ناشناس

    آبسری
    یک سوال از کسانی که این جلسه ترتیب داده اند : ایا شما که رئیس ستاد انتخاباتی ….بوده اید چطور الان می ایی جلسه اصلاحات را تشکیل می دهی .ایا آن زمان فکر نمی کردید رئیس ستاد یک اصولگرا افراطی هستی

  19. بازوند

    هی جماعت که مه مهی نم اولل شامم .خانی پور دورسش می هنه

  20. اصولگرا

    انتخابات پلدختر را اصلا ح طلبان فکر می کنند صاحب هستند شاید در نتیجه تاثیر داشته بشند اما نمی توانند پیروز قطعی باشند

    • ناشناس

      کسانیکه………….را درسال۷۶و۷۷ مصرف کردند اصلاح طلب اند .

    • پلدختری

      نماینده اصولگرای افراطی کنونی پلدختر با فریب دادن جریان اصلاحات پیروز شده خودش هم کاملا میداند

  21. شهروند

    تعدادی از شرکت کنندگان طی سالهای قبل اصولگرا بودند الان شدند اصلاح طلب!!!!

  22. شهروند

    کاش دکتر کائیدی هم این عکس ها را ببیند .جریان اصولگرا را درشهرستان داغون کرد .به کسانیکه درپرتو وی به جاهایی رسیدند درجلسه علیه او شرکت دارند .یکروز اصولگرا-یکروز اصلاح طلب.

    • جواب شهروند

      این شهروند مثل اینکه در خواب تشریف دارند چطور انتظاردارید در دولت روحانی اصولگرایان مدیر باشند ؟دولت مال خودمان است مدیریت هم مال ما باید باشد همانطور که در دولت اصولگرایان تاج پور و نورالدین احمدی و اکبر قنبری و محمودوند و دیناروند حتی یک سال اضافه تر رئیسی کردند ۸سال حاکمیت نه سال رئیسی

  23. یک عضو شورای اسلامی شهر پلدختر

    به اقای کرامت خانی پور خداقوت می گویم انشااله در تمامی مراحل زندگی موفق و سربلند باشد

  24. همشهری

    مردم بابصیر شده انددوره دورویی تموم شدفقط تدبیر وامیدرامی خوهند ولاغیر

  25. اصلاح طلب واقعی

    بنده یک اصلاح طلب واقعی ام ودر این جلسه. شرکت نکردم چون نمی خوام ملعبه دست ….بشم ایشون با رفقاشون میخوان یه عده رو رایشون اینجوری خراب کنند ولی کور خوندن ما این بازی رو پیش بینی کردم والحمدالله مردم فهمیدن وحتی خود یه تعداد از اصلاح طلباه متوجه شدن،واز اینجا ازشما اصلاح طلب های واقعی وفهیم میخوام زرنگ باشید وگول نخورید اگه اقای دارایی راست میگن اصلاح طلبن این متن منو بذارن روی وب سایت بلوطستان

  26. saki

    کسی که مرتب با نام آبسری سرنوشت ساز کامنت می زاره متوجه نیست که دارد آب در هاون می کوبد این دوره هم کاییدی به مجلس می رود شک نکنیئ

  27. ناشناس

    کسانی که بر علیه همایش زینب موضع می گیرند کسانی هستند که دوست دارند خانی پور بجای کاندیداتوری هوادار انتخاباتی باشد

  28. با لا گریوه

    اقای ساکی کاملا دراشتباهید اقای کایدی ۸ سال برای مردم اب در هاون کوبیدندومحال است مرذم بالا گریوه فریب حرفهای بدون عمل او رابخورندخخخخخ

  29. شهروند

    اقای اصلاح طلب واقعی اگر شمااصلاح طلب باشی که نیستی الان باورود اصلاح طلب بی ادعا ایثارگر جبهه وجنگ اقای خانی پور حمایت ازا صولگرایان برای شما شرم اور استش

  30. مدیرمسئول بالاگریوه

    باسلام
    جهت پرهیز از فضاسازی و ایجاد تشکیک دراذهان مردم عزیز شهرستان پلدختر ، مسئولان بلوطستان از انتشار کامنت هائی با عنوان « بالاگریوه » که همنام با سایت و نشریه بالاگریوه بوده و تداعی کننده آن است که اینگونه کامنت ها و نظرات “جهت دار” از طریق اینجانب ارسال گردیده خودداری نمایند.

  31. در جواب ساکی

    تو و امثال تو معلوم نیست با کی هستید مطمئن باش تو هم اب در هاون میکوبی اگر یک کمی فکر کنی متوجه خواهی شد که ابسری سرنوشت ساز است یا حونه ساکی که هی .و ایقه پر ادعائه .د ۷ اسفند دینمتو

  32. ابسری. سرنوشت ساز در انتخابات پیش رو

    در جواب saki مطمئن باش تو هم اب در هاون میکوبی اگر یک کمی فکر کنی متوجه خواهی شد که ابسری سرنوشت ساز است یا حونه…………قه پر ادعائه .د ۷ اسفند دینمتو

  33. فرهنگی

    درجواب اقای صیدی / هفت خوان رستم در اندیشه ی شما یعنی حیله گری وفریب کاری ودروغگوی و………. نه عزیزم مردم یک فرد صادق بدور از تزویرو ریا میخواهند.

  34. فرهنگی

    درجواب اقای صیدی محترم// هفت خوان رستم در اندیشه شما یعنی دغلکاری وریا و فریبکاری نه عزیزم مردم به یکنفر صادق و بدوراز تزویر وریا رای خواهند داد د وره ی………. بسر امده.

  35. جهانبخش.ف

    اول بذارید صاحب خانه بفرما بزند بعد بروید کنج خانه بشینید

  36. اهل محل

    در جواب افای جهانبخش ف/ مردم خودشان صاحب خانه اند.

  37. شهروند پلدختر

    مدعیان اصولگرا چشم به راه باشید که هواشناسی طوفان اعلام کرده است، طوفانی به نام خانی پور

  38. اصلاح طلب

    کرامت باید تا آخر بماند و تسلیم تخریب نشود او مرد اخلاق و مقید به تدین و سلامت نفس و مکارم است او اگر پیروز شود پیروز شده و اگر هم شکست بخورد بازهم با حضورش اصلاحات را از تجزیه نجات داده است

  39. جوانی از روستای چشمه شیرین واشیان

    ضمن احترام و خوش امد گویی به برادر کرامت خانی پور و ارزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگی به خصوص کاندیداری مجلس شورای اسلامی ما در انتخابات مطیع تصمیم خرد جمعی هستیم و به امید خدا در این دولت تدبیر و امید تمامی توطئه های توطئه گران را خنثی خواهیم کرد.انشااله …………..ما مطیع تصمیم بزرگان و ریش سفیدان و دلسوزان هستیم

  40. ابسری. سرنوشت ساز در انتخابات

    ضمن احترام و خوش امد گویی به برادر کرامت خانی پور و ارزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگی به خصوص کاندیداری مجلس شورای اسلامی ما در انتخابات مطیع تصمیم خرد جمعی هستیم و به امید خدا در این دولت تدبیر و امید تمامی توطئه های توطئه گران را خنثی خواهیم کرد.انشااله .

  41. اصلاح طلب

    درجواب ناشناس/ ابسری/ دوره ی اول نماینده فعلی گفت من نه اصولگرا هستم نه اصلاح طلب بعد که برنده شد اصلاح طلبان رابشدت به باد انتقاد گرفت وانها را تخریب کردکه انرا اصلاح طلبان هیچوقت فراموش نمیکنند.

  42. علی الف

    باسلام خدمت همه عزیزان.
    درخصوص جوابیه بعضی از مطالب فوق:
    تفکر اصلاح طلبی تفکری آزاد اما در چارچوب قانون است که آقایانی که در ادوار گذشته به پای صندوق رای آماده اند نشان از شعوربالای سیاسی اشان هست .بله اینان قانون اساسی را قبول وبه ولایت فقیه اعتقاد والتزام دارندواین دلیل نمی شود که اگر کاندیدی از طیف فکری شان نبود،به پای صندوق نیایند.
    چرا حضور آقایی که دارای اعیاربالا از طیف اصلاحات است اینجور در اردوگاه اصولگرایی با کاندیداهای معروف تر حراس انداخته،بله همه می دانیم دولت اصولگرا چطور با عث شده مردم تشنه ومنتظرتفکراصلاح طلبی بشوند.
    درخصوص بردن نام اسوه صبر وپیام آور کربلا حضرت زینب (س) دراین جلسه،متذکربشویم ، نام زیبای ایشان متبرک وبیمه کرد شروع جریانی مهم.محفل های گرم وصمیمی در حسینه های مذهبی برگزار می شوند،انتقلاب ۵۷در مساجد شکل گرفت.
    درخصوص افراد وروسای ستادهای دیگر :چه اشکال دارد یک روز عالیجناب خاکستری خطابت کنند وروزی خودت وخاک پای جریان بدانی….

    • الف

      آقای علی الف کسی نمی تواندب گویدچرا خانی پور مجلس عزاداری گرفته چون او اهل سواستفاده نیست اما واقعیت این است که اصلاح طلبان قافیه را به کاییدی واگذار می کنند

  43. شهروند پلدختر

    به ……..ل را خالی کنند، شیر مردها وارد میشوند.

  44. شهروند پلدختر

    آقای دارایی نظرمن را حذف کنید

  45. باشما

    درجواب کامنت اصلاح طلب کرمت تاآخر بماند دیگر چه صیغه ای هست مگر بناست کرامت کنار برود من شنیدم یک جریانی فشار های فامیلی به ….وارد مکنند که کنار برود

  46. مرادی

    فک کنم دگ مردم اگاهن و ب گدشته برنمیکردن مردم از……….خستن دنبال ی ادم سالم وتوانمندن

  47. نسیم بهاری

    کاربری که با نام شهروند پلدخترنظرداده ، گویا نمی داند که هیچ فردی از طوفان خاطره خوشی ندارد چون معمولاً طوفانها بسیار زودگذر بوده وبا خسارت و بی خانمان کردن مردم همراهند

  48. ستی

    در جواب آقای ساکی:بدانید که هیچ نماینده ای بیش از دو دوره به مجلس نمیرود، گردن کلفتی مانند ……….هم پلدختر را داشت بیش از دو روره رنگ مجلس را ندید،پس قبول کن کاییدی هم نفس های آخرش را میزند.

  49. ستی

    …………یدان را خالی کنید، شیرهای اصلاح طلب نعره زنان در راهند.

  50. ستی

    مخاطب اصلاح طلب خیلی لایک داری…..

  51. اصلاح طلب واقعی

    مخاطبان عزیزوگرامی که هم اصلاح طلب واقعی اند وهم میان رو وهم اصول گرا منطقی هستند ما هممون نظرمون کسی تو انتخابات پلدختر پیروز بشه که بتونه به این دولت وبرای نظام خوب باشه وبه دردحال مردممون برسه حال به جمع بندی کلی باید در نهایت برسیم واحساسات روکنار بذاریم باشعور وفهیم باشیم البته بنده از تعدادی معلم که خودشون هم اصلاح طلب میدونن وهم قیم مابانه با مردم وجریان اصلاخ طلب میدونن مخالفم واین دیدگاه بنده وهمفکرام ومردم اند ودرنهایت متاسفانه میخوام بگم همین تعداد معلم به جریان وراه اصلاح طلبی ضربه زدن درصورتی که بیشتر مردم ایده واعتقاد زیادی به اصلاحات دارند ولی اصلاح طلب قیم مابانه ومغرورو دوست ندارند وهمیشه برخلاف نظر ورایشون رای میدن وحاضرن کسی دیگه ببر ولی اینا سرکارنیان قبلا اینا امتحانشون پس دادن ومردود مردود شدن

  52. مستقل

    ازهمه کاربران عزیز یک سوال دارم
    نام ۵ نفراصولگرای واقعی ( اصول وآرمان های مدنظر رهبر انقلاب) شهرستان را که به هیچ قیمتی ودرهیچ شرایطی دست از اصول خود نکشیدند بگوئید ؟
    نام ۵ اصلاح طلب واقعی ( آنهائی که خطوط قرمز نظام را رعایت می کنند) شهرستان را که به هیچ قیمتی ودرهیچ شرایطی دست از خط سیاسی خود برنداشتند را بگوئید؟
    به نظر می رسد منطقی ترین کار این است که اصولگرایان و اصلاح طلبان به دنبال انتخاب کاندیدا از میان این ۱۰ نفرباشند.

  53. ستی

    در جواب نسیم بهاری:آری طوفان در راه است، شما هم پناه بگیرید شاید این بخواهد شما اصول گرایان را بی خانمان کند،شمایی که مشخص است از این طوفان هراس دارید.

  54. ستی

    در جواب نسیم بهاری:آری طوفان در راه است، شما هم پناه بگیرید شاید بخواهد شما اصول گرایان را بی خانمان کند،شمایی که مشخص است از این طوفان هراس دارید.

  55. سپهوند

    کاییدی این بار هم خواهد برد و بهتر است مخالفان به جای توجیه شکست احتمالی به دنبال پذیرش واقعیت ها باشند

  56. جواب به سپهوند

    بنده تمام سپهوند ها را میشناسم همه مخالف ….هستند.این تو بمیری دیگه اون توبمیری نیست کار تو وامثال تمومه ودر لبه پرتگاه هستیدبزودی مردم شمارا سقوط خواهند کرد.

  57. ستی

    آقای سپهوند من اسمی از آقای شاهرخی نبرده ام، منظورم شخص دیگری بود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان