شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » نمی توانم در این عرصه هیچ کدام را همراهی نمایم

۲۰۱۵۱۲۱۹_۰۹۲۸۲۳

“کرامت خانی پور”تنها کاندیدای شاخص اصلاح طلبان حوزه انتخابیه پلدخترو معمولان پس ازرد صلاحیت شدن با تقدیرازحمایت مردم وجوانان ودر عین حال تشویقشان به حضور آگاهانه ومدیریت شده در پای صندوق ها با ارائه بیانیه ایی دلایل عدم همراهی خودباکاندیداهای حاضردر میدان  دهم را اعلام کرد.

بیانیه کرامت خانی پور بدین شرح است:

فردا خواهد آمد

و از ما خواهد پرسید

آنچه را که بر ما گذشته است

آن روز “تاریخ” همه چیز را خواهد گفت

صبوری ودیعه ای است در وجود آدمی، تا مرهمی باشد بر همه ی دردها و رنج هایی که زمانه بر پیکره ی اشرف مخلوقاتش روا داشته است.با عرض سلام و ادب خدمت همه ی شما همراهان صدیق، شرافتمند و وفادارم؛ و تشکر ویژه از همه ی شما سروران عزیز؛ بدون شک کلمات بازگوکننده ی تعهد، وفاداری و صداقت بدون چشمداشتتان در همراهی با اینجانب نخواهد بود.

می دانیم سر بلندی جزء در گرو خدمت به خلق و در راه خدا نیست، و من هم برای دفاع از حقوق حقه ی شما مردم سامان بی سامانم آمده بودم تا سفیر دردهای تلنبار شده تان نزد حاکمیت با تکیه بر تدبیر، تجربه ی بزرگان، اعتماد به جوانان، مدیریت نخبگان، تلاش وافر، بی توجه به زرق و برق دنیا، رعایت اصول اخلاقی، دفاع منطقی از ارزشها و آرمانهای مردم و انقلاب با صداقت در گفتار و شهامت در عمل باشم، آمده بودم تا در حد توانم مرهم زخمهای کهنه ی دیارم باشم، آمده بودم تا در حد توانم با تکیه ی بر اصول مذکور رافع گرفتاریهای تحمیل شده بر زندگی مردم سامان تاریخی ام باشم؛ آمده بودم تا بگویم که دین ، قانون و کرامت انسانی و رعایت اصول اخلاقی در عرصه ی عمل نجات بخش جامعه ی ماست نه افراط….. ولی افسوس که چه بگویم زمانه به من اجازه ی پاسخ دادن به باور و اعتماد گامهایی که با من به جلو برداشتین را نداد؛ در هر صورت بار دیگر بر خود لازم میدانم با همه ی وجود از همراهی هدفمند، آگاهانه و مسئولانه ی شما مردم حوزه ی انتخابیه پلدختر و معمولان با اینجانب کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم؛ امید آن دارم که حضرت حق مرا توانی دهد تا بتوانم پاسخ گوی بخش هایی از محبتهای بیکران شما عزیزان نسبت به فرزند خودتان باشم.

در پایان اعلام میدارم با وجود احترامی که برای تک تک کاندیداهای حاضر در عرصه ی انتخابات مجلس شورای اسلامی درحوزه ی انتخابیه پلدختر و معمولان قائلم، نمی توانم در این عرصه هیچ کدام را همراهی نمایم چرا که آرمانها، افکار و اندیشه ام در کالبد هیچ یک از کاندیداهای حاضر نمی گنجد و من نمیتوانم خود نقش ماشین زرهی برای نابودی رویاها، آرمانها و افکار مشترکمان را ایفا نمایم؛ بنابراین هر گونه شائبه ی همکاری با هر یک از کاندیداهای محترم در این عرصه را نفی می نمایم.

البته شرکت در انتخابات را وظیفه ای وطنی، مذهبی برای تک تک شهروندان از جمله خویشتن می دانم بر این اساس از تک تک همراهان وفادار خویش میخواهم تا به شکلی منطقی حضور خویش در عرصه ی انتخابات را مدیریت نمایند تا تاثیر حضور آگاهانه و مسئولانه ی شما در فردا روز پس از پایان انتخابات برای تک تک شهروندان هویدا گردد.

باشد که آینده ای خوش را در کنار هم در دیارمان داشته باشیم؛ موفق و پیروز باشید

با تشکر کرامت خانی پور

به گزارش بلوطستان همچنین پرویز اکبری نژاد از فعالان سیاسی و فرهنگی شهرستان پلدختر با صدور پیامی کوتاه ضمن تمجید از کرامت خانی پور وی را به صبر و بردباری و پرهیز از هرگونه اقدام احساسی و تنش زا دعوت کرده است.برپایه این گزارش در بخشی از پیام اکبری آمده است شما را به صبر و بردباری دعوت می کنم و امیدوارم از هرگونه اقدام احساسی و تنش زابپرهیزید.

وی آورده است:بیم آن می رود خدای ناکرده افراد مغرض و مریض در راستای نیات شیطانی و اهداف شوم خود،شما را مورد بهره برداری قرار دهند.

اکبری ادامه داده است: خورشید حقیقت همواره می تابد و هیچ چیز مانع تابش ان نمی شود به شرط آنکه انسان ها قابلیت درخشش حق و نورانیت انوار آسمانی را در وجود خود متبلور نماییم.برجسته ترین نکته بیانیه اکبری تاکید بر درک عمیقانه حانی پور و خانواده اش بوده و گفته است:”احساس شما و خانواده و طرفدارانت را عمیقا درک می کنم زیرا آنچه بر سر شما آمد بر من نیز گذشته است.

اکبری خطاب به خانی پور گفته است: خواهرزاده عزیز یقین بدانید مانند روز برای من روشن است که چه کسانی در رد صلاحیتم دست داشتند ،گاه و بیگاه با چشمان خودم آنها را نظاره می کنم ،و مانند خار در چشمانم فرود می روند اما همانگونه که در سخنرانی خداحافظی ام در تنگ علی در مجلس هشتم و نیز در بیانیه اسفند همان سال گفتم شورای محترم نگهبان یک نهاد انقلابی است و مانند سایر نهادها ی نظام واجب الطاعه است اما آنچه مسلم است اعضای محترم این شورا به خودی خود شناخت چندانی از افراد ندارند بلکه گزارش می گیرند و این گزارش دهندگان همانند کسانی هستند که …اقدام می کنندو شما و من هم آنها را به خوبی می شناسیم.با شما رزمنده و جانباز سربلند دوران دفاع مقدس و همکار فرهنگی از صمیم دل و سودای جان ابراز همدردی می کنم .

  1. مهدی" واشیان"

    کاملا” صحیحه با تشکر ویژه از استاد اکبری که مثل همیشه حق مطلب رو ادا فرمودن و با بیان شیوا و رسای خود این…. رو رسوا نمود.

  2. محسن ,,, واشیان,,

    درود بر استاد پرویز اکبری و استاد خانی پور

  3. محمد

    با سلام عالی بود استاد، من هم از صمیم دل برای استاد خانی پور آرزوی موفقیت دارم، شما. آگاه هستید و وظیفه سنگین آگاه ساختن دیگران به عهده شما و امثال شماست که خداوند شیرین بیانی را نیز به شما ارزانی داشته، کاش این بار مردم درست عمل کنند تا در آینده نزیک باز حسرت این ۴ سال را نخوریم کاش باز ناآگاهآنه به یک سمت هجوم نیاورند، کاش. بفهمند از ماست…

  4. ایمانی پور

    احسنت به استاد ارجمند وفرهیخته جتاب اکبری عزیز که همواره روشنگرانه در وسط میدان ایستاده وفریاد حق طلبانه اش ساکت نشده

  5. سیدعلی

    راهت را باانتخاب سیدمرتضی شاهرخی ادامه میدهیم,انشاالله در روز ۸ اسفند گرمابخش جشن پیری ماباشید جناب خانی پور

  6. سورنا

    اصل بد نیکو نگردد، زانکه بنیادش بد است تربیت نا اهل را، چون گردکان بر گنبد است
    مایه اصل و نسب، در گردش دوران زر است دائماً خون می خورد، آنکس که صاحب جوهر است
    دود اگر بالا نشیند، کسر شأ ن شعله نیست جای چشم ابرو نگیرد، گرچه او بالاتر است
    گر که بینی ناکسان بالا نشینند، عیب نیست روی دریا کف نشیند، قعر دریا گوهر است
    پاینده باد استاد خانی پور، حامی جامعه روشنفکر و آباد

  7. داد

    نمتف

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان