شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه انتخابات فردا

به گزارش بلوطستان، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد انتخابات استان لرستان که  امروز صبح (پنجشنبه) برگزار گردید؛ از آمادگی کامل برای برگزاری با شکوه انتخابات ۷ اسفند خبر داد وی گفت: آموزش دست اندرکاران اجرا و نظارت بر انتخابات از ماه ها قبل آغاز شده و مقدمه ای برای آمادگی جهت برگزاری صحیح و قانونمند انتخابات هفتم اسفندماه خواهد بود. استاندار یادآور شد: مهلت تبلیغات رسمی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور در استان لرستان نیز از ۸ صبح روز پنجشنبه ششم اسفندماه به پایان رسیده است. بازوند ادامه داد: آغاز رای گیری انتخابات در استان لرستان نیز همزمان با سراسر کشور، ساعت ۸ صبح جمعه هفتم اسفند ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

در این جلسه ، بازوند  با تاکید بر تعامل بین هیات بازرسی انتخابات با هیات اجرائی انتخابات  در برگزاری پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به مطالبی در خصوص وظایف هیات اجرائی و هیات بازرسی اشاره نمودند و خواستار اجرای دقیق قانون انتخابات برای پیشبرد انتخاباتی سالم و قانون مند  شدند.

استاندار لرستان در خصوص رضایت کامل از روند صحیح انتخابات در شهرستانها گفت: از چند ماه قبل از فرا رسیدن هفتم اسفند ماه و روز انتخابات، در جلسات متعدد که در کلیه مناطق استان لرستان برگزار شد با تمامی فرمانداران و بخشداران استان در خصوص تامین امنیت در روزهای قبل انتخابات، روز انتخابات و روز پس از انتخابات هماهنگی‌های لازم انجام شده است و همچنین در بازدیدهایی که طی چند روز اخیر از شهرستانهای استان صورت گرفت فرمانداری ها از روند صحیح انتخابات رضایت کامل خود را اعلام نموده اند .

نماینده عالی دولت در استان لرستان تصریح کرد: صداقت و امانت داری از آراء مردم اصلی ترین وظیفه و مسئولیت تمامی دست اندرکاران انتخابات خواهد بود و امیدوار هستیم با تمهیدات اندیشیده شده در چارچوب قانون مراحل انتخابات طبق زمانبندی تعیین شده به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.

وی با دعوت مردم به حضور حداکثری در پای صندوق های رأی خاطرنشان کرد: باید قدردان ارزش های انقلاب اسلامی باشیم و با احساس تکلیف، نمایندگانی اصلح و شایسته، آنچه کشور به آن نیازمند است راهی خانه ملت نماییم.

۲۰۱۶۰۱۲۲_۱۲۵۴۲۹-۱۰۲۴x751 copy

امام جمعه پلدختر  نیز اظهار داشت : مردم با شرکت در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در با آرمان های امام و انقلاب تجدید میثاق کنند. به گزارش بلوطستان حجت الاسلام محمد سوری گفت: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان پلدختر از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در صحنه های مختلف آگاهانه حضور یافته اند. وی افزود: مردم شهرستان امسال نبز در هفتم اسفند ماه همچون سال های گذشته با شور و نشاط مثال زدنی در پای صندوق های رای حاضر شده و یک بار دیگر سرنوشت خود را رقم می زنند.
امام جمعه پلدختر گفت: مردم انقلابی و همیشه در صحنه پلدخترهمچنان پشتیبان نظام و رهبری هستند و با شرکت و حضور حداکثری در انتخابات به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و مشت محکمی بر دهان استکبار می زنند .
حجت الاسلام سوری با بیان این که شرکت در انتخابات وظیفه ای ملی و دینی است افزود: بی شک حضور گسترده مردم پای صندوق های رای نشانه وحدت ، همدلی ، بیداری و عظمت ملت ایران است که قدرت معنوی خود را به رخ جهانیان می کشانند . وی گفت: از مردم ولایتمدار شهرستان پلدختر دعوت می شود تا با تاسی از آرمان های امام خمینی (ره) و الهام از رهنمودهای مقام معظم رهبری همگام با ملت بزرگ ایران پای صندوق های رای حاضر و با انتخاب نامزدهای اصلح یک بار دیگر شور و شعور سیاسی خود را به نمایش بگذارند .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان