شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » خصوصی سازی در ورزش این شهرستان جواب نمی دهد

صوره_20160513_132729

امام جمعه پلدختر در خطبه های نماز جمعه این شهر  گفت: ایران در حکومت قاجاریه یکی از اسف بارترین تجربه های خود را لمس کرده است.به گزارش بلوطستان حجت الاسلام محمد سوری  با گرامیداشت سالروز فتوای میرزای شیرازی مرجع تقلید شیعه در زمان قاجار افزود: با توجه به اینکه  کار یک پنجم مردم ایران  در آن زمان زراعت تنباکو بود ، واگذاری امتیاز تنباکو حق حیات را از مردم ایران گرفت اما فتوای تاریخی میرزای شیرازی رژیم قاجار را دچار بحران کرد.

حجت الاسلام محمد سوری با بیان اینکه فتوای لغو امتیاز تنباکو نشان از اقتدار مرجعیت در مقابل استکبار بود،گفت: این فتوا اگر چه به ظاهر ساده بود ولی طوفان سنگینی را در آن زمان ایجاد کرد و رژیم خود را در آستانه سقوط می دید.

وی در بخش دیگری از خطبه های خود در نماز جمعه به  پروژه استخر شنای پلدختر اشاره کرد و گفت: این پروژه با گذشت ۱۰ سال هنوز تکمیل نشده است.حجت الاسلام محمد سوری با بیان اینکه استخر شنای پلدختر از مطالبات جوانان این شهرستان است،افزود:  با وجود قول هایی که مسئولان داده اند این استخر هنوزپیشرفت آنچنانی نداشته و تکمیل نشده است.

وی با انتقاد از خصوصی سازی اماکن ورزشی  در شهرستان پلدختر گفت:  خصوصی سازی در این شهرستان جواب نمی دهد زیرا پلدختر شهرستان کوچکی بوده و ممکن است جوانان که بضاعت مالی ندارند نتوانند از این اماکن ورزشی استفاده کنند.

امام جمعه پلدختر از روند کند مصلی پلدختر نیز انتقاد کرد و گفت: تکمیل مصلای پلدختر از مطالبات به‌حق مردم این شهرستان است.حجت الاسلام سوری افزود:  بارها مسئولان جهت تکمیل مصلای پلدختر قول داده‌اند ولی در عمل نتیجه‌ای عاید و حاصل شهر نشده است ، مسئولان دقت و نیازسنجی کنند و شهرستان‌هایی که به مصلا نیاز بیشتری دارند در اولویت قرار دهند.

صوره_20160513_132908

وی ادامه داد: دیواره ساحلی شهر پلدختر شهر پلدختر را تهدید می‌کند و مسئولان باید برای بازسازی و ترمیم آن چاره‌اندیشی و نسبت به رفع این مشکل تلاش کنند.امام جمعه پلدختر ادامه داد: این دیواره در سال ۸۴ توسط سیل در چندین نقطه آسیب‌دیده که بعد از گذشت حدود ۱۱ سال هنوز ترمیم و بازسازی  نشده است.وی همچنی بر به سرانجام رسیدن پالایشگاه پلدختر و کارخانه سیمان تاکید کرد و گفت: باید این پروژه ها توسط مسئولین تعیین تکلیف شوند.امام جمعه پلدختر با بیان اینکه بیکاری  از عوامل افزایش سن ازدواج جوانان است ،گفت: مسئولان باید زمینه ازدواج و اشتغال جوانان را فراهم کنند.

حجت الاسلام سوری تصریح کرد: بانک ها نباید برای جوانی که برای گرفتن  وام ازدواج تلاش می کند سخت گیری کنند زیرا این مشکلات امید را از جوانان می گیرد.وی افزود:  مسئولان وظیفه دارند پاسخگوی مطالبات و مشکلات جوانان باشند و لذا  امروز برطرف ساختن مشکلات اولیه جوانان باید یک وظیفه عمومی  تبدیل شود.

اما م جمعه پلدختر ادامه داد: نباید افرادی که پارتی و آشنا داشته و حقی ندارند به نوایی برسندو  کسانی که حق و نیاز واقعی دارند با مشکل مواجه شوند .وی با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ ضابطه در سطح ادارات گفت: باید کاری کنیم که ضابطه جای رابطه را بگیرد.

 

  1. امرایی

    آقای سوری بسیار خوب از جوانان ورزشکار دفاع کرده است امیدوارم مسئولین گوش دهند و مانع این کار بشوند

  2. مهردادگودرزی

    سلام .ازامام جمعه محترم شهرمان که مشکلات شهر را مرتبا پیگیری می کند تشکر میکنیم امیدواریم مسولان شهرستان هم اینگونه پیگیر مشکلات شون

  3. ناشناس

    کاش مدیران پلدختر از امام جمعه پلدختر یاد می گرفتند و شهامت حرف زدن را داشتند

  4. مهدی اسدیان بیرانوند

    بسیار عالی مسئولین را نقد میکنید جناب سوری
    ولی
    آقایی ناصر قاجاری انسان بدی نبودن ایشان چگونه در حرم شاه عبدالعظیم کشته شدند؟
    رضایی کرمانی به بهانه عریضه و شکایت به ایشان خواست نامه ای تقدیم کند.
    ناصرالدین شاه شاهی بوده است که مردم عادی میتوانستند از نزدیک ایشان را زیارت کنند.
    و شکایت خود را مطرح کنند.
    کدامیک از مسئولین محترم که مدیریت یه اداره نه چندان مهم را دارند. ان هم در یک بخش و روستا دور افتاد
    اجازه میدهند مردم به اسانی به دیدارشان بیاییند باید از هفت خوان رستم بگذری تا به ایشان برسی!
    ناصرالدین شاه چنین فردی بود متاسفانه خیلی بر علیه شان تبلیغ منفی شده است. لیک فردی
    پاک نفس و در عین حال در بعضی جهات مهربان و به درد دل رعیت گوش فرا میدانند . و همه اینکارها در نهایت صداقت برای پیشرفت ایران انجام داد بویژه قراداد رویترز
    نداشتن آشنایی با مسائل جهانی آن زمان و نبود رجال باکفایت یکی از دلایل ضعف بوده است. و بعضا اشتباهات بود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان