شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » من مشاوری در لرستان ندارم

5e6f7b6a12be286b5511a0d1bcb96f

محسن رضایی در حاشیه بزرگداشت سوم خرداد خرم آباد،  در ارتباط با انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی و اینکه برخی افراد در لرستان خود را نماینده وی معرفی کرده بودند، اظهار داشت: من هیچ نماینده‌ای در انتخابات نداشتم و از هیچ کسی در انتخابات در استان لرستان حمایت نکردم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما انتخابات در استان لرستان را به شعور مردم واگذار کردیم تا خودشان انتخاب کنند.دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه هیچ نماینده‌ای در انتخابات استان لرستان نداشته است بیان کرد: ما مطمئن بودیم انتخاب مردم درست است و خودشان به خوبی تصمیم می‌گیرند.

ashoor 3

وی در پاسخ به سوالی  در مورد اینکه گفته می شود که مرتضی محمودوند مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده و نماینده سرلشکر رضایی است گفت: هیچ گونه ارتباط بین بنده(رضایی) و این شخص وجود ندارد و این فرد نه مشاور بنده هستند و نه نماینده بنده در استان لرستان و جایی دیگر و این موضوع را تکذیب می کنمرضایی عنوان کرد: هیچ‌کسی از طرف من اینجا نماینده نیست و کسی هم نباید از نام و اعتبار ما سوءاستفاده کند./لرستان خبر

 

  1. حسین زاده

    عکس بلوطستان ثابت می کند رضایی از نزدیکان خود هم فراری است و احتمالا موضع محمودوند باعث این فرار شده است

  2. شفیعی

    حرف رضایی بعید بود وقتی که محمودوند دوست نزدیکش بوده

    • ناشناس

      اگر محمودوند نماینده می شد، خدا وکیلی محسن رضایی دوستی اش با محمودوند انکار می کرد؟؟؟؟؟؟؟؟چرا آقای محسن رضایی در دورگذشته وزمان تبلیغات این دوستی ونزدیکی را انکار نکرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ناشناس

      اگر محمودوند نماینده می شد، خدا وکیلی محسن رضایی دوستی اش با محمودوند انکار می کرد؟؟؟؟؟؟؟؟چرا آقای محسن رضایی در دوره گذشته(مجلس نهم) وزمان تبلیغات این دوره (دهم) دوستی ونزدیکی را انکار نکرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. جوانان صدیق ایل آبسری

    افرین بر محسن رضایی

    • ناشناس

      آبسری ایل شده ؟مافقط یک ایل داریم آن هم ایل بالاگریوه است

    • ناشناس

      اگر محمودوند نماینده می شد، خدا وکیلی محسن رضایی دوستی اش با محمودوند انکار می کرد؟؟؟؟؟؟؟؟چرا آقای محسن رضایی در دورگذشته وزمان تبلیغات این دوستی ونزدیکی را انکار نکرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. الف

    حرکت محمودوند مورد انتقاد رضایی است و به همین دلیل او را انکار کرده است

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان