شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » بازگشت بابایی در دولتی دیگر و وداع کرموند با ریاست

photo_2016-07-21_02-07-48

به گزارش بلوطستان طی آئینی دکتر ناصر بابایی به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان پلدختر منصوب شد.بر پایه این گزارش وی که در یک مقطع دیگر نیز در دولت گذشته از اوایل تابستان ۸۷ریاست این شبکه را برعهده داشت جانشین احمد کرموند سرپرست پیشین شبکه بهداشت و درمان پلدختر شده است که از خرداد ۹۳تا کنون در این مسند فعالیت کرده بود.

مراسم تودیع و معارفه روسای شبکه بهداشت و درمان پلدختر با حضورحجت الاسلام سوری امام جمعه پلدخترف دکترپیمان آسترکی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد .
حجت الاسلام سوری امام جمعه پلدختر در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای مجدانه مهندس کرموند درخدمت رسانی به مردم درحوزه سلامت گفت:درحکومت دینی،مسئولیت، فرصتی برای خدمت بی منت به مردم بوده ومسئول درحاکمیت دینی باید آراسته به خصایص ویژه ای همچون ولایتمداری،صداقت وعشق و علاقه خالصانه به مردم باشد چراکه خدمت بی منت به خلق الله بالاترین نعمت خداوند است.سوری ضمن انتقاد به برخی از مسئولین در کم توجهی به پلدختر خواستار توجه بیشترآنهادر رفع مشکلات و نواقص این شهرستان شد.

امام جمعه پلدختر ادامه داد: شهرستان پلدختر با داشتن جمعیتی حدود ۹۰ هزار نفر دارای نواقصی در حوزه درمانی و بهداشتی به ویژه بیمارستان است و از خیلی امکانات ابتدایی در این زمینه محروم بوده است.

حجت الاسلام سوری  با اشاره به سفر وزیر بهداشت به شهرستان پلدختر گفت: متأسفانه در این سفر چیزی نصیب شهرستان نشد، مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان باید اهتمام بیشتری به مردم  شهرستان محروم پلدختر داشته باشند.

درادامه دکتر پیمان آسترکی معاون درمان دانشگاه با تاکید به رعایت موازین اخلاقی درانجام وظائف ،تکریم و قدردانی از خدمتگزاران مردم را ازمصادیق بارز مکارم اخلاقی دردین مبین اسلام برشمرده وگفت:ما بایدقدردان دولت تدبیروامید باشیم که توجه به منویات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار داد و شجاعانه به مقوله مهم سلامت ورود پیدا کرد وبا اجرای برنامه تحول نظام سلامت، وضعیت بهداشت و درمان کشور را به نحوبسیار مطلوبی سامان داد وباکاهش پرداختی هزینه های درمانی مردم از۸۰ به زیر۶درصد، شرایطی را مهیا کرد که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب مردم جزرنج بیماری دغدغه ی دیگری نداشته باشند واین تهور وشجاعت دولت امری بسیار ستودنی است که باید قدر آن را بدانیم.
دکترآسترکی با اشاره به قرارداد فی مابین وزارت بهداشت،دانشگاه علوم پزشکی لرستان،قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)واستانداری لرستان، درخصوص ساخت۱۰۰۰تخت بیمارستانی جدید در استان گفت:من روزی را میبینم که علاوه بر جذب همه نیروهای متخصص بومی شاهد بکارگیری نیرو از سایر استانها برای راه اندازی این تختها باشیم.
درادامه مهندس کرموند گزارش مبسوطی از توفیقات و دستاوردهای بهداشت و درمان پلدختر در زمان تصدی خویش بر مدیریت شبکه راارائه ودکتربابائی نیز برنامه های خود رااعلام کردودرپایان هم با تقدیم لوح سپاس و هدایائی از تلاشهای مهندس کرمونددرطول خدمت در شبکه پلدختر تجلیل وابلاغ مسئولیت دکتر بابائی بعنوان مدیر جدید این شبکه به ایشان تقدیم شد.

همچنین در حاشیه بازدید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان از عملیات اجرایی اورژانس پلدخترگفت:در بحث توسعه اورژانس بیمارستان پلدختر محدودیت کاری وجود ندارد.

وی با اشاره به تعطیلی این پروژه افزود: به طور محتمل این تعطیلی مربوط به بحث فنی کار بوده و یا به دلیل فضای بزرگ اجرای پروژه پیشرفت این کار به چشم نمی آید.آسترکی گفت: به هر حال موضوع تعطیلی روند توسعه فیزیکی اورژانس بیمارستان پلدختر در حوزه مدیریت فنی و معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان مورد پیگیری قرار خواهد گرفت تا در روند کار تسریع به عمل آید.

ماجرای برگشت اعتبار دو میلیارد تومانی شبکه بهداشت پلدختر

به گزارش بلوطستان به نقل از مهر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در پاسخ به سوالی در زمینه برگشت اعتبار دو میلیارد تومانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر به ستاد دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: در هر سازمان و اداره ای در پایان سال جلوی حساب ها بسته می شود و اعتبارات با سر فصل مشخص جذب می شوند و چنانچه اعتباری برگشت بخورد به خزانه دولت واریز می شود.

آسترکی افزود: در این رابطه حتی یک ریال  از حق و حقوق مردم شهرستان پلدختر هدر نمی رود و در خزانه علوم پزشکی پولی از بین نمی رود.وی ادعای کاهش پزشکان متخصص در پلدختر را نیز رد کرد و گفت: با توجه به ضرورت حضور پزشکان متخصص در شهرستان پلدختر کار تامین نیروی مورد نیاز صورت گرفته و در این مورد هیچ کسری وجود ندارد.وی تصریح کرد: مجموعه شبکه بهداشت شهرستان پلدختر در راستای ماندگاری پزشکان متخصص در شهرستان، هیچ پزشکی را از دست نداده است.

برای شهرستان پلدختر نیروی پزشک متخصص مورد نیاز تامین خواهد شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: از هم اکنون در حال پیش بینی نیازهای سال آینده هستیم و تک تک مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر تعیین وقت شده اند که نیاز سنجی کنند و از نیازهای خود دفاع کنند تا برای درخواست نیرو از وزارتخانه اقدام شود.آسترکی افزود: اقدام برای جذب نیروی متخصص، فرآیند مشخص و خاصی دارد که این پروسه از دانشگاه علوم پزشکی لرستان آغاز و به وزارتخانه ختم می شود.

وی گفت: با توجه به افزایش تعداد متخصصان در آینده وضعیت موجود بهبود پیدا می کند و برای شهرستان پلدختر نیروی پزشک متخصص مورد نیاز در نظر گرفته و تامین خواهد شد.

دریافت اضافه بر تعرفه در بیمارستان ها را بعید می دانم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان به اعتراض بیماران به تعرفه های درمانی اشاره کرد و افزود: اگر بیمار یا بستگان بیمار نسبت به هزینه درمان چه در بخش دولتی و چه بخش خصوصی اعتراضی داشته باشند باید روال قانونی را طی کنند.وی تصریح کرد: روال کار بدین منوال است که اعتراض آنها به حوزه نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان منعکس می شود و برحسب وظیفه معاونت درمان تمام پرونده و مستندات آن از بیمارستان طلب و بررسی و با تعرفه های ابلاغی مطابقت داده می شود چنانچه اضافه دریافتی اتفاق افتاده باشد بررسی و مورد رسیدگی قرار می گیرد.

آسترکی با بیان اینکه دریافت اضافه بر تعرفه در بیمارستان های این شهرستان را بعید می دانم، افزود: معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان موظف به برگرداندن اضافه هزینه دریافتی تعرفه است و چنانچه  تخلف محرز شود به طور قطع برخورد اداری مناسب به عمل خواهد آمد و تذکر لازم و یا توبیخ در این موضوع صورت می گیرد.وی تصریح کرد: با توجه به تجارب کسب شده در این عرصه و بررسی های موردی به عمل آمده و پایشی که صورت گرفته چنین موردی مشاهده و اثبات نشده است.

  1. محسن علایی پور

    به اقای دکتر بابایی تبریک عرض میکنم,,, و براشون ارزوی موفقیت دارم,,, امیدوارم در جهت رفع مشکلات حوزه بهداشت ساعی تر از گذشته باشند /// علایی پور

  2. شفیعی

    اما خیای ها می گویند دکتر بابایی اصلاح طلب است پس معلومه که اشان مدیر دولت قبل بوده اند

    • کامبیز نجات پور

      چکار داری به اصلاح طلب یا اصولگرا ایشان پزشک هستن با سلامت مردم سروکار دارن دعا کن در کارش موفق باشه حتی اگر کافره

  3. شهسواری

    انتخاب دکتر بابایی را بجا وشایسته میدانیم چون ایشان مدیری لایق و شایسته میباشند این انتخاب را تبریک عرض میکنیم وآرزوی موفقیت برای ایشان داریم

    • اصلاحات یعنی سربلندی ایران اسلامی

      زهی خیال باطل .در مدیریت قبلی ایشان خبر داری .که ناکار آمد بود .

  4. دانشجو

    دکتربابایی اصولگراست ودردولت احمدی نژادنیز مسئولیت داشت.

  5. کایید

    چرا بهداشت مردم رو هم بر اساس چپ و راست میسنجید.والله بهداشت با سلامتی مردم سر و کار داره.
    احسنت به نماینده و احسنت به دکتر بابایی

  6. ساتیاروند

    بابایی اصلاح طلب اگر هست و ادعا دارد طرفدار دولت بوده پس چرا در دولت احمدی نژاد رئیس شبکه بوده است ؟

  7. جوان

    بهداشت باید خارج از مسائل سیاسی سنجیده شود دکتر بابایی نیاز به حمایت دارد

  8. شفیعی

    بابایی یکی از نیروهای قوی و مدیری لایق است که می تواند کارهای زیادی برای توسعه پلدختر در سلامت داشته باشد ما کاری به جناح سیاسی ایشان نداریم فقط کار برای مردم که ایشان مال کارکردنه

    • اصولگرا

      سلام خدمت خوانندگان عزیز بلوطستان .جناب شفیعی با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمی شود .کار به عمل براید .که ایشون قبلا امتحان خود را پس داده است .به دلیل ناکارامدی جابجا شد .

  9. دکتر .....

    اولین مدیر …با اکراه منصوب شد،…..مدیریت وسیر قهقهرایی تا ابد در این شهرستان جریان دارد. کسی توی این شهر مطالبه گر که نیست انگار.چرا همه نیروهای ناکارآمد دریک چرخه رای میچرخند واز یکی رانده و به دیگری میپیوندد و دوباره در دولتی دیگر میاییند وما خرسند! چی باشیم؟!

  10. عزیزی

    هجوم مدیران …. و … به ادارت …. شروع شده.بزار مردم بفهمن چ بلایی سرشون آوردن و خواهند آورد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان