شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » اماکن ورزشی پلدختر جان تازه می گیرند

photo_2016-07-21_19-39-44

عملیات اجرایی تعمیرات اماکن ورزشی شهرستان پلدختر آغاز شده است. به گزارش بلوطستان این تعمیرات در حالی در اماکن وزرشی پلدختر آغاز شده که نصب کف پوش در خانه کشتی ،تعمیر و تجهیز نیمکت های زمین فوتبال ،تسطیح پیست دو ومیداین مجموعه ورزشی شهید سرمالیان از جمله آنها به شمار می رود.

علی محمد نورعلیوند رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر در این خصوص به بلوطستان می گوید: تجهیز خوابگاه ورزشی و نصب ۲۳تخت دو نفره و همچنین تعمیر کولرهای خوابگاه ومجموعه بخش های دیگر این فعالیت ها به شمار می رود.

وی افزود: سالن ورزشی شهر معمولان نیز با هزینه ۱۰۰میلیون ریال در دست تعمیر خواهد بود. وی ادامه داد: خرید یک دستگاه آب سرد کن برای مجموعه و تعمیر و تجهیز نیمکت های مجموعه ورزشی زمین فوتبال با اغتباری در حدود چهار میلیون تومان و همچنین تعمیرات سالن رزمی در بخش های برق و غیره و تجهیز دو دستگاه ماشین چمن زنی زمین فوتبال از دیگر اقدامات خواهد بود.

استخر

استخر شنای پلدختر

رئیس اداره ورزش با بیان اینکه رنگ آمیزی و نقاشی سالن های ورزشی نیز انجام گرفته است ،می گوید: حفر چاه به منظور تامین آب زمین چمن فوتبال از دیگر برنامه هیا در دست اقدام خواهد بود. وی گفت: همچنین عملیات نصب سقف استخر شنا پایان یافته و پروژه هم اینک از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است.

  1. جوانان ورزشکار

    از رئیس محترم اداره تربیت بدنی تشکر می شود

    • ناشناس

      توروبخداتگاه کنیدبه اینهمه محرومیت وعقب افتادگی .خریدیکدستگاه آب سردکن .تعمیردوستگاه چمن زن .عملیات سقف نصب استخرشنا.واقعا”جای تاسف داره

    • الف

      سیاست جایی در ورزش ندارد خواهش می کنیم به محل تاخت و تاز تبدیلش نکنید

  2. ا

    تشکراز رییس خوب ورزش که بادست خالی دارد کار می کند

  3. خیری

    باید عملکرد بهتری داشته باشید آقای نورعلی وند ورزش ما نابود شده و باید آستین ها را بالا زد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان