شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » برنامه دولت تحقق اقتصاد مقاومتی است

photo_2016-08-04_00-14-48

همایش جوان ایرانی پنجشنبه ۷مرداد در پلدختر برگزار می شود. به گزارش حسینعلی مومیوند معاون فرماندار پلدختر با بیان این مطلب در جلسه هماهنگی این همایش گفت: همایش جوان ایرانی با رویکرد اقتصاد مقاومتی روز پنجشنبه ۷مرداد ساعت ۹صبح در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری فجر پلدختر برگزار خواهد شد. وی افزود: حجت الاسلام سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد نیز در این همایش بعنوان سخنران اصلی حضور خواهد داشت.

معاون فرماندار پلدختر تصریح کرد: سال ۹۵به فرموده مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی فاقدام و عمل نام گذاری شده و راهبرد و راهکارهای ۲۴گانه مقام معظم رهبری ارائه شده و دولت مصمم به تحقق این راهبردهای تعیین شده است.

photo_2016-08-04_00-14-51

وی با بیان اینکه برنامه دولت تحقق اقتصاد مقاومتی است،افزود: اقتصاد مقاومتی محوری ترین بحث در تمامی جلسات و فعالیت های اداری شهرستان پلدختر خواهد بود.مومیوند ادامه داد: اقتصاد مقاومتی راهکار اصلی برای مقابله با جنگ تمار عیار دشمنان ملت ایران در بحث اقتصادی است. وی گفت: آرمانگرایی،شجاعت و انگیزه سه مولفه اصلی شخصیت جوان ایرانی است و باید زمینه و بستر برای نقش آفرینی این نسل در تمامی زمینه ها فراهم شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان