شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » استمرار در تعامل با رسانه‌ها و پرهیز از مقطعی بودن

کورانی‌فر عصر امروز در نشست هماهنگی برگزاری آئین روز خبرنگار و گرامیداشت مقام شهید صارمی رسانه‌ها را یار و بال مدیران و مصالح و منافع این شهرستان خواند.

وی با تاکید بر تاثیرگذاری نقش رسانه‌ها در جامعه عنوان کرد: به عنوان فرماندار بروجرد خود را مقید به ارتقاء سطح همکاری فرمانداری و مدیران این شهرستان با اصحاب خبر و رسانه می‌دانم. سرپرست فرمانداری بروجرد حمایت از رسانه‌ها را جزو اولویت‌های کاری خود برشمرد و ادامه داد: استمرار در تعامل با رسانه‌ها و پرهیز از مقطعی بودن آن از دیگر اولویت‌های کاری در فرمانداری بروجرد است. کورانی‌فر در ادامه به بیان برخی انتظارات از رسانه‌ها پرداخت و گفت: ترجیح و برتری دادن مصلحت و منافع عمومی شهرستان بروجرد بر مصالح و منافع خاص از انتظارات فرمانداری بروجرد از فعالان عرصه خبر است.

وی تاکید کرد: رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب شهرستان بروجرد باید با جهت دهی به فعالیت مدیران و افکارعمومی در راستای توسعه همه جانبه این شهرستان اعم از توسعه فضای کسب و کار، زیرساخت‌ها، رفاه، سلامت، امنیت، نشاط، امید و قویت احساس تعلق و وابستگی مردم گام بردارند. سرپرست فرمانداری بروجرد با تاکید بر قرار گرفتن مدیران و رسانه‌های این شهرستان در یک تیم کاری تصریح کرد: این به معنای پرهیز از انتقاد و بیان نقاط ضعف نیست، بلکه در کنار بیان مشکلات باید راهکارهای حل آنها نیز مطرح شود. کورانی‌فر تحقق اهداف یاد شده را زمینه ساز توسعه همه جانبه شهرستان بروجرد خواند و اظهار کرد: ارتقاء جایگاه بروجرد در استان لرستان و کشور نیازمند همت همگانی است.

وی با منع کردن رسانه‌ها از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و بزرگنمایی آنها خاطر نشان کرد: حرکت در این رویه سود و عایدی را برای مردم شهرستان بروجرد به همراه ندارد، در مقابل توجه و بیان ظرفیت‌ها و ویژگی‌های مثبت این شهرستان روند توسعه و رشد آن را تسهیل می‌کند.

این مسوول دیدگاه و نگاه فرمانداری بروجرد نسبت به همه رسانه‌ها را یکسان خواند و تاکید کرد: در این راستا هیچ‌گونه برتری و ترجیحی نسبت به هیچ کدام از رسانه‌های این شهرستان نسبت به یکدیگر وجود ندارد.

کورانی فر برگزاری باشکوه آئین روز خبرنگار در شهرستان بروجرد را ضروری خواند و تصریح کرد: از سویی در روز ۱۷ مرداد و سالروز شهادت شهید خبرنگار محمود صارمی با تجلیل شایسته‌ای از خانواده این شهید والامقام صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان