شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » امام جمعه پلدختر:نزدیکان و فامیل خود را در مدیریت ها تقویت نکنیم

photo_2016-08-23_11-13-15

به مناسبت هفته دولت فرماندار و اعضای شورای اداری پلدختر با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند. به گزارش بلوطستان در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت فرصتی مناسب است تا دولتمردان خدمات خود را برای مردم بیان کنند.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه در تاریخ هر ملت فراز و نشییب های فراوانی وجود دارد،افزود: انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت شهیدان رجایی و باهنر و کابینه این دولت یکی از تلخ ترین خاطرات ملت به شمار می رود. وی گفت:دولت شهید رجایی اولین دولت مکتبی و دینی نظام جمهوری اسلامی بود .

photo_2016-08-23_11-14-03

امام جمعه پلدختر خاطر نشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری شهید رجایی کردی با متنان بود که با آرامش و روحیه انقلابی به مردم خدمت می کرد و شهید باهنر نیز با ظاهری آرام بدون تظاهر خدمت کرده و فردی متفکر و مکتبی بود.

وی با بیان اینکه این دولت ماهیت لیبرال ها و منافقین را با خدمت رسانی به مردم برملا کرد،اظهار داشت: نفوذ افراد منافق صفت در دولت شهید رجایی باعث انفجار دفتر نخست وزیری شد و باید از این نفوذ درس بگیریم و از حضور این افراد منافق صفت جلوگیری کنیم و مراقب نفوذ دشمن در لباس دوست باشیم.

امام جمعه پلدخترادامه داد: پای بندی به دین خدا و اصرار بر عمل الهی ،پاکدامنی ،صداقت و صراحت و مبارزه با مفاسد از ویژگی های مدیریت از منظر علی علیه السلام است .وی گفت: اگر مفاسد اقتصادی ترویج پیدا کند عدالت علوی زیر سوال می رود و باید حواسمان باشد مسئولیت طعمه ای برای سو استفاده نشود تا در عرصه مدیریت نزدیکان و فامیل و بستگان خود را بکار بگیریم.

photo_2016-08-23_11-13-39

حجت الاسلام والمسلمین سوری افزود: پاکدامنی از اصول مدیریت علوی است و باید مراقب باشیم در مسئولیتی که به ما واگذار می شود پاکدامن باشیم.وی با بیان اینکه در نظام ما باید طوری ترسیم شود که هیچ صاحب قدرتی قادر به زورگویی و فرصت طلبی نباشد،گفت: نباید زمینه ای فراهم شود تا صاحب قدرتی دیگران را آزار و اذیت کند.

وی اظهار داشت: در شهرستان ما فعالیت های زیادی شده و تلاش های فرماندار و مسئولین شهرستان در این خصوص قابل تقدیر است.امام جمعه پلدختر با انتقاد ازواگذاری سالن بانوان شهرستان پلدختر به بخش خصوصی گفت: مدیران شهرستان و متولیان ورزش استان در خصوص سالن بانوان و تبعات خصوصی سازی در پلدختر چاره اندیشی کنند.وی گفت: دقت کنیم با افتخار خدمت کنیم و مراقب باشیم مسئولیت طعمه نشود تا نزدیکان و فامیل خود را در مدیریت ها تقویت نکنیم.

افتتاح ۶۰پروژه با اعتبار ۳۲میلیارد تومان در پلدختر

photo_2016-08-23_11-13-21

فرماندار پلدختر هم با تبریک هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر اسوه علم و تقوی و صداقت و پاکی بودند و راهی را ترسیم کردند که برای همیشه چراغ راه همه ماست.نورالدین درمنان افزود: هفته مناسب فرصتی مناسب برای تجلیل از خدمات دولتی است که برآمده از متن ملت بوده و یادآور شکوه همراهی مردمی است که به امید سرافرازی کشور به شعارهای رئیس جمهورمحترم آری گفته و تحقق خواسته های خود را در این شعارها یافتند.

وی با بیان اینکه همدلی و همگرایی،اجماع و استفاده از منابع و ظرفیت های انسانی و رونق اقتصادی از مهمترین محورهای کاری دولت یازدهم بوده است،گفت: مادامی که مردمی تحقق خواسته ها را ببینند ما را همراهی می کنند و خوشبختانه دولت با آرامش و پرهیز از حاشیه اقدامات و فعالیت های خوبی را در حوزه های مختلف مخصوصآ اقتصاد که مد نظر و مورد تاکید مقام معظم رهبری است انجام داده است.

و ی به اقدامات زیرساختی و توجه به اقتصاد پایدار در استان لرستان اشاره کرد و گفت: نمود کارهای استاندار لرستان را که نشان دهنده تلاش های وی و ویژگی های مدیریتی مهندس بازوند است را در استان مشاهده می کنیم به گونه ای که پایلوت شدن لرستان در بحث اقتصاد مقاومتی و انتخاب وی به عنوان سخنگوی استانداران کشور در هیات دولت و دیدار مهندس بازوند با رئیس جمهور و بیان مشکلات مردم لرستان و احیای ظرفیت های راکد استان بخشی از این موفقیت ها به شمار می رود.

وی به سرمایه گذاری دولت در استان و شهرستان پلدختر در حوزه های زیر ساختی اشاره کرد و گفت: به برکت این حمایت ها و تلاش های استاندار لرستان در بحث اقتصاد ،فرهنگ ،سیاست و میراث فرهنگی و کشاورزی کارهای خوبی انجام گرفته که برند سازی در حوزه محصولات باغی و تبدیل محور خرم آباد- پلدختر بعنوان محور گردشگری از جمله آنها به شمار می رود.

photo_2016-08-23_11-13-45

درمنان افزود: اقتصاد مقاومتی در فعالیت های ما محور است و تمرکز و پیگیری مدیران پلدختر بر اساس این شناسنامه و چراغی راهی است که استاندار لرستان تدوین و مشخص کرده و در قالب سند اقتصاد مقاومتی با برش شهرستانی تنظیم شده است.وی گفت: در هفته دولت ۶۰پروژه با اعتبار ۳۲میلیارد تومان در بخش های کشاورز ی،آب،گاز ،عمران شهری ،زیر ساخت های روستایی و شهری و…پلدختر به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است در اولین روز از هفته دولت امام جمعه فرماندار و اعضای شورای اداری پلدختر با حضور در گلزار شهدا ضمن غبارروبی مزار شهداب ه مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی و جنگ تحکیلی ادای احترام کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان