شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » بهره برداری از هشت طرح در دومین روز از هفته دولت

۲۰۱۶۰۸۲۴_۱۰۴۱۳۴

در دومین روز از هفته دولت دو طرح در حوزه عمرا ن شهری و بهداشت روستایی پلدختر به بهره برداری رسید.به گزارش بلوطستان با حضور امام جمعه ،فرماندار و مسئولین این شهرستان میدان امید پلدختر افتتاح شد. این میدان به مساحت ۴۵۲متر مربع ساخته شده و برای ساخت آن  ۱۳۰۰میلیون ریال هزینه شده است.

۲۰۱۶۰۸۲۴_۱۰۳۹۲۴

شهردار پلدختر در این آئین گفت: علاوه بر این جدول گذاری و بهسازی آسفالت معابر با اعتبار ۳۵۰۰میلیون ریال بخش دیگری از پروژه های افتتاحی شهرداری پلدختر در هفته دولت بوده است. هم چنین خانه بهداشت پاعلم از توابع بخش مرکزی پلدختر با اعتبار ۸۰۰میلیون ریال،جدول کشی روستای زورانتل زیودار با اعتبار ۵۰۰میلیون ریال،پل و معابر روستای دمرود و ساختمان دهیاری طاق پل و مسکن و اشتغالزایی و آب شرب لطوند از پروژه های افتتاح شده در بخش معمولان در دومین روز از هفته دولت بوده است.
۲۰۱۶۰۸۲۴_۱۰۳۹۱۴

عصرسه شنبه نیزعملیات اجرایی ۱۲ طرح برق رسانی به روستاهای بخش معمولان پلدختر با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد. برای این طرح ها ۳۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در نظر گرفته شده و ۶۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۱۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف در اجرای این طرح ها نصب می شود.  در صورت بهره برداری از این طرح ها ۱۱۰ خانوار ساکن در روستاهای بخش معمولان از توابع شهرستان پلدختر از نعمت برق برخوردار می شوند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان