شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » یا پول ها را به متقاضیان پس بدهند یا زمین ها را واگذار کنند

۲۰۱۶۰۸۲۶_۱۳۴۷۴۲

اجمعه پلدختر گفت:تروریسم اگر وابسته به قدرت ابرقدرت ها نباشد در مقابل اراده پولادین مردم دوام ندارد.به گزارش بلوطستان حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر با بیان این مطلب افزود:هفتم و شهریور سالروز دو انفجار تروریستی حرم امام علی علیه السلام و شهادت سید محمد باقر حکیم و انفجار دفتر نخست وزیری در سال ۶۰و شهادت شهیدان رجایی و باهنر و اعضای کابینه آن دولت است و روز مبارزه با تروریسم نامگذاری شده است.
وی ادامه داد:تروریسم به صورت شبکه ای مرموز امنیت بشریت را هدف قرار داده و با پشتوانه ابرقدرتها از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به کار خود ادامه می دهد.
وی با بیان اینکه استکبار با تروریست برخورد دوگانه ای دارد،افزود:تعریف آنها از تروریست فقط مادامی است که منافع آنها به خطر بیفتتد اما اگر منافع آنها به خطر نیفتد به نام حقوق بشر آنرا توجیه می کتند.امام جمعه پلدختر بیان کرد:منافقین و جریان نفاق از لیست گروههای تروریستی خارج شده است که نشان می دهد هم اینک این گروهک تروریستی منافع آنها را تامین می کند.

۲۰۱۶۰۸۲۶_۱۳۳۵۱۶

حجت الاسلام والمسلمین محمدسوری افزود:با پشتوانه آمریکا و اسرائیل و کشورهای همسو با آنها امنیت جهان و منطقه به مخاطره انداخته شده است که ایجاد گروههای تروریستی داعش و النصره و احرار الشام و…از جمله آنها به شمار می رود.
امام جمعه پلدختر با دهم شهریور روز بانکداری اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت:ربا در اسلام حرام است و بانک ها باید قوانینی نصب کنند تا از معاملات ربوی جلوگیری شود.وی با انتقاد از برخی قوانین بانکی گفت:قوانین بانکی باید متحول شده و توجیه گر قوانین غربی نباشند.وی ادامه داد:بانک های شهرستان به جوانان و مردم نیازمند عنایت داته و از برخورد و اغراض سیاسی اجتناب کنند.
وی با انتقاد از برخی بانک های پلدختر گفت:برخی بانک های پلدختر به دنبال اعطای تسهیلات به همفکران سیاسی خود هستند که با افکار امام خمینی “ره”و اصول انقلاب سازگاری ندارد.وی گفت:مردم به عملکرد برخی بانک ها اعتراض دارند و مسئولین شهرستان باید در این زمینه به خواسته های مردم توجه کنند.
وی در بخش پایان خطبه های نماز جمعه به بلوکه شدن پول های فرهنگیان متقاضی زمین در یکی از بانک های پلدختر اشاره کرد و گفت:اگر برای واگذاری زمین پولی داده شده و ثبت نامی صورت گرفته است مسئولین استانی و شهرستانی همت کنند این وضع را سامان دهند یا پول ها را بر اساس قانون به متقاضیان پس بدهند یا زمین ها را واگذار کنند زیرا وهریز کردن پول فرهنگیان در حساب های بانکی با قوانین سازگار نیست.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. همشهری واقعی

    ….. من زمین دونبشمو که قول دادی میخام

  2. فرهنگی

    بنظرم فرهنگیان خریدار؛خودشان مقصرندچون یادم هست که باتوجه به درخواست وشکایت تعدای از خریداران ؛مدیروقت آموزش وپرورش(آقای دیناروند ) بعنوان دستگاه ذینفع بامسکن وشهرسازی جهت تعیین تکلیف واستعلام وضعیت این زمینها مکاتبه کرد پاسخ دریافت کردکه این اراضی کاربری ساخت وساز ندارند وفاقدمجوزهستندوطی بخشنامه ای به مدارس فرستادتا معلمان دقت کنندومابه همکاران خودمان ومدیران درنشست ها وجلسات دردفعات مختلف گفتیم که مدیر این مکاتبات را داشته است وفرمانداروقت آقای رشیدی هم مکاتبه کرده بود ولی تعدادی آقاوخانم معلم رفتنداداره بعنوان اعتراض که چرا نمیگذارید فرهنگیان صاحب خانه شوندواینگونه حرفها…..من خودم نخریدم هم مطلب آن زمان سایت بالاگریوه راخوانده بودم وهم نامه های آموزش وپرورش وفرمانداری را ولی عده ای بدون توجه رفتندوخریدندودرمحضرتعهددادند.حالا قضاوت کنید.

  3. فرهنگی2

    بنظرم آن زمان شهرداری هم دس خوشن زه!گفته بود درستش میکنم ولی بیش از ۱۰۰میلیون از تعاونی مسکن برد برای پرداخت حقوق کارکنان و….

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان