شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » برخوردهای سلیقه ای و گروه بازی را از هیچ مدیری نمی پذیریم

۲۰۱۶۰۸۲۶_۱۳۱۲۳۸

فرماندارپلدختر گفت:شهیدان رجایی و باهنر الگوها و اسوه های علم و تقوی ،صداقت ،انسانیت و دولتی مکتبی هستند که سالروز شهادت این دو عزیز و اعضای کابینه اش با عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.به گزارش بلوطستان نورالدین در منان در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه پلدختر افزود:هفته دولت هفته قدر دانی از دولتی است که هدفش نشاط،امید،امنیت و رونق اقتصادی است.

وی با بیان اینکه مدیران دولتی باید بیایند و به مردم گزارش دهند که چکار کرده ایم.وی ادامه داد:انتخابات ۲۴خرداد۱۳۹۲و حضور حماسی ملت شریف ایران گامی مهم به سوی بازسازی اعتماد ملی،بازآفرینی امید و نشاط ملی،اخلاق و تجربه و آرامش در سطح کشور بود.فرماندار پلدختر افزود:در سطح کلان انتخاب این دولت آرامش سیاسی ،ساماندهی سرمایه ملی ،آرامش اقتصادی،تثبیت حقوق هسته ای و لغو تحریم های ظالمانه و طرح تحول سلامت و تک رقمی شدن نرخ تورم و افزایش صادرات غیر نفتی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید دکتر روحانی بوده است.

وی با بیان اینکه استاندار لرستان شخصیتی توانمند و عملگراست ،اضافه کرد:دیدار با ریاست محترم جمهوری به عنوان تنها استانداری که به دیدار رئیس جمهور رفته و بیان مسائل و مشکلات استان و همچنین انتخاب مهندس بازوند بعنوان نماینده استانداران و سخنرانی وی در هیات دولت و انتخاب لرستان بعنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی نشان دهنده ظرفیت ها و پتانسیل های استاندار لرستان در زمینه توسعه استان است.درمنان تصریح کرد:سفر بیش از ۲۰۰شخصیت ملی و کشوری به استان خیر و برکات زیادی را در سنوات آینده نصیب استان لرستان خواهد کرد.

وی گفت:اجرایی شدن طرح راه آهن دورود.خرم آباد.اندیمشک و توسعه فرودگاه خرم آباد و افزایش سه برابری پروازهای این فرودگاه به همراه خرید یک فروند هواپیمای خصوصی به منظور جذب سرمایه گذار،توسعه باغات و افزایش مکانیزاسیون ،تعیین تکلیف پروژه های راکد و احیای این ظرفیت ها گام های ارزشمند دولت در روند توسعه استان به شمار می رود.

فرماندار پلدختر ادامه داد:در حوزه شهرستان نیز احداث آزادراه خسارات جدی به بخش های اقتصادی و شاغلین فعال وارد کرد که با تدبیر استاندار لرستان محور خرم آباد به پلدختر به عنوان محور نمونه گردشگری انتخاب شده و این امر می تواند در احیای شغل ها و اشتغاب بر محوریت گردشگری و میراث فرهنگی و جذب توریسم موثر واقع شود .وی به برندسازی بعنوان یکی از اقدامات موثر در چارچوب اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت:با حضور سردار نقدی رییس بسیج مستضعفان کشور برند سازی انجیر پلدختر در دستور کار قرار گرفته و قرار داد اجرایی شدن آن با مشارکت بسیج منعقد شده است.

فرماندار پلدختر ادامه داد:ساماندهی سرمایه های سرگردان،تخصبص اعتبارات برای عمران شهری و ساماندهی دست فروشان و میوه فروشان با تعامل صندوق کار آفرینی امید از دیگر برنامه های در دستور کار است که امیدواریم اثرش به توسعه شهرستان منجر شود.فرماندار پلدختر گفت:خدمات دولت منحصر به جریان و افراد خاصی نیست و وظیفه دولت است به مردم خدمات رسانی کند.

وی ادامه داد:از آنجا که همراهی مردم با دوبت باعث اقتدار دولت می شود مدیران نیز صادقانه به مردم خدمت کنند تا دولت با همراهی و حمایت ملت مقتدر بماند.نورالدین درمنان اظهار داشت :دولت تدبیر و امیداز آیتم ها و شاخصه های خاصی برخوردار است که ولایت محوری و اجماع پذیری و استفاده از همه ظرفیت ها از جمله این ویژگی ها بشمار می رود.

فرماندار پلدختر با بیان اینکه برخوردهای سلیقه ای و گروه بازی را از هیچ مدیری نمی پذیریم،اطهار داشت:این برخوردها باعث پایمال شدن حقوق مردم می شود و نمی توانیم و حق نداریم مردم را به دلیل نگاه سیاسی از حقوق خود محروم کنیم.

فرماندار پلدختر تصریح کرد:میز مدیریت مال شخص نیست که در راستای فرد و گروه خاصی استفاده شود.وی با بیان اینکه کسی حق برخورد سلیقه ای و شخصی با ارباب رجوع ندارد،گفت:هر جا وحدت و انسجام و برادری و همراهی بوده آنجا موفقیتی حاصل شده است که از جمله آنها می توان به دفاع مقدس اشاره کرد که همه مردم و جریانات در کنار هم از آب و خاک دفاع کرده اند اشاره کرد و الان هم در جنگ اقتصادی دشمنان آن وحدت نیاز است.

وی افزود:شهرستان پلدختر نیاز به التهاب ندارد و نیازمتد برادری و دوستی و مودت است.وی بیان کرد:هر مدیری که در مسیر تکریم مردم بر نمی دارد برای ما پذیرفته نیست و باید رفتارش را تصحیح کند.وی ادامه داد:چالش اصلی ما تنش های سیاسی نیست و خواسته اصلی مردم اشتغال و رونق اقتصادی است و باید طوری رفتار شود خروجی کلر به امیدواری مردم و رونق کسب و کار و رنگین شدن سفره های مردم منجر شود.درمنان گفت:مدیر باید خداترس و حق طلب و حق محور باشد و شهامت و شجاعت داشته و دست پاک باشد.

  1. کر سوز

    احسنت بر فرماندار تلاشگر وفهیم

  2. ناشناس

    نه به این تلاشگر وفهیم گفتنت نه به این کرسوز نوشتنت
    لطفا”همه دوستان با فرهیختگی و تعالی به بهبود اوضاع کمک کنیم

  3. کر بور

    الشتر خیلی سرده

  4. نامدار

    با عرض سلام خدمت فرماندارمحترم ای کاش از وام ها مهر رضا هم چیزی می گفتی ای کاش از همایش های ……. چیزی می گفتی صد گفته را به ادازه ی نیم کردار نیست .

  5. نصیری

    اگر بار گران بودیم رفتیم …

  6. اعتدال

    اینهاروبرای جای جدید بگوچون فکرکنم… تمومه فرهیخته.به امید شهری اباد.وبدون شب نامه وشب نشینی و……

  7. هشدار پليس فتا كوهدشت

    هشدار پلیس فتا کوهدشت -موس‌های بی‌سیم دروازه هکرها
    کارشناسان عرصه امنیت اعتقاد دارند که موس‌های بدون سیم، می‌توانند خطرات جدی امنیتی برای کاربرانشان داشته باشند.
    بسیاری از کارشناسان عقیده دارند که موس‌های بدون سیم از علامت‌های رمزگذاری نشده برای ارتباط با کامپیوترها استفاده می‌کنند، می‌توانند روزنه‌ای برای رخنه هکرها به اطلاعات میلیاردها دستگاه رایانه باشند.
    یک محقق امنیت سایبری می‌گوید:شرکت‌ها، ترافیک اطلاعاتی ایجادشده توسط موس‌ها را رمزگذاری نمی‌کنند و این امر باعث می‌شود که هکرها بتوانند اطلاعات رمزگذاری نشده را به دانگل‌ها بفرستند و ادعا کنند که مثلاً این اطلاعات توسط صفحه‌کلید ارسال می‌شود به‌این‌ترتیب تنها با یک کلیک آن‌ها می‌توانند به اطلاعات رایانه دست پیدا کنند و این مثل این است که این هکرها رو به روی کامپیوتر شما بنشینند و سر دربیاورند که داخل آنچه چیزهایی دارید.
    بر اساس اعلام بستایل، یک هکر فقط به یک آنتن، یک چیپ کامپیوتری به نام (دانگل) و یک خط کد ساده نیاز دارد که بتواند رایانه شمارا فریب دهد و به نام یک موس یا صفحه‌کلید وایرلس به کامپیوتر شما دست یابد.
    بنابراین یک هکر می‌تواند اطلاعاتی را به دانگل بفرستد و وانمود کند که موس است ولی به صفحه‌کلید دستور دهد که حرف یا حروفی را تایپ کند.
    یکی از مؤسسان بستایل می‌گوید: اگر ما یک سری دستورهای رمزگذاری نشده را از طریق موس بدون سیم به کیبورد بفرستیم، می‌تواند با سرعت هزار کلمه در دقیقه، شروع به تایپ کردن در رایانه کند . با این سرعت، هکرها می‌توانند در کمتر از چند ثانیه کنترل کل رایانه شمارا به دست‌گیرند.
    بر این اساس شرکت‌ها در خصوص رمزگذاری کردن وب‌سایت‌ها و شبکه‌هایشان بسیار دقیق شده‌اند، اما تمامی ترافیک اینترنتی از طریق شبکه‌ها اتفاق نمی‌افتند.
    هر چقدر بیشتر بدانید،بیشتر در امنیت خواهید بود ، منابع آموزشی آنلاین از جمله سایت پلیس فتا را در آدرس http://www.cyberpolice.ir مطالعه کنید و همچنین در صورت وجود هرگونه ابهام و جرمی در فضای مجازی آن را از طریق نشانی اینترنتی پلیس فتا به آدرس http://www.Cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی اطلاع دهید.
    فرماندهی انتظامی شهرستان کوهدشت – پلیس فتا

  8. عباس

    هفته دولت وتعریف وتمجید از استاندار توسط فرماندار.!!!!!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان