شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » ریز و درشت هفته چهارم لیگ برتر استان

هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال لرستان با برگزاری ۵ بازی طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه در ۵ شهر استان به پایان رسید.به گزارش بلوطستان به نقل از یافته در ورزشگاه شهید  سرمالیان پلدختر تیم دانشگاه علمی کاربردی دورود که بدون کسب امتیاز در انتهای جدول قرار داشت، دست به کار بزرگی زد و میزبان خود پرسپولیس پلدختر را شکست داد تا علاوه بر کسب ۳ امتیاز این بازی، جای خود را با این تیم در قعر جدول معاوضه نماید.
تیم شهرداری سپیددشت نیز پس از ۳ تساوی پیاپی، بالاخره در خرم‌آباد طعم تلخ شکست را مقابل رهاورد با نتیجه ۳ بر ۲ چشید.در دورود تیم نساجی بروجرد که بعد از شکست هفته اول کم کم خود را باز می‌یابد، دست به کار بزرگی زد و با نتیجه ۴ بر ۲ از سد میزبانش نگین سفیدکوه گذشت. احمد سروندی ستاره نساجی در این بازی بود و موفق شد ۳ گل از چهار گل تیمش را وارد دروزاه میزبان کند.
در این بازی ابتدا نساجی با ۲ گل زودهنگام پیش افتاد اما دورودی‌ها در همان نیمه اول گل های خورده را جبران کردند و در شرایطی که بازی در این نیمه می‌رفت با همین نتیجه به پایان برسد، سروندی در آخرین دقیقه قفل دروازه میزبان را گشود تا نیمه اول ۳-۲ شود. نساجی نیمه دوم نیز یک گل دیگر زد تا ۴ بر ۲ پیروز میدان شود.
تیم صدرنشین شاهد پلدختر نیز در یک بازی پربرخورد برابر میزبانش پرسپولیس الیگودرز با یک گل به پیروزی رسید. طی این بازی که در ورزشگاه شهید ارسلان گودرزی برگزار شد، حامد سعیدی تنها گل شاهد را در نیمه دوم وارد دروازه میزبان کرد. جالب این که این بازیکن دقایقی بعد از بازی اخراج شد. همچنین ۲ بازیکن تیم میزبان نیز از داور کارت قرمز دریافت کردند.
این مسابقات پنج‌شنبه و جمعه هر هفته زیر نظر “مجید یاراحمدی” مسوول کمیته مسابقات هیأت فوتبال لرستان برگزار می‌شود.بازی‌های هفته چهارم قرار بود هفته گذشته برگزار شود که به دلیل برگزاری کلاس ارتقا داوری و تست داوران، هفته قبل برگزار نشد.
تابلوی نتایج هفته سوم:                                     رهاورد خرم‌آباد ۳ شهرداری سپیددشت ۲
نگین سفیدکوه دورود ۲ نساجی بروجرد ۴                    میلاد الیگودرز ۳ یاسین خرم‌آباد ۲
پرسپولیس پلدختر ۰ علمی‌کاربردی دورود ۱                  پرسپولیس الیگودرز ۰ شاهد پلدختر ۱

تیم شاهد پلدختر (صدرنشین): بهنام بازوند، محمد نورعلی‌وند(کاپیتان)، نواب خدایی، علی‌رضا کائیدی، سعید کائید، حمید کائید، حامد سعیدی، مهدی محمودی، مهرداد عبدالهی، محمد صادقی، سجاد یوسفی، احسان جودکی، روح‌الله شرفی، یاسین ابراهیمی، سرمربی: امین سعیدی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان