شما اینجا هستید
اجتماعی » اگر استیضاح می‌کنیم، بدین معنی نیست که دولت را قبول نداریم

IMG_20160904_164618

اداره کمیته امداد بخش کوهنانی مستقل و افتتاح شد به گزارش بلوطستان، در افتتاحیه‌ی این اداره فرماندار و  نماینده مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان و برخی مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند. عینعلی یوسفی بعنوان رئیس این اداره معرفی شد. به گزارش بلوطستان، فردی بیرانوند در این مراسم اظهار کرد:  سیاست دولت توجه و خدمت کردن به مناطق محروم است. از این روی، در سال جاری سه و نیم میلیارد تومان اعتبار برای عمران شهری، اصلاح شبکه آبرسانی و راه روستایی به بخش کوهنانی اختصاص یافته است.

8
فرماندار کوهدشت توجه به تعمیر و احداث مسکن، وام های خوداشتغالی و احداث کمیته امداد بخش درب گنبد را از خواسته های بحق مردم کوهدشت دانست. و گفت: ۹۰۰ میلیون تومان برای عمران شهری و زیباسازی و یک میلیارد و ششصد میلیون تومان برای پمپاژ آب به بخش کوهنانی اختصاص داده شده است.
این مسئول با بیان اینکه، کمیته امداد و ثبت احوال برای مردم بخش کوهنانی ضروریست، اظهار امیدواری کرد که در اولین فرصت اداره ثبت احوال نیز در بخش کوهنانی افتتاح گردد.

IMG_20160904_164639
فردی بیرانوند تصریح کرد: کوهدشت یکی از سیاسی ترین شهرهای کشور است و ما باید از این ظرفیت برای توسعه عمران کوهدشت استفاده کنیم. ایشان هم‌چنین گفت: ۱۵ کمیسیون در مجلس وجود دارد و نماینده مردم کوهدشت رئیس یک کمیسیون است، ما باید از این ظرفیت عالی بهترین استفاده را جهت توسعه شهرستان ببریم. فرماندار کوهدشت خاطرنشان ساخت: هماهنگی بسیار خوبی در بین مسئولین شهرستان از جمله نماینده، امام جمعه و فرماندار وجود دارد، این هماهنگی برای کوهدشت یک فرصت است.

IMG_20160904_164643

الهیار ملکشاهی نماینده‌ی مردم کوهدشت نیز در این مراسم گفت: مطالبات بحق مردم کوهنانی از جمله: دارا بودن این بخش از ادارات دولتی، روکش آسفالت شهر کوهنانی، ارتقا سیاسی بخشت مردم را به گوش مسئولین نرسانیم. ایشان خبر داد:‌ضمن داشتن ارادت قلبی برای وزیر محترم نیرو به دلیل عدم اجرایی شدن ساخت سدهای کوهدشت اخیراً نامه استیضاح ایشان آماده و فعلا به امضای ۱۱ نماینده رسیده است. تخصیص آب در استان لرستان ۵۰ درصد از معدل کشور پایین تر است وی با بیان اینکه: ما پشتیبان و حامی دولت هستیم گفت اما نمی توانیم مطالبات مردم را فراموش کنیم، اگر استیضاح می کنیم، این بدین معنی نیست که دولت را قبول نداریم، بلکه ما انتظارات مردم را منعکس می کنیم.

 

  1. محمد امیری پنجم

    کاری نمیشه کرد

  2. ع،میرتیموری

    جناب نماینده خدا قوت،ولی شهرستان کوهدشت ومردم
    موکل شما منتظر،وعده عملی شدن سد گاشمار(معشوره)
    هستند،شما اگر برای اجرای این پروژه هر روز وزیر مربو
    استیضاح کنی ،تمام افراد شهرستان (ازهرجناحی)باتو
    خواهندبود.ولی تغییر فرماندار فلان شهر یاحتی عوض کردن
    استاندار برای شهر بیکاران تحصیل کرده کوهدشت ودشت
    های خشکش ،جز ادامه لجبازیهای سیاسی ثمری بدنبال ندارد
    کوهدشت برای ماندن آب می خواهد وسدگا شمار را،
    تمام شهرهاو استان های همجوار هر کدام به نحوی از دو
    دو رود سیمره وکشکان بهره مندند جز کوهدشت مظلوم،

  3. الف.ب

    نماینده مردم نه نماینده ..‌.‌

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان