شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » مسایل سیاسی هم در زمان خودش ارزش دارد

mg_0004-1
نماینده مردم کوهدشت با حضور در دانشگاه پیام نور کوهدشت با رئیس ،کارکنان و اساتید این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد. به گزارش بلوطستان در این نشست الهیار ملکشاهی با بیان اینکه خیلی خوب است که شهر ما سیاسی است و مردم یک شهر سیاسی باشند،گفت:  این یک ارزش است یعنی می فهمند، منظور از سیاسی بودن این است .
وی اظهار داشت:  مردم خوب است جریانات راتشخیص می دهند ولی این ارزش باید در جای خودش بکارگرفته شود، یعنی واقعا مثل همین استاد دانشگاه یک ساعت و نیم در کلاس حضورپیداکند در همان کلاس موثراست اگر در کلاس دیگری حضوریابد باعث بی نظمی می شود باید کلاس خودش برود .ملکشاهی تصریح کرد:  مسایل سیاسی هم در زمان خودش ارزش دارد یعنی در زمان انتخابات خیلی خوبه داغ شود مردم بیایند تجمعات سیاسی ولی وقتی از فصلش گذشت همه باید درکنارهم باشند.وی افزود : الان فرهنگ غلطی در کوهدشت وجود دارد بگونه ای که مثلا کسی که بعنوان نماینده مردم انتخاب می شود ۴۰ درصد یا۵۰ درصد مردمی که بهش رای می‌دهند و۶۰ درصد مردمی که بهش رای نداده اند طوری تصور می شود که آن ۵۰ درصد موکلین این شخص نیستند درحالیکه کسی که بعنوان نماینده مردم انتخاب می شود چه کسانی که بهش رای داده اند وچه کسانیکه بهش رای نداده اند وطبق قانون کل ملت ایران موکل این شخص هستند.

نماینده مردم کوهدشت افزود: دانشگاه پیام نور کوهدشت از نظرکمی و تعداد دانشجویان و اساتید وضعیت خوبی دارد . وی با بیان اینکه  فضای آموزشی این دانشگاه در شان این دانشگاه نیست ،اظهار داشت:  ان شاالله ما بتوانیم فضای مناسبی برای دانشجویان دانشگاه پیام نورکوهدشت ایجاد کنیم.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: قبلا  پیگیریها یی درخصوص تبدیل دانشگاه پیام نور واحد کوهدشت به مرکز   انجام داده ام که ان شاالله در ادامه این روند این اتفاق بیفتد و همچنین به طور جدی پیگیر تبدیل وضعیت کارمندان قراردادی دانشگاه پیام نور کوهدشت در مجلس خواهم شد.

نماینده مردم کوهدشت بیان کرد :ممکن است  بعضی نکات به ذهن مانرسد وثانیااگرهم باشد تکرار و تذکرش خیلی می تواند ما راتحریک به انجام کارکند لذا از اساتید دانشگاه انتظار می رود که هم به جامعه ما درس بدهند وهم به خود ماها تا پیگیری بکنیم.

وی با بیان اینکه  بایدتلاش کنیم یک سری فرهنگ هایی که واقعا غلط در شهرستان  ایجادشده  را اصلاح کنیم،گفت: بهترین جایی می تواند به اصلاح این فرهنگ غلط کمک کند همین دانشگاه است چون دانشجویان رادراختیاردارد و هم کسی که استاد دانشگاه است پذیرش سخنش از طریق مستمعین خیلی راحت تراست چون احساس میکنند شخصی که صحبت میکند یک کارشناس است واساتید دانشگاه دربین مردم جایگاه خوبی  دارند.

 دکتر تورج حسنی راد رئیس پیام نور کوهدشت نیز با اشاره به مشکلات این واحد آموزشی گفت:  تبدیل واحد کوهدشت به مرکز و تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی و ترمیم وساخت ساختمان دانشگاه پیام نوروبحث دانشجویان تحت پوشش نهاد های حمایتی و بحث تحصیلات تکمیلی از جمله مسائل و مشکلاتی است که جا دارد از سوی مسئولین و نماینده کوهدشت پیگیری شود.

عکس از علی رستمی

  1. حمزه قبادی

    انتخابات بادیکتاتوری وخرافات منافات دارد! حمزه قبادی : عموم مردم، رسانه‌ها

  2. ع-همشهری

    اساتید محترم محترم ،
    شهری که سیل مهاجرانش به دیار غربت،برای لقمه نانی و
    کف دستی آب برای نوشیدن هر روز سرعت می گیرد،
    فردا که بی سکنه ماند،نه دانشگاه می خواهد،ونه استاد
    کوهدشت دلسوز می خواهد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان