شما اینجا هستید
فرهنگی » خانه تکانی به شیوه ای دموکراتیک

photo_2016-09-17_20-25-42

اعضای انجمن اسلامی معلمان بخش معمولان انتخاب شدند. به گزارش بلوطستان با حضور علی تیموری رئیس انجمن اسلامی معلمان لرستان اعضای انجمن اسلامی معلمان بخش معمولان پس از اتمام دوره انتصابی قبلی انتخاب شدند.

بر پایه این گزارش آقایان سعید زرونی ، نوراله فرضی پور ، امین شاکرمی. مسلم شاکرمی،علی اسماعیلی، احمد گل ورانی، منوچهرحیدری،  جلال شاکرمی و علیرضا میر به عنوان اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان معمولان انتخاب شدند.

photo_2016-09-17_20-25-51

هیات رئیسه  این انجمن طی نشستی با حضور اعضای شورای مرکزی انتخاب خواهد شد.علی تیموری در گفتگو با بلوطستان گفت: پیش از این به صورت انتصابی رئیس و اعضای انجمن اسلامی معلمان معمولان فعالیت می کرده و بر اساس دستور العمل جدید می بایست اعضای جدید پس از اتمام دوره انتصابی با حضور دو سوم از اعضابه شیوه انتخابی تعیین شوند.

photo_2016-09-17_21-30-59

وی افزود: هم اینک در اغلب شهرستان های و مناطق استان انجمن اسلامی معلمان راه انداز ی شده و به محض پایان تشکیل این انجمن در تمامی شهرستان ها و مناطق کنگره استانی این انجمن با حضور نماینده وزارت کشور و اعضای انجمن جهت تعیین هیات رئیسه به شیوه انتخابی برگزار خواهد شد.گفتنی است پیش از این عزیز نظری از فرهنگیان معمولان رئیس این انجمن را برعهده داشت. احمد گل ورانی و سعید زرونی از اعضای جدید انجمن اسلامی معلمان معمولان نیز در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ریاست و قائم مقام ستاد روحانی را در بخش معمولان بر عهده داشته اند.

photo_2016-09-17_20-30-04

photo_2016-09-17_21-31-50

photo_2016-09-17_21-31-04

photo_2016-09-17_21-31-15

  1. رشنو

    تبریک به اصلاح طلبان حامی لیست امید

  2. نامدار

    انتخابات مدیران مدارس بود آقای دموکراتیک . ا این را بدان اکه اصل خانه تکانی در شهرستان پلدختر در هفتم اسفند سال ۹۴ انجام شد .

  3. مرادی

    این افرادی که انتخاب شده اند اصلاح طلبان اصیلی هستند که سر موضع خود ایستاده و معامله نکرده اند

    • 92

      دوست عزیز به انتخابات اسفند ۸۶ و ۹۰ رجوع کنید تا ببینید اصلاح طلبان اصیل مفروض شما در چه جبهه ای بودند،در اردوگاه کاندیدای منتهی الیه اصولگریان(بنام جبهه پایداری امروز و حامیان دولت آنروز)!!!!!!!!!!!!
      پس چگونه این افراد را اصلاح طلب راستین می نامید.کمی آهسته تر…ترا می بینند و مردم خوب می فهمند که بحث چیست………

  4. حمزه قبادی

    این انجمن هادرسایه چه کسانی وچه طرزفکری فعالیت دارند!؟

  5. کر سوز

    عرض تبریک به همه فرهنگیان اصلاحوطلب وفرهیخته معمولان

  6. دوستي

    این افرادی که انتخاب شده اند از حامیان دکتر کایدی بوده اند و هشت سال در کنار پایداری ها بوده اند .

  7. کرموند

    یادمان نرود که کائیدی در پلدختر اصلاحات خاصی بود و اجازه ندهیم کسانی خود را اصلاحات معرفی کنند در حالی که ذات نامهربانی دارند

  8. ناشناس

    تمام این افرادی که انتخاب شدند از اصلاح طلبان واقعی هستند که در دوران اصولگرایان هیچ پستی نداشتند فقط به خاطر این که اصلاح طلب بودند،اما شما که ادعا می کنید اینها در کنار پایداری ها بودند چرا خودتان در سال ۱۳۹۴ از کاندیدی حمایت کردید که در لیست اصولگرایان بود و ازبه نظر اکثر اصلاح طلبان استان که یک کاندید را انتخاب کردند تمکین نکردید، و این فردی که لیدر شما در معمولان است در زمان دولت احمدی نژاد پست معاونت آموزشی اداره را داشت

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان