شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » مسئول باید بیاید در نماز جمعه و مسائل را گوش دهد

Image result for ‫میرعمادی‬‎

 
 نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد از عدم حضور مدیران در نمازجمعه انتقاد کرد و گفت: برخی مسئولان رنگ نماز جمعه را به چشم ندیده اند.

به گزارش بلوطستان به نقل از مهر حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی در بخشی از خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های نماز جمعه روشنگری است، اظهار داشت: نماز جمعه منبر نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه امام جمعه نصیحت کننده، دلسوز و خیرخواه است، تصریح کرد: اگر امام جمعه در خطبه ها مطلبی بیان می کند از روی خیرخواهی و دلسوزی است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه برخی مسئولین می گویند چرا فلان موضوع و مطلب در نماز جمعه گفته شده  است، افزود: این حرف اشتباه است و مردم باید از موضوعات مطلع باشند.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه اگر قرارداد نفتی بسته می شود، اگر مطلبی توسط مسئولان امضاء می شود، اگر جلسات بی محتوایی برگزار می شود باید مردم بدانند و مطلع باشند، گفت: این معنا ندارد که امام جمعه ای را تحت فشار قرار دهند.

وی با بیان اینکه سنگر نماز جمعه سنگر روشنفکری است، تصریح کرد: اینگونه نیست که در نماز جمعه دل بخواه فلان مسئول حرف زده بشودنماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه مسئولان باید به نصایح امام جمعه توجه کنند و در نماز جمعه شرکت کنند، افزود: چرا مسئولان در میان مردم نیستند و در نماز جمعه شرکت نمی کنند.

میرعمادی با اشاره به اینکه مسئول باید بیاید در نماز جمعه و مسائل را گوش دهد، اظهار داشت: مسئولان حقوق و مسئولیت و میز را گرفته اند اما با مردم نیستند.

وی با بیان اینکه مسئولان در جشن غدیر، مراسم محرم، ۲۲ بهمن و … نیستند و حضور ندارند، تصریح کرد: مسئولان مسئولیت خود را کنار بگذارند و نماز جمعه نیز نیایند اما تا زمانی که مسئولیت دارند باید بیاند در نماز جمعه چرا که مردم با شما کار دارند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد یادآور شد: امیدواریم خداوند متعال به ما اخلاص دهد و مسئولین نیز برای خدا در نماز جمعه شرکت کنند. میرعمادی افزود: اگر آمار بخواهند بیان می کنم که کدام مسئول تا به حال رنگ نماز جمعه را به چشم ندیده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان