شما اینجا هستید
اجتماعی » گزارش بلوطستان از مشکلات ورودی شهر بی‌کلانتر

در پی تماس اهالی تازه‌آباد و مجتمع صنفی بهساز ، با همکار و دوست ارجمندم، آقای دوست‌محمدی، جهت انعکاس مشکلاتشان بدان‌جا رفتیم و گزارشی از وضعیت که در تقدیم می‌گردد، تهیه نمودم، انصافاً وضعیت نگران‌کننده و دردآور است، آشغال و کثیف‌کاری های که مشاهده می‌کنید در ورودی شهر کوهدشت و جلوی روستای تازه‌آباد، منظره ی دردناکی فرا روی مسافران قرار داده است. اهالی و مغازه داران جان به لب شده اند، مسئله ای که اندکی دلسوزی و پیگیری نیاز دارد و البته متولی که این فعلا وجود ندارد.

اهالی در پاسخ این پرسش بلوطستان، آیا تاکنون به متولیان و مسئولان امر مراجعه کرده و آن‌ها را در جریان مشکلاتتان قرار داده اید؟ اظهار داشتند بارها پیگیر شده ایم حتی امام‌جمعه ی محترم به محل آمده و قول حل مشکل را داده اند، اما وقتی پای عمل به میان می آید، شهرداری با این بهانه که از محدوده ی شهر خارج است و بخشداری به دلایل واهی هیچ گونه خدماتی به محل ارائه نمی‌دهند، مشکل جدول گذاری و هدایت فاضلاب به دغدغه ی همیشگی ما تبدیل شده، در حالی که مشکل ما را هم شهرداری و هم بخشداری می‌توانند حل کنند.

بنا به گزارش بلوطستان، دهیاری این روزها عملا توان انجام هیچ کاری را ندارد چون بخش مرکزی شهرستان کوهدشت دو ماه است که  بخشدار ندارد و شهر بی کلانتر شده است.

رسیدگی به وضعیت کنونی ورودی غرب شهر کوهدشت نیاز مبرمیست که با جدول گذاری ساده و آسفالت ابتدایی برآورد شده می‌شود و نیاز به بودجه ی آنچنانی ندارد.کاش مدیر دلسوز، خدایی و با انصافی چشم انتظاری اهالی تازه آباد را پایان دهد و تاسف ما را با تدبیرش بزداید.

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b0%db%b0%db%b6_%db%b1%db%b7%db%b2%db%b8%db%b5%db%b8 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b0%db%b0%db%b6_%db%b1%db%b7%db%b4%db%b4%db%b3%db%b8 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b0%db%b0%db%b6_%db%b1%db%b7%db%b4%db%b4%db%b4%db%b3 img_7680 img_7682 img_7683 img_7684 img_7686 img_7689  img_7692

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان