شما اینجا هستید
سیاسی » سوالاتی درباره‌ی اختلافات سیاسی و رفتار سیاسیون شهر

هر انتصاب بومی و حمایت از نیروی یک شهر در مناصب مختلف باعث پیشرفت آن شهرستان و مردم زحمتکش و انقلابی‌اش خواهد شد. ای کاش ما سیاسیون پل‌دختر هم از برادران سیاسی خود در کوهدشت درس بگیریم که آن‌ها چگونه هر وقت یک نیروی کوهدشتی برای منصبی در نظر گرفته میشود ،تمام اختلافات سلیقه‌ای را فراموش کرده و همه برای به کرسی نشستن وی، یکدل و هم قسم می‌شوند. مدت‌هاست سوالاتی در ذهنم هست که گمان می‌کنم دغدغه‌ی دلسوزان هم‌شهری نیز باشند، آن‌ها را مطرح می‌کنم بدان امید که سیاسیون پل‌دختری برای ره‌گشایی و روشن شدن اذهان عمومی بدان‌ها پاسخ دهند.

Image result for ‫نقشه پلدختر‬‎

  • چرا سیاسیون شهر های دیگر استان با توجه به اختلاف سلیقه سیاسی که بین خود دارند اجازه دخالت نیروهای سیاسی مناطق دیگری از استان را نمی دهند و ما پلدختری‌ها نمی‌توانیم در سرنوشت شهر و مردمان دیگر دخالت کنیم ؟
  • چرا ما سیاسیون پلدختر از نیروهای خودی که پوست و رگ و خونشان با خاک پلدختر عجین شده استقبال نمی کنیم و اجازه مدیریت نیروهای شایسته و کارامد بومی را بر مناصب شهری نمیدهیم؟
  • با احترامی که برای سیاسیون شهرهای مختلف استان لرستان قائلم ، چرا شاهدیم برخی انگشت شمار از نقاط دیگر استان به جای دعوت به آرامش و همبستگی و همدلی بین نیروهای سیاسی پلدختر ، بر طبل جدایی و ایجاد فاصله بیشتر بین دوستان سیاسی ما می کوبید ؟
  • دوستان هم‌شهری٬ ایا برای خودمان سؤال پیش نیامده است ،که چرا برای یکبار هم که شده از ما سیاسیون پلدختر در تعیین نیروهای کلیدی شهرهای دیگر دعوت به مشاوره نمیشود ؟
  • در تغییر و تحولات مدیران شهرستانی ٬ چرا غیرت و اصالت پلدختری بودن را کمرنگ کرده ایم و به جای گذشت و چشم پوشی از اختلافات (اگر اختلاف نظری داریم)مجال خدمت را برای همشهریان خودمان مهیا کنیم؟
  • در هر جلسه و یا نشستی که شرکت می‌کنیم ، اختلاف بین نیروهای سیاسی پلدختر نقل مجالس شده و برخی با مزاح و تمسخر این مشکل را یاد آوری میکنند ؛ میگویند چرا به خاطر مردم کوتاه نمی آیند؟
  • سرنوشت مردم و جوانان پلدختر به دست سیاسیون شهر های دیگر رقم می‌خورد، آیا ارزش و منزلت سیاسیون پلدختر به دست خودمان پایین نیامده است ؟

مهندسی مجتبی عزیزی؛ بلوطستان
(از فرهنگیان اصلاح طلب پل‌دختر)
photo_2016-10-10_02-38-54

  1. کر سوز

    بازم خدا روشکر این یکی شورای تامین وبا شورای امنیت اشتباه نگرفت و..

  2. شهروند

    درود بر دوست عزیزم اقای عزیزی واقغیت هم همین است

  3. همشهری واقعی

    در روزهای اخیر نویسندگان زیادی رو به جامعه نویسندگان بیانه و…..نویسان معرفی کردیم به امید افزایش این عزیزان یک شبه بیانه نویس وباز تولید بیشتر شان

  4. ناشناس

    جناب عزیزی خدا وکیلی حرف شما قابلیت انتشار در سایت را داشته یا به اصرار و رو دربایستی منتشر شده؟
    آخه برادر بزرگوار نه سر حرفت معلومه چیه نه تهش
    اگه میخوای قلمزنی کنی بشین و درست حسابی یه مطلب در خور تامل بنویس ، این انشا های دبستانی به چه دردی میخوره خدا خیرت بده

    • رضا

      در جواب برادر ناشناس .بنظرم این مطلب رو آقای عزیزی در گروه تگرام دوستانه نوشته و قصدش این نبوده که با اصرار بدهد بلوطستان منتشر کند حالا دیگه جنابعالی خیلی سخت نگیر و بر ایشان ببخش.که باعث زحمت جنابعالی شده و اذیت شده اید.

  5. شهسواری

    استاد انتظار دارد نماینده کار قانون گذاری را تعطیل و بر امورات دولت هم مسلط شود . پلدختر منتظر بندر خشک و اشتغال است

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان