شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » زلزله تغییر در کابینه دولت تدبیر و امید

Image result for ‫استعفای سه وزیر‬‎

روز سه شنبه ۲۷مهرماه سه وزیر کابینه روحانی از سمت خود استعفا دادند.به گزارش بلوطستان یک منبع آگاه در دولت با تایید استعفای گودرزی، جنتی و فانی در وزارت خانه های ورزش ،فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش گفت:آقایان جنتی، گودرزی و فانی در راستای ترمیم و تقویت کابینه یازدهم استعفا داده‌اند.بر اساس شنیده ها ‏صالحی امیری به جای جنتی،دادکان به جای گودرزی و نجفی به جای فانی می آید.

چند ساعت پس از انتشار خبر استعفای سه وزیر دولت  محمد فاضل مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی پیرامون خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر استعفای وزیرآموزش و پرورش گفت: خبر استعفای دکتر فانی که در فضای مجازی منتشر شده است نادرست بوده وعاری از صحت می باشد و وزیرآموزش و پرورش استعفا نداده است .
فاضل از رسانه ها خواست با توجه به حساسیت اخبار دستگاه تعلیم و تربیت و پر مخاطب بودن این وزارتخانه تنها بعد از اطمینان از صحت اخبار نسبت به انتشار آن اقدام نمایند .

Image result for ‫استعفای سه وزیر‬‎

امروز چهارشنبه نیز فراکسیون امید طی ۲ نامه جداگانه به رئیس‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش خواستار استعفای علی اصغر فانی از سمت وزارت آموزش و پرورش شد.بنا بر این گزارش، فراکسیون امید در نامه دیگری به رئیس جمهور درخواست کرد استعفای وزیر آموزش و پرورش را به دلیل هزینه های سیاسی ناشی از استیضاح بپذیرد.

به دنبال انتشار برخی اخبار مبنی بر استعفای جمعی از وزرای دولت یازدهم از جمله وزرای اقتصاد و دارایی، صنعت و معدن، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش،این منبع آگاه در دولت، گفت: آقایان جنتی، گودرزی و فانی در راستای ترمیم و تقویت کابینه یازدهم استعفا داده‌اند.

بنابر شنیده ها در حالیکه منابع مطلع از استعفای سه وزیر ورزش، ارشاد و آموزش و پرورش خبر داده اند، شنیده ها حاکی از آن است که گودرزی وزیر ورزش و جوانان و همچنین فانی وزیر آموزش و پرورش برکنار شده اند و استعفا نداده اند.
در همین راستا شنیده شد که وزیر صنعت معدن و تجارت نیز از کابینه دولت یازدهم جدا شده و محمد نهاوندیان، رئیس دفتر دکتر روحانی سرپرست این وزارتخانه می شود که تا حدودی این خبر تکذیب شده است…بر اساس این گمانه زنی ها، محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس جمهور نیز قرار بوده جایگزین محمد نهاندیان در پست ریاست دفتر رئیس جمهور، بشود.

در این خصوص معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: استعفای نعمت‌زاده از سمت خود در وزارت صنعت صحت ندارد و وی اکنون در سفر استانی در هرمزگان به‌همراه معاون اول رئیس‌جمهور است.

مرتضی جعفرپوریان معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: خبری مبنی بر استعفای محمدرضا نعمت‌زاده از سمت خود از این وزارتخانه مطرح نیست و این موضوع تکذیب می‌شود.وی افزود: وزیر صنعت در حال حاضر در سفر استانی هرمزگان به‌همراه معاون اول رئیس جمهور به سر می‌برد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان