شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » عزل سریع مدیر کل فرهنگ و ارشاد خواسته نمایندگان لرستان

191_orig

به گزارش بلوطستان به نقل از خانه ملت اکبررنجبرزاده در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۸ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد که در بین این تذکرات نامه مجمع نمایندگان لرستان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر عزل مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز وجود داشت.

بر پایه این گزارش مجمع نمایندگان استان لرستان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لزوم برخورد جدی و عزل مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان به دلیل صدور مجوز نمایشنامه تئاتر به نام “لیلی نام همه دختران ایران زمین است” که در این نمایشنامه به شهدای گرانقدر توهین‌هایی شده است را تذکر دادند. این تذکر به امضای عباس گودرزی، علی رستمیان، محمدرضا ملکشاهی، مجید کیانپور، حمیدرضا کاظمی و علاءالدین بروجردی و اللهیار ملکشاهی رسیده است.

در این نامه هشت نماینده لرستان ضمن اعلام تذکر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار عزل سریع مدیر کل فرهنگ و ارشاد لرستان شدند.همچنین مجید کیانپور در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۸ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ولنگاری در عرصه فرهنگ در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی به جایی رسیده که با مستهجن ترین نمایشنامه ها به شهدای گرانقدر و مدافعان اسلام در دفاع مقدس حمله می شود.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چندی پیش در خرم آباد لرستان نمایشنامه ای به اجرای عمومی گذاشته شد که بدترین توهین ها را به شهدا و رزمندگان اسلام داشت و مدیران دستگاه های فرهنگ و ارشاد اسلامی با وقاحت و بی اعتنایی به اعتراضات نماینده ولی فقیه، ائمه جمعه و خانواده معظم شهدا بر مخالفت با ارزش ها صحه گذاشتند از این رو از مسئولان درخواست رسیدگی و برخورد قانونی دارم.

  1. حمزه قبادی

    لطفاً بیکاری و…..درلرستان چنداست !?

  2. شهروند

    درودبرنمایندگان جاری وشمال لرستان-حیف است آدم همیشه ممتنع باشد!!

  3. ع-همشهری.

    کاش مدیریت سایت نظر حجت الاسلام حنان و کارگردان
    نمایشنامه مورد بحث وچند نفر از اهالی هنر را هم در
    مورد نمایشنامه مورد بحث را درج کند،سخت که ندیده
    قضاوت کرد.

  4. حمزه قبادی

    درودبرشما شهروند گرامی وممنون ازلطفتان متاسفانه دردجامعه بخصوص خرافات! خیلی زیاد است که به علت فضای محدودوبسته بررسانه مجبور می شوی که درشبکه های اجتماعی دیگرمشکلات رابطورواضح وصریح بیان کنی ولی کوگوش شنواآنچه راکه حاکمان می خواهندوخوش دارندبایدبگویی که مادراین خصوص معذوریم!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان