شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » با شکلی تازه و بهایی کم‌تر

 

ماه‌نامه‌ی پیشوک پس از مدتی وقفه، پا به عرصه‌ی پر خطر رسانه‌ نهاد. این نشریه پیشتر به شکل مجله‌ای منتشر می‌شد ولی در دوره جدید به صورت روزنامه  درآمده است.  به گزارش بلوطستان، شماره ی ۲۲ پیشوک در ۴ صفحه بصورت تمام رنگی و با بهای ۵۰۰ تومان منتشر و در دکه‌های مطبوعاتی لرستان توزیع گردیده است

photo_2016-11-07_00-36-17
مدیرمسئول و صاحب امتیازی پیشوک را داریوش جعفری برعده دارد ، وی از فرهنگیان و هنرمندان محبوب و مردمی شهرستان کوهدشت است. جعفری در گفت‌وگو با بلوطستان دلیل وقفه‌ی ایجاد شده را مشکلات مالی عنوان کرد و اظهار داشت: برای پایین آمدن هزینه‌ها و با امید چاپ منظم و پیوسته‌ی پیشوک شکل آن را از حالت مجله ای به صورت روزنامه تغییر دادیم و در این دور تعداد صفحات را کم کردیم. وی اظهار امیدواری کرد که به یاری خدا صفحات به مرور اضافه شده و برای دور جدید تصمیمات تازه ای گرفته ایم. جعفری از دلسوزان واقعی فرهنگ این مرز و بوم است که صادقانه و خلاقانه فعالیت می‌کند، نیاز است که هم مردم (با خرید نشریه) و هم مسئولین (با مساعدات لازم) ابزار فعالیتش را فراهم کنند تا کالای فرهنگ ناب و نازنینش را به دست نونهالانمان برساند.

چنانچه خدا بخواهد، بزودی به دفتر پیشوک رفته و گزارشی از زحمات و فعالیت های این دل‌داده‌ی بی ادعای فرهنگ، تقدیم مخاطبان بلوطستان خواهیم کرد تا ببینید که چگونه شیرمردانی یک تنه، بار فرهنگ  منطقه را بر دوش کشیده و برای سربلندی سرزمینشان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

img_20161105_195551

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان