شما اینجا هستید
فرهنگی » انتشار دور جدید دوهفته‌نامه‌ی آساره

asareh-1

جدیدترین شماره‌ی دوهفته‌نامه‌ی «آساره» بگونه‌ای متفاوت منتشر شد. آساره از نشریات منطقه‌ای لرستان است که در کوهدشت شروع به درخشیدن کرد و بنای پرتو افشانی به سپهر مطبوعاتی غرب کشور را داشت. به گزارش بلوطستان نخستین شماره ی نشریه آساره مهرماه ۱۳۹۲ با صاحب امتیاز و مدیرمسئولی رضا آزادبخت و سردبیری محمد بساطی  بر پیشخوان دکه‌های مطبوعاتی لرستان قرار گرفت.

تصویر نخستین شماره آساره

آساره-1

این نشریه از مطبوعاتی بود که در همان شماره‌های نخست مخاطب خاص خود را به دست آورد ولی پس از آنکه بساطی به سبب انتشار بلوطستان از سردبیری کنار گرفت، با افت مخاطب مواجه شد. زین پس، سعید سروش قائم مقام و سردبیر این نشریه‌ را بر عهده گرفته و اوست که این شماره را تهیه و منتشر کرده است.در بخش انتخاب تیتر و انتخاب مطالب و نوع مسیر تحلیلی نشریه، نگاه و نگرش سردبیر بسیار مهم و اثرگذار است. که وی توانسته در نخستین شماره ی دوره جدید از عهده ی این مهم بخوبی برآید. سروش به ویژه در بخش عکاسی خبری سال‌هاست کار رسانه‌ می‌کند.او در جشنواره‌های معتبر منطقه‌ای و کشوری، چندین بار موفق شده است در بخش «عکس»، جایزه و رتبه‌های برتر به‌دست آورد.

asareh-35-8

در شماره ۳۵ آساره مطالب نویسندگانی هم‌چون علی گودرزیان (ع پایدار)، محمدکاظم علی‌پور، فرهاد داوودوندی،‌ نجم‌الدین گیلانی، ‌شهرام شرفی، احمدرضا دولتشاه «کار» شده است. به گزارش بلوطستان، شماره ۳۵ آساره در ۸ صفحه و با بهای ۵۰۰ تومان بتاریخ ۴ آذرماه منتشر شد.

  1. محمد

    سلام جای رایانامه و تارنما رو اشتباه نوشتید
    رایانامه یعنی ایمیل
    تارنما یعنی وب سایت شما برعکس انجام دادید

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان