شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » فرمانداری که عاشق فراگیر شدن هنر و ورزش در بروجرد است



چند ماهی است بروجرد دارای فرمانداری شده که یک پای ثابت مسابقات ورزشی و همایش های فرهنگی و هنری است. تقریبا تمامی جناح های بروجرد به این نتیجه رسیده اند که مهندس صید علی کورانی فر، صادقانه بسیار مایل است برای بروجرد قدم های بسیار بزرگی بردارد و تقریبا همه نیز تاکید دارند که فرماندار جدید بروجرد انسان بسیار محجوبی است که اگر فرصت داشته باشد حتما به دور از هیاهو های روزمره، تغییرات مثبتی برای رشد بروجرد پدید خواهد آورد.
طی همین مدت چند ماهه حضور فرماندار جدید در بروجرد، بارها شاهد بوده ام که در مسابقات ورزشی و  نشست های هنری و فرهنگی ایشان با چه عشق و علاقه ای در محل حاضر می شود و گاهی اوقات که وقت دارند تا پایان جلسه در کنار مردم نشسته و شاهد رخدادهای فرهنگی هنری و ورزشی می باشند.
شب گذشته در برگزاری کنسرت موسیقی ” حرف تازه ” مهندس کورانی فر باتفاق تعدادی از مسوولین محترم شهرمان  دقایق طولانی قبل از شروع برنامه در سالن حضور پیدا کردند تا جائیکه برای مجری محترم برنامه و برگزار کنندگان این کنسرت هم بسیار جالب توجه بود که فرماندار محترم بروجرد اینقدر به فعالیت های فرهنگی علاقه دارد و برای دیدن این کنسرت موسیقی نه در ردیف جلو که به مانند یک فرد عادی در میان مردم نشسته است.
بروجرد یک شهر کاملا فرهنگی است که دارای سابقه طولانی چند هزار ساله می باشد. مردم بروجرد ذاتا هنرمند و هنر دوست آفریده می شوند، خوشبختانه دیگر هموطنان عزیزمان هم که ساکن بروجرد می شوند بخاطر همین فرهنگ غنی است که بروجرد را بعنوان شهر محل سکونت خود بر می گزینند.
این شهر باید دارای یک فرماندار فرهنگی و علاقمند به هنر باشد که خوشبختانه این اتفاق در این عرصه رخ داده و مهندس علی کورانی فر، فرماندار محترمی که چند ماهی است به بروجرد آمده بسیار هنر دوست و بنوعی دیگر امیدوار شده ایم که حامی بزرگی برای هنرمندان  بروجردی می باشد و ما این اتفاق خوش را به فال نیک می گیریم و امیدواریم حضور مهندس کورانی فر بیش از پیش باعث رشد و توسعه هنر در بروجرد بشود.

  1. Mansouri

    موفق باشید مام به داشتن آقایه کورانی فر افتخار میکنیم

  2. شيما منصورى

    زنده باد کورانى فر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان