شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » رسانه‌ها اخلاق اسلامی را رعایت کنند

photo_2016-11-28_15-50-06

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: رسانه‌ها اخلاق اسلامی را رعایت کنند و بدانند که انتقاد باعث پویایی است و مرز بین نقد و تخریب را رعایت کنند.به گزارش بلوطستان حبیب‌الله خجسته‌پور در همایش روز بسیج رسانه که امروز شنبه، ۱۸ دی در ساختمان پژوهش استانداری لرستان برگزار شد، افزود : حفاظت و حراست از انقلاب و دستاوردهای انقلاب و همچنین حفاظت و حراست از ماهیت و شأن نزول انقلاب اسلامی وظایف اصلی بسیج است.
وی با اشاره به این‌که بسیج نیرویی است که با مشارکت آحاد مردم جامعه شکل گرفته است، تصریح کرد: بسیج در مسیری که در حال سپری کردن است بستگی به شرایط دنیا و کشور، شیوه‌های متفاوتی را در راه احیای نقش خود به منصه ظهور می‌رساند.
خجسته‌پور اضافه کرد: آن‌گاه که کشور مورد آسیب جنگ قرار گرفت نیروی بسیج برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سینه خود را آماج گلوله دشمنان قرار داد و با حضور مقتدرانه خود حقانیت خود را به اثبات رساند.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار لرستان تصریح کرد: بعد از پایان جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی توسط دشمنان آغاز شد که در این راستا کارکرد بسیج مقابله با هجوم فرهنگی و تهاجم فرهنگی شد.وی گفت: اگر بسیج زمانی در صحنه‌ای نظامی حضور پیدا کرد امروز باید در صحنه‌های فرهنگی و رسانه حضور پیدا کند.
وی با اشاره به این‌که امروز در عصری قرار داریم که در دنیا رسانه‌ها حرف اول را می‌زنند، اضافه کرد: رسانه‌ها کارکردهای مختلفی پیدا کرده‌اند که ساماندهی افکار عمومی و بسترسازی برای اقداماتی که مدنظر آنهاست از کارکردهای رسانه هستند این در حالی‌است که ما در تمام دنیا شاهد تقویت امپریالیسم خبری هستیم.
خجسته‌پور با اشاره به این‌که یکی از کارکردهای بسیجی ایفای نقش فعال در حوزه رسانه است، گفت: در تهیه یک خبر ۶ عناصر نقش دارند که در این میان عناصر چرا و چگونه تفاوت ماهیت خبر را نشان می‌دهند.
وی با اشاره به این‌که اگر بسیج زمانی در صحنه ‌ای نظامی حضور پیدا کرد امروز صحنه‌های فرهنگی و رسانه حضور پیدا کنند، اظهار کرد: رسانه‌ها اخلاق اسلامی را رعایت کنند و بدانند که انتقاد باعث پویایی است و مرز بین نقد و تخریب را رعایت کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان