شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » دکتر شهاب بازوند مسنددار بهداشت و درمان رومشکان

photo_2017-01-09_19-16-42

سرپرست  شبکه بهداشت و درمان رومشکان منصوب شد.به گزارش بلوطستان طی حکمی از سوی دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ،دکتر شهاب بازوند به عنوان سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهرستان رومشکان منصوب شد. پیش از این دکتر حسن امینی زاده رئیس شبکه بهداشت و درمان  شهرستان کوهدشت از شهریور ماه سال جاری به طور هم زمان مسئولیت مرکز بهداشت و درمان شهرستان رومشکان را نیز بر عهده داشته است.

در این آئین معارفه که  نادر همتی قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در امور مشارکتهای اجتماعی ، محمد عیدی مشاور رئیس دانشگاه و مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی لرستان حضور داشتند ،امام جمعه رومشگان گفت: سطح توقع و مطالبات مردم ولایت مدار شهرستان رومشکان از بعد عرصه سلامت با توجه به تقسیمات کشوری بالا رفته است . حجت الاسلام و المسلمین جمیاری افزود:  با توجه به درک نیازهای مردم و پیگیری های نماینده مردم ولایت مدارکوهدشت و رومشکان درمجلس شورای اسلامی انتظار می رود در راستای رفع دغدغه های حوزه سلامت

وی گفت: نسبت به کارهای ارزشمند گذشته ،گامهای بلندی برداشته شود که در این راستا نیز ما به پیگیری های مسئولین دانشگاه علوم پزشکی لرستان در جهت رفع نیازمندیهای این شهرستان واقفیم.

در ادامه نادر همتی قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در امور مشارکتهای اجتماعی گفت:  معتقدیم  که در آینده شاهد اتفاقات بسیار خوشایندی در عرصه بهداشت و در مان شهرستان رومشکان باشیم

وی با تشریح پیگیری ها و برنامه ریزی های دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای ارتقاء سطح امکانات سلامت در رومشکان خاطر نشان کرد : روند برنامه ریزی ها برای شهرستان رومشکان بسیار گسترده و چشمگیر است که دکتر ساکی ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان  و تمامی مسئولین ذیربط پیگیر مطالبات این عرصه می باشیم .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان