شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » بیشتر مشکلاتی که برای خانواده‌ها پیش می‌آید از ماهواره است

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کوهدشت با اصحاب رسانه شهرستان نشست خبری برگزار کرد. به گزارش بلوطستان در این نشست که ساعتی پیش در دفتر فرماندهی با حضور اصحاب رسانه رونق گرفت، جناب سرهنگ یاراله عبدی  فرمانده نیروی انتظامی کوهدشت و جناب سروان  تیموری رئیس پلیس فتا شهرستان سوالات خبرنگاران را پاسخ دادند.  در این نشست صمیمی که بیش از دو ساعت طول کشید موضوعات مختلفی مطرح گردید اما بنا شد، برخی از آن‌ها رسانه ای نشوند. در زیر مهمترین مطالبی که در این جلسه مطرح گردید بطور مختصر آورده می‌شود

به گزارش بلوطستان، جناب سرهنگ عبدی گفت: اگر شهرداری همکاری نکند و جایی برای راهنمایی رانندگی تهیه نشود مجوریم زین پس امتحانات گواهینامه‌ی راهنمایی و رانندگی شهرستان را در مرکز استان برگزار کنیم که مشکلات بسیاری برای مردم ایجاد می‌شود.ایشان گریزی به موضوع ماهواره زد و تاکید کرد: بیشتر مشکلاتی که برای خانواده‌ها پیش می آید از طریق ماهواره است، این موضوع می‌طلبد تا همه‌ی ما با آن مبارزه کنیم و برای مقابله و جلوگیری از آسیبهای فراوانش بکوشیم.

سرهنگ عبدی خبر داد: با عنایت سردار قنبری همه‌ی پاسگاه و کلانتری های شهرستان را صاحب ماشین نو کرده ایم و برای پاسگاه‌هایی که حصار نداشتند دیوار کشیده‌ایم. این مسئول تاکید کرد اگر ۲۰ پایه‌ی چشمی در سطح شهر نصب کنیم خیلی از مشکلات و سرقت ها گرفته می‌شود انتظار داریم دستگاه‌هایی مربوطه کمک کنند این نیاز مبرم نیروی انتظامی جامه‌ی عمل پوشیده شود به گزارش بلوطستان، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کوهدشت، در بخشی از سخنانش گریزی به نبود زندان در شهرستان زد و تصریح کرد: نبود زندان برای نیروی انتظامی هم مشکلات زیادی ایجاد کرده و ما برای انتقال متهمین به خرم‌آباد، مشکل داریم.

  img_8102

img_8098 img_8099 img_8100 img_8101 img_8104

  1. ناشناس

    سلام

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان