شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » لرستان در رتبه دهم اعتبارات توازن منطقه ای

photo_2016-12-15_17-13-59

استاندار لرستان گفت: لرستان در رتبه دهم اعتبارات توازن منطقه ای قرار گرفته است.به گزارش بلوطستان هوشنگ بازوند در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با برشمردن اقدامات انجام شده در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی؛ افزود: در برخی سایت ها اعتراض شده که با آمار اعلام شده بیکاری ، لرستان از لیست استانهای محروم خارج شده و مدعی شده اند که اعتبارات توازن منطقه ای استان قطع شده است.به این دوستان اطلاع می دهیم که لرستان با رشد بسیار خوب در زمینه این اعتبارات، با ۴۲۴ میلیارد تومان در رتبه دهم اعتبارات توازن منطقه ای قرار گرفته است.
وی افزود: قرار داشتن نام لرستان در لیست استانهای محروم تاکنون هیچ سودی برای استان نداشته است. استاندار لرستان ادامه داد: از نوسازی مدارس توقع اقدامات بیشتری در حوزه اقتصاد مقاومتی داشته ایم.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان اقدامات خوبی را برای اقتصاد مقاومتی انجام داده اند ولی انتظار ما برای اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی بیش از این است.

وی با بیان این مطلب یکی از رکن های اقتصاد مقاومتی در استان عملیاتی نمودن تشکیل خوشه های سنگ است،گفت: خوشه های دیگری همچون خوشه های فرش استان می بایست در سال ۹۶ اجرایی شود.فرش ظرفیت بزرگی برای اشتغال و درآمد زایی در استان است.استاندار لرستان ادامه داد: خوشه دیگر خوشه عسل است و باید در سال ۹۶  ظرفیت تولید عسل را حداقل ۳۰ درصد افزایش بدهیم.

وی گفت: خوشه دیگر صنایع دستی است، این خوشه اعتبارات کمتری می خواهد و لازم است مطالعات اجرایی نمودن این خوشه حداکثر تا ۱۰ روز دیگر ارائه شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان