شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » استاندار لرستان پاسخگوی عملکرد خود درمورد عزل و نصب‌های اخیر پلدختر باشد

photo_2017-01-19_12-31-04
 

چهره شاخص اصلاح طلب پلدختر گفت: استاندار لرستان پاسخگوی عملکرد خود درمورد عزل و نصب‌های اخیر پلدختر باشد.به گزارش بلوطستان کرامت خانی پور در گفتگو با رادیو تلگرامی لرستان افزود: فرماندار پلدختر نماینده دولت نیست بلکه همسو با نماینده پلدختر است.

وی تصریح کرد: نیروهای مخالف دولت با شعار دروغین اعتدال با پشتیبانی نماینده اصولگرای شهرستان که حتی در روزهای اخیر به عضویت جبهه پایداری دوم یعنی جبهه نیروهای انقلابی درآمده در حال تصاحب جایگاه‌های مدیریتی در ادارات مختلف شهرستان پلدختر هستند.

وی ادامه داد: نیرویی که در شهرستان پلدختر به عنوان فرماندار پلدختر به کار گرفته شده کاملا همراه و همگام با نماینده‌ی اصولگرای شهرستان پلدختر است .

عضو شاخص شورای هماهنگی اصلاح طلبان پلدختر با بیان اینکه نیروهایی که به تازگی منصوب شده اند همگی اصولگرا هستند،افزود:غفلت تیم مدیریتی دکتر روحانی در سطح استان لرستان نسبت به چینش مدیران در ادارات پلدختر می‌تواند باعث شکل گیری یاس و ناامیدی در بین توده مردم به عنوان تنها سرمایه جریان اصلاح طلب و حامی دولت در سطح شهرستان شود و ناامیدی مردم می‌تواند حضور مردم را به حداقل برساند.

وی با انتقاد از عزل و نصب های اخیر در شهرستان پلدختر گفت: تمام نیروهایی که به تازگی منصوب شده اند نیروهایی هستند که مخالف جریان دولت هستند.

خانی پور تاکید کرد: بخشی از این مدیران در دولت احمدی نژاد مشغول به کار بودند که در این دولت نیز با همراهی نماینده و فرماندار پلدختر مجدداً در عرصه مدیریتی گمارده شدند.وی گفت: به طور مثال مدیران جدید منصوب شده در اداره میراث فرهنگی و گردشگری، شبکه بهداشت و جهاد کشاورزی پلدختر جزء نیروهای شناسنامه دار اصولگرا و کاملا وابسته به جریان اصولگرا هستند.

وی خاطر نشان کرد: این نیروها در یک بزنگاه تاریخی مثل انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری به طور حتم بر اساس هویت فکری خودشان عمل خواهند کرد و این به ضرر دولت تدبیر و امید و‌ حامیان دولت است.

کاندیدای رد صلاحیت شده اصلاح طلبان در انتخابات دهم حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان ادامه داد: جریان اصلاح_طلب که حامی اصلی دولت در شهرستان پلدختر است مورد بی مهری دولتمردان در سطح استان و در نزد استاندار لرستان و مدیران کل قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه عملکرد فرماندار پلدختر در راستای تقویت نیروهای منتسب به جریان اصولگراست،اظهار داشت: ما [مجموعه نیروهای همگام و همراه با دولت تدبیر و امید] این روزها به شدت نگران سرخورده شدن و بی‌انگیزگی سرمایه‌ی اجتماعی حامی دولت که در انتخابات ۹۲ حمایت خود را با رای ۴۷ درصدی به دکتر روحانی نشان دادند هستیم و این بی انگیزگی ها ناشی از عملکرد دولت در پلدختر است.

کرامت خانی پور افزود: استاندار در رابطه با ابقای درمنان بدقولی کرد، قبل از تغییر فرماندار پلدختر چندین جلسه با استاندار داشتیم که در این جلسات به ما قول داد که جناب درمنان در جایگاه خودش باقی خواهد ماند ولی متاسفانه جابجایی صورت گرفت.

عضو شاخص شورای هماهنگی اصلاح طلبان پلدختربا بیان اینکه جریانی به نام جریان اعتدال در حوزه شهرستان پلدختر وجود ندارد،گفت: صدای حامیان دولت را به گوش مسئولین استان برسانید قبل از اینکه شاهد کاهش آمار شرکت کنندگان در انتخابات پیش رو به دلیل عدم اعتماد مردم به برگزارکنندگان انتخابات باشیم.

وی افزود:جانبداری و حمایت سرپرست فرمانداری پلدختر از کاندیداهای منتسب به نماینده اصولگرای شهرستان در انتخابات شوراهای شهر و روستا با توجه به اینکه شرایط قومی و قبیله‌ای حاکم است می‌تواند باعث به وجود آمدن مشکلات امنیتی شود.

خانی پور در پایان گفت: استاندار لرستان باید در قبال تبعات ناشی از دلسردی مردم پاسخگو باشدو اگر رای های دولت ریزش پیدا کند باید پاسخ دهد  به چه صورت مدیریت کرده است که در شهرستان پلدختر که در انتخابات۹۲، حدود ۴۷ درصد به آقای روحانی رای داده اند بعد از چهارسال کاهش پیدا کرده است.

  1. مردی ازجنس مردم....

    باید به فکر شهر خویش باشیم نه جناح خویش.

  2. شهروند

    جناب دارایی ؛مشکل مصاحبه آقای خانی پور نگرش ایشان به دولت تدبیروامیداست اآیا فقط دوستان اوحامی دولت هستندولاغیر؟اودولت اصلاحات را با دولت دکترروحانی اشتباه گرفته است.بنای دولت دکترروحانی براستفاده صددرصدی اصلاح طلبان نیست بلکه بارهاگفته دولت ایشان اعتدال است وصرفا”اصلاح طلب یااصولگرا نیست بلکه شامل همه نیروههای داخل نظام اسلامی میشودوخطای اصلی آقای خانی پورار اینجا نشات میگیرد .هرچندآقای خانی پوردرمصاحبه اش به دولت توهین میکندومیگویداعتدال دروغین است!!!!وقتی رئیس دولت میگویددولت اعتدال است آیا خانی پورجای رئیس دولت را گرفته وبرنده انتخابات ریاست جمهوری است که این چنین میفرماید؟نکته دبگرکه سوال برانگیزاست اینکه در یادها از مردم ؛ملت؛کشور و….استفاده کرده ولی اشاره ای به اسلامیت نمیکند انتظارمیرفت اگرمعتقدبه قانون است براساس قانون به این مساله اشاره میکردولی اگرنگرش دیگری دارد …..درحالیکه اگرمعتقدبه قانون اساسی کشوراسلامی خودمان باشیم وضعیت کاملا مشخص است.مقاله دیگراینکه آقای خانی پوریا جریانات سیاسی دیگرچکاردارد شماره ۱و۲و۳برایشان مطرح میکندآیا برجای موسسین این جریانات نشسته است؟اگرازدوستان اصلاح طلب خودمان انتقادداردبا دیگران چکاردارد؟ایشان درادوارگذشته ازهمین کاندیدمحترمی که اورا پایداری؛اصلاح طلب و….می نامدحمایت کرد که این مورد اظهارنظربراساس منافع فردی به ذهن متبادرمیکند-امیداست آقای خانی پوربه است نگاه نیز پاسخ دهد-باسپاس

    • ناشناس

      با سلام
      شما چرا کاسه داغ تر آش شده اید. یکیبار دیگر سخنان ایشان را گوش دهید تا به فهم درست از سخنان ارزشمند ایشان شوید. خانی پور شیر مرد زاگرس خود درد این مرز و دیار را می فهمد و می داند چه می گوید. حرف های شما کینه ورزانه است و کاملا مشخص است در چه راستایی حرکت کرده اید. مردم خود هوشیارن شما برای مردم و دولت وآقای خانی پور تعیین تکلیف نکنید. شما مشخصه یه کلمه هم از قانون اساسی نخوندید چون طبق قانون اساسی کشورمان آزادی بیان و قلم حق مردم است. نمی خواد ژست روشنفکر یا دلسوز رو بگیرید. اون موقع که ایشون تو سن ۹ سالگی رفت جنگید و آرپیچی زن بود شما کجا بودید که الان خودتون رو صاحب دولت و مردم می دونید و آمرانه برا این و اون خط و نشون می کشید. حد خودتون رو نگه دارین و بیشتر از این خودتون را منفور نکنید.

  3. معلم دلسوز

    احسنت به شیر عرصه سیاست بالا گریوه حقا که مرد عملی! افتخارم همکار بودن با چنین مردی است!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان