شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » ۱۵ میلیارد ریال کمک معیشت به مددجویان کوهدشتی پرداخت شد

مردان امرایی امروز در جمع خبرنگاران در کوهدشت اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال بیش از ۱۵ میلیارد ریال کمک معیشت به مددجویان کمیته امداد کوهدشت پرداخت شده است.
وی افزود: کمیته امداد امام (ره) بر پایه ی رفع مشکلات و نیازهای اولیه و اساسی خانواده های نیازمند بنا شده و برهمین اساس با واریز مبلغی به عنوان کمک معیشت سعی بر رفع برخی مشکلات معیشتی خانواده و کمک به کاهش و رفع سوء تغذیه در بین آنان داشته است.
کمیته امداد
رئیس کمیته امداد شهرستان کوهدشت با تاکید بر اینکه این کمک معیشت به صورت ماهیانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود، تصریح کرد: اغلب این خانوارها شامل خانواده های ایتام و بی سرپرست، سالمندان طرح شهید رجایی و بعضا زندانیان نیازمند شهرستان هستند.
امرایی با اشاره به اینکه هم اکنون تعداد ۹ هزار و ۹۳۵ خانوار تحت حمایت از کمک معیشت این نهاد تحت عنوان مستمری ماهانه بهره مند هستند، بیان کرد: از ابتدای امسال تا پایان خردادماه مبلغ ۱۵ میلیارد و۲۱۰ میلیون ریال از طریق این نهاد به حساب خانوارهای مذکور واریز شده است.
وی با اشاره به سایر خدمات ارائه شده این نهاد به خانواده های نیازمند و تحت حمایت، اظهار کرد: علاوه بر کمک معیشت ماهیانه، مشکلات مالی و معیشتی خانواده های تحت حمایت بررسی و بسته به نیاز آن ها، خدماتی در قالب تسهیلات قرض الحسنه یا کمک نقدی بلاعوض به خانواده های نیازمند نیز پرداخت می شود.
امرایی افزود: ارائه خدمات هدفمند یکی از راهکارهایی کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان و همچنین جلوگیری از وابستگی مددجویان به این نهاد است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان