شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر در لرستان برکنار می‌شود

photo_2017-01-31_01-46-29

استاندار لرستان گفت: مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در لرستان برکنار می‌شود. به گزارش بلوطستان  هوشنگ بازوند استاندار لرستان با بیان این مطلب گفت: با توجه به عملکرد بسیار ضعیف مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در لرستان و با عنایت به هماهنگی‌های صورت گرفته با مدیرعامل این بانک، تا پایان بهمن شاهد برکناری این شخص خواهیم بود.

وی با بیان اینکه  متاسفانه عملکرد مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در لرستان باعث شده که در بحث پرداخت تسهیلات اشتغال، رتبه ۳۰ کشور را داشته باشیم ،افزود:  این امر اصلاً پذیرفتنی نیست و این فرد باید برکنار شود.

استاندار لرستان اظهار داشت: ما طی نامه ای، گزینه خود را برای تصدی مدیریت این بانک در استان معرفی کردیم. وی گفت: مدیران بانک اعلام کردند که بهتر است فرد جایگزین از میان نیروهای این بانک انتخاب شود.

هوشنگ بازوند تصریح کرد: ما هنوز بر روی انتصاب گزینه مورد نظر خود اصرار داریم و امیدواریم تا پایان بهمن ماه، گزینه مورد نظر ما به عنوان جایگزین معرفی شود.

وی گفت: طبق هماهنگی صورت گرفته با آقای دکتر اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران مقرر شد تا پایان بهمن ماه، در یک جلسه مشترک، موضوع مدیر شعب جدید این بانک در لرستان تعیین تکلیف شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان