شما اینجا هستید
فرهنگی » میرزایی مدیرعامل جدید آب منطقه ای لرستان

57127

 مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای لرستان منصوب شد. به گزارش بلوطستان رضا میرزایی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای لرستان منصوب شده است.

پیش از این مسئولیت شرکت آب منطقه‌ای لرستان را  علی امید سیفی برعهده داشته است.وی  از ۱۲ آبان ۱۳۸۹ تاکنون به عنوان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان مشغول فعالیت بوده است.رضا میرزایی دانشجوی دکترای منابع آب زیرزمینی است و ی کارشناس شرکت آب منطقه‌ای استان لرستان بوده و مدیریت گنجینه‌‌ی آب‌های لرستان،  مدیریت امور آب شهرستان کوهدشت و شهرستان پلدختر ، مدیریت بهره‌برداری و توزیع آب استان  در کارنامه مدیریتی او دیده می شود.وی اهل گل گل از توابع بخش مرکزی پلدختر است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. تقی زاده -دورود

    تصمیم مسولیین ارشد این بود طی این روز ها رئیس جدید سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان معارفه شود گویا دست های پنهانی پشت پرده در تلاش هستند جلوی این انتصاب که خواست مردمی است بگیرند چرا که بعد از رفتن شاهرخی معاونت سابق استانداری رفتن صفی خانی حتمی حتمی بود خدا کند این گونه نباشد که آقای خجسته واسطه شوند که ایشان ماندگار بمانند ماندگاری ایشان ریزش آرای روحانی در پی خواهد داشت.

  2. علی جودکی

    به جناب آقای دکتر رضا میرزایی که دارای دو ویژگی “تعهد” و “تخصص” به مفهوم واقعی است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

  3. پلدختری

    باتبریک انتصاب دکترمیرزایی به ایشان واهالی خوب لرستان وشهرستان پلدختروطایفه فرهنگدوست وعالم پروردیناروند-ممنون ازاطلاع رسانی شما

  4. مهدی نسب

    انتصاب جناب آقای دکتر رضا میرزایی رو به مدیریت شرکت آب منطقه ای استان تبریک عرض نموده و امید است مثل همیشه در انجام امورات محوله در پناه حق موفق و موید باشند.

  5. کامبیز نجات پور

    آقای صفی خانی از مدیران پاک دست و با تجربه میباشد
    ایشان از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و انسانی با منش و مدبر است

  6. علی

    درود بر دکتر رضا میرزایی.واقعا شایسته بودند

  7. امیر ابو الفتحی- بروجرد

    متا سفانه هستند روسای اداراتی که با اسم ورسم دولت تدبیر وامید صندلی ریاست را تصاحب کرده اند ولکن بعد از انتصاب رویکرد و راهکارشان مخالفت صریح وآشکار با همراهان وحامیان دکتر روحانی می باشد نمونه آشکار واظهر من الشمس آن صفی خانی سازمان صنعت معدن وتجارت استان می باشد که از گروه جبهه پایداری دفاع نموده وانتصاباتش هم در ستا نها از این خط فکر می باشد که در مخالفت با دولت تدبیر وامید زبانزد عام وخاص می باشد شهرستان بروجرد ودلفان از این قاعده می باشند.

  8. کو هدشتی

    مثلی معروف در روانشناسی و روانکاوی می گوید از آن نترس که هیا هو دارد از آن بترس که سر به زیر دارد احمدی نژاد به دولت دست پاک وهاله نور معروف بود ملت نتیجه اش دیدند با خون و پوست خود لمس کردند نکته بعدی اکثر مردم رزمنده اند هیچ منتی هم ندارند چرا که به دینشان و کشورشان خدمت کردند وافتخار هم میکنند مردم از کسا نیکه به نرخ روز نان می خورند سخت متنفر وبیزارند خصو صا” جبهه پایدای که مخالف دولت تدبیر وامید می باشد حالا به کام عدهای تلخ است اما واقعیت همین است.

  9. مهندس صلواتی شهرستان ازنا

    رفتن صفی خانی بدون شک باعث خوشحالی طرفدارن ریس جمهور خواهد بوداگر چه امروز فردا کردن بر کناری ایشان جز نفرت بد بینی بی اعتمادی ثمره وپیام دیگری نخواهد داشت این مو ضو ع مسبو ق به سابقه در این سسسازمان می باشد بر کنار شدن قدرت ولد از این امر استثنا نیست جناب استاندار

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان