شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » برخی در شبکه های مجازی ذهنیت مدیران را به هم ریخته اند

photo_2017-02-10_15-44-55

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبری پیامبر گونه امام خمینی “ره”،صف واحد و اتحاد مردم رمز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است. به گزارش بلوطستان سید حمیدرضاکاظمی در جمع راهپیمایان شهرستان پلدختر افزود: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای متعددی داشته که مهمترین دستاورد آن ایستادگی در مقابل ابرقدرت ها و استکبار جهانی بوده است.

وی تصریح کرد: معنویت ، اخلاق ،دین ،فرهنگ و اقتصاد و دستاوردهای نظامی ایران در سطح بین الملل جمهوری اسلامی را به نظامی پویا و مردمی مبدل کرده است. نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: توطئه گران در صدد جدایی مردم از نظام هستند و این توطئه ها تمامی ندارد و هر سال به بهانه ای در تلاش برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی هستند اما با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری بصیرت و ولایت مداری مردم هر روز سربلندی و عزت کشور در جهان بیشتر می شود.

وی خاطر نشان کرد: استقلال در تصمیم‌گیری، حفظ تمامیت ارضی کشور، رشد علمی و صنعتی و پیشرفت فوق‌العاده در علم پزشکی و داروسازی و فن‌آوری هسته‌ای، ارتقای جایگاه ایران در دنیا، صدور انقلاب به حق‌طلبان عالم از جمله دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران در طول ۳۸ سال بوده است.

کاظمی با بیان اینکه ملت ایران هدف خود را شناخته و زیر برق ولایت به تکلیف خود عمل می کند،افزود: دشمنان ایران اسلامی به خصوص استکبار جهانی آمریکای جنایتکار با هر اقدامی می‌خواهند ما را همانند سایر حکومت‌ها مطیع و فرمان‌بردار خود کنند.

وی گفت: از روزی که انقلاب اسلامی پیروز شده است همه گزینه ها روی میز بوده  اما  با رهبری فرزانه انقلاب و دشمن‌شناسی ایشان این توطئه‌ها خنثی شده است .نایب رئیس دوم کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر پایمردی و اعتقاد قلبی امام به  نقش مردم نبود، بی‌شک این انقلاب به ثمر نمی‌رسید.

وی گفت: ترامپ رییس جمهور آمریکا بداند که ملت ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی پشت سر مقام معظم رهبری ایستاده و پشتیبان این نظام هستند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بیش از ۲۷ سال از رهبری معظم رهبری متذکر شد: اکنون حدود ۲۷ سال از رهبری حکیمانه ایشان می‌گذرد و کشور از بحران‌ها فراوانی از جمله تهدید های امنیتی سیاسی و نظامی به سلامت عبور کرده است.وی ادامه داد: من شرایط امروز نظام جمهوری اسلامی را به شعب ابی طالب دوران صدر اسلام تشبیه می کنم.

وی با اشاره به دشمنی آمریکا و دولت جدید آن با ملت ایران گفت: ترامپ و همه دشمنان بدانند ملت ایران با بیش از ۲۲۰ هزار شهید درخت تومند انقلاب را آبیاری کرده اند و اکنون تمام جبهه استکبار به برکت اقتدار ایران در یک طرف و در مقابل جمهوری اسلامی می نشیند و خواسته های به حق ملت ایران را قبول می کند.وی گفت: ترامپ رییس جمهور آمریکا بداند که ملت ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی پشت سر مقام معظم رهبری ایستاده و پشتیبان این نظام هستند.

photo_2017-02-10_16-06-50

نماینده مردم پلدختر و معمولان در بخش دوم سخنان خود با بیان اینکه من مجری نیستم ،گفت: من بواسطه رای مردم منتخب ملت هستم و کارم قانون گذاری و نظارت بر حسن انجام آن است.سید حمید رضا کاظمی افزود : برخی در شبکه های مجازی ذهنیت مدیران را به هم ریخته اند،ذهنیت مدیر باید روی خدمت به مردم تمرکز کند نه مسائل حاشیه ای او را به خود مشغول کند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: خروجی رای مردم در انتخابات من بوده ام اما بیایید بخاطر رضای خدا برادری کنیم و وحدت داشته باشیم.وی افزود: دست آنهایی هم که به من رای نداده اند را می بوسم و  توصیه ام وحدت و اتحاد بین نیروهای دلسوز و  سیاسیون و نخبگان و نیروهای خدوم شهرستان است تا توسعه پلدختر محقق شود.

وی گفت:امروز فضای مجازی بلای جامعه هستند و برخی شب در خانه می نشینند و بدون اینکه فکر کنند چیزهایی می نویسند که خلاف واقع است.کاظمی افزود: اینها در شبکه های مجازی چیزهایی می نویسند و بعضا تا یک هفته ذهن مردم را به سمت مسائلی مشغول می کنند.

وی اظهار داشت: به خاطر رضای خدا و  جوانان بیکار و معیشت مردم بیایید وحدت داشته و برادر باشیم.نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: از نقد استقبال می کنم و دست وحدت و برادری به همه آحاد مردم و سیاسیون از هر طیف و جناحی دراز می کنم.وی افزود: حاضرم در هر جلسه ایی که دعوت کنند و از هر دسته و گروه و جریان سیاسی که باشند شرکت کنم و نقدها را بشنوم و اگر سوالی هم باشد پاسخ دهم.کاظمی گفت: بخاطر مردم از مسایل احساسی و سیاست زدگی و فضای نامطبوع اختلاف بگذریم.

  1. حامي

    درود خدا بر حاج حمید کاظمی

  2. شهروند

    چرابرخی اصلاح طلبان وقتی ازاصولگرایان نام می برندیاازجایی ازآنها استفاده میکنندمیگوینداینها جبهه پایداری هستند.جبهه پایداری یک تشکل از مجموعه اصولگرایان بودندیاهستندواینهانماداصولگرایان نیستند.درشهرستان پلدخترهم تشکل شناسنامه داری نیست .برخی هم بدون اطلاع وآگاهی از تشکلهای اصولگرادرفایل های صوتی به اشتباه همه جریان اصولگرارا سهوا”یاعمدا”جبهه پایداری مینامنددرحالیکه حداقل ۱۸ تشکل اصولگراداریم مثل این میماندکه اصولگرایان تمام اصلاح طلبان را مثلا””همبستگی”بدانند.یک کم دقت کنندسیاسیون !!!!

  3. ناشناس

    برخی هم همه مردم را به هم ریخته اند، برخی هم به میریزند و بهم ریختند تا به منافعشان دست پیدا کنند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان