شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » جهانیان بعنوان فرماندار الیگودرز معرفی شد

photo_2017-02-17_16-29-55

احسان جهانیان رسمآ بعنوان فرماندار جدید الیگودرز معرفی شد.به گزارش بلوطستان طی حکمی از سوی دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور، احسان جهانیان به عنوان فرماندار جدید الیگودرز منصوب شد.مراسم تکریم میرزایی اصل فرماندار سابق و معارفه جهانیان  با حضور هوشنگ بازوند استاندار لرستان، حجت الاسلام ارزنده امام جمعه شهرستان، خجسته پور معاون سیاسی امنیتی، پرویز پور مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات و مدیران شهرستان الیگودرز برگزار شد.وی پیش این مدیرکلی امنیتی _انتظامی استانداری لرستان را برعهده داشت.

photo_2017-02-17_16-30-06

میرزایی اصل که پیش از این بعنوان فرماندار الیگودرز فعالیت می کرد با حکم استاندار لرستان دیروز چهارشنبه بعنوان مدیرکل امنیتی – انتظامی استاندار لرستان منصوب شده است.

استاندار لرستان  در این مراسم گفت:  خدمت خالصانه به مردم وظیفه و افتخار همه مسئولین است. هوشنگ بازوند افزود:  توسعه در کشور مدیون تلاشهای صادقانه و زحمات بزرگان نظام بوده است.

وی با اشاره به حماسه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن اظهار داشت: حضور مردم در همه صحنه های انقلاب، نظامی مردمی ایجاد کرده و این انقلاب تبدیل به یک پدیده بی نظیر شده است.

photo_2017-02-17_16-30-11

وی ادامه داد: در طی سالهای انقلاب مردم در همه عرصه ها ،خود مدیریت امور را بر عهده گرفتند و در ۸ سال دفاع مقدس با حضور پرشور،فرهنگ ایثار و شهادت را به عنوان یک فرهنگ مترقی برای توسعه و پیشرفت در دنیا معرفی کردند.استاندار لرستان افزود: بیان عالمانه مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ،عامل این شد که اقتصاد مقاومتی به یک راهبرد اساسی برای مسئولین و مردم تبدیل شود.

بازوند با معرفی فرماندار جدید الیگودرز نیز گفت:  احسان جهانیان یکی از منظم ترین مدیران استانداری است و طی ۳ سال اخیر بسیار خوب عمل کردند و همچون آقای میرزایی اصل در الیگودرز منشأ خیر خواهند بود.

عکس ها از ایمان بیرانوند

  1. محمد لک شهرستان دورود

    دو تغیر دیگر در راه است جعفر طو لابی فر ماندار شهرستان دورود خواهد شدو مدیر اصلاح طلب واژ جنس دولت دکتر رو حانی ریاست سازمان صنعت ومعدن را تصاحب خواهد کرد روز مرگی وماندگاری مدیران ادارات صنعت ،معدن شهرستانهای الیگودرز دورود و ازنا که یادگاران دولت احمدی نژاد معجزه هزاره سوم با بر کناری صفی خانی تغییر خواهند کرد.

  2. محمد سیاهپوش حامی دولت-الشتر

    نقل و قول حامیان دولت واصلاح طلبان این گونه روایت میکردند با بر کنار شدن شا هر خی معا ونت محافظه کار و بی تفاوت استا نداری وامدن خجسته پور معاونت جدید رفتن صفی خانی ما مور استانداری از سازمان صنعت حتمی است که متا سفانه این روند مثبت با کندی پیش می رود وانتخابات دوازدهم در پیش واگر این گونه باشد ریزش رای دکتر روحانی در اکثر شهرستانهای استان دور از واقعیت نخواهد بود چرا که طلمم آشکاری که صفی خانی در حق حامیان دکتر روحانی رو ا داشت برای سیاسیون امری اطهر من الشمس است.

  3. شهروند

    الیگودرز نیروی قوی ندارد؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان