شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » من هنوز ندیده ام کسی خودش باصندلی خداحافظی بکند

photo_2017-02-17_17-42-04
 

عضو شورای شهر پلدختر گفت :  انصراف از قدرت جسارت میخواهد که این جسارت  درسیاسیون ما دیده نمی شود . روزه نیازی که با صدور بیانیه ای انصراف خود را از حضور در انتخابات آتی شورای شهر پلدختر اعلام کرده بود در گفتگو با بلوطستان افزود: من هنوز ندیده ام کسی خودش باصندلی خداحافظی بکند واین از ضعفهای جامعه ما در رعایت دمکراسی است.

وی بیان کرد:  بارها عرض کرده ام راه توسعه رعایت دمکراسی است ودمکراسی دل کندن از صندلی است نه دست زدن به تلاشهایی درست ویا نادرست برای ماندن برصندلی که به هر طریقی در جایگاهی قرار داشته باشیم.

نیازی با بیان اینکه ازبعضی قلم بدستان فضای مجازی گله مندم ،اظهار داشت :  گاها یا مطلبشان خلاف واقعیت است واگر هم مطلبشان واقعی است اشاره وحرکات دستشان درجامعه خلاف واقعیت است که این از رسالت نویسندگی بدور است.

وی گفت:  انتقاد بعدی از این افرادمنفعت طلبیهای سیاسی و…..است تشویش اذهان عمومی مردم نه تنها جرم است بلکه گناهی نا بخشودنی است که بعضی افراد با کم رنگ کردن ویاپرزنگ کردن اخبارمرتکب آن میشوند .

وی ادامه داد: انصراف من با هدف  میدان دادن  به جوانان  و هم کمک به رواج دمکراسی اسلامی در جامعه می باشد و برای گرم نگهداشتن تنور انتخابات به طرقی غیر از کاندیداتوری کمک خواهم کرد.

گفتنی است روزه نیازی رئیس سابق شورای شهر و عضو فعلی این شورا هفته گذشته با انتشار بیانیه ای از عدم نامزدی مجدد خود در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پلدختر خبر داده بود.

  1. شهر وند 2

    ایشان در تعامل با چند نفر دیگر از اعضای شورای شهر به دلیل نا صواب بودن بزرگترین تصمیم شورای شهر از ابتدای کار شورا ضربه مهلکی به شهر پلدختر وارد کردند که هرگز بخشودنی نیست و دود آن هنوز هم در چشم مردم پلدختر است.اگر ایشان قصد داشتند جسارت به خرج دهند باید به این مساله صریحا” اعتراف کرده و عذر خواهی می کردند.

    • ناشناس

      باتشکرازشمابه نکته خیلی خوبی اشاره کرده ایدواقعا”تصمیم اشتباه آقای نیازی باعث ایجاد….. درشهرداری شده که این عمل باشعارهای انتخاباتی ایشان درتضادبود مطمئنم خودشان هم به این اشتباه پی برده اندچندبارهم قصدبرگشت ازاین اشتباه راداشتندولی متاسفانه به سرانجام نرسیدالبته عدم همراهی بعضی ازاعضای …. شوراکه متاسفانه چندین دوره است باعث انتخاب شهرداران …. میشوندهم مزیدبرعلت شده ….ودیگرحرکاتی که بعضی ازاعضای شوراشهرفعلی وگذشته میکنندباعث عقب ماندگی وتوسعه شهرو…. درشهرداری شده البته نبایدامیدواربودکه شورای بعدی وشهرداربعدی ازاینهابهترخواهندبوتجربه نشان داده هرچه جلوتربرویم بدترخواهدشدوافسوس گذشته راخواهیم خورد

  2. مردی ازجنس مردم....

    انقلاب انتخاباتی در راه است..نیاز به ورود افراد جدید وخلاق و مدبر دیده میشود.

    • ناشناس

      شورای شهرآینده ترکیبی ازبچه هیردله هاست که امیدوارم دولت فکری به حال شورای شهربکنه وزودتراین مسخره بازیهاراتمام تنهاکاربدی که ازدولت اصلاحات جاماندهمین شورای شهرهابود

  3. شهروند1

    انتقادشدیدی که نسبت به آقای نیازی هست وجای تاسف دارداینکه وی دربیانیه اش فقط طایفه خودش راخطاب کرده است واز آنان عذرخواهی کرده است.ضمن احترام به طایفه وی وسایرقبایل وطوایف؛جای تاسف داردکه شخصی درانجام امورهم فکرطایفه ای داشته باشد.این نشان میدهدکه شورای شهرمعنانداردوشورای طایفه معنادارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان