شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » دستگاه قضائی با همکاری نیروی انتظامی با پدیده ی شوم قاچاق کالا بطورجدی برخوردکنند

Image result for ‫امام جمعه پلدختر‬‎

امام جمعه پلدختر گفت: دستگاه قضا و نیروی انتظامی پلدختر در راستای منویات مقام معظم رهبری با هم هماهنگ باشند و اجازه ندهند قاچاقچیان به تولید داخلی صدمه وارد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر با تقدیر از نیروی انتظامی شهرستان به خاطر مبارزه جدی با قاچاق کالا افزود: دستگاه قضائی با همکاری نیروی انتظامی با پدیده ی شوم قاچاق کالا بطورجدی برخوردکنند.وی با بیان اینکه  قاچاق کالا باعث  صدمه به تولید کشور شده است ،اظهار داشت : قاچاق کالا باعث شده ااست تا بازار صادرات و فروش در دیگر کشورها رونق داشته باشد و اقتصاد ما آسیب ببیند.

امام جمعه پلدختر گفت: ازفرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان به خاطر کشف وضبط محموله قاچاق کالا طی روزهای اخیر ومعرفی قاچاقچیان به دستگاه قضائی تقدیر و تشکر می کنم .وی افزود:  انتظارمی روددستگاه قضائی شهرستان با پدیده شوم قاچاق کالا برخورد جدی داشته باشد.

وی با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن افزود: حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از نشاط و آمادگی ملت ایران است که تحلیل گران خارجی از درک آن عاجز هستند.امام جمعه پلدختر ادامه داد: حضور پرشور ومقتدرانه مردم درصحنه های حمایت ازانقلاب و نظام اسلامی همچون راهپیمائی ۲۲ بهمن و انشاالله انتخابات پیش رو ،عامل عزتمندی نظام اسلامی و حاکی از زنده بودن ،اقتدارو پویائی نظام و انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری گفت: حضور پرمعنای مردم در صحنه های مختلف انقلاب، دفاع مقدس و راهپیمایی ۲۲ بهمن دارای پیام های زیادی است که با وجود مشکلات اما مردم دست از انقلاب بر نمی دارند و انقلاب را دوست دارند. وی با اشاره به اهمیت انتخابات و حضور و مشارکت مردم در این امر مهم افزود:  شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶  آزمون دیگری برای مردم است و  مجریان انتخابات  نیز باید نظم را در برگزاری انتخابات فراهم کنند.

وی گفت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات واجب است و هر رای ما مانند خون شهیدی است که به نظام ما عزت، شرف و آبرو می بخشد.امام جمعه پلدختر اظهار داشت : حساس بودن مردم نسبت به سرنوشت خود برای نظام سرمایه است و حرکات ما در انتخابات و راهپیمایی ها موجب سربلندی ملت و نظام و نابودی دشمنان می شود.

سوری گفت:  مردم انقلاب و نظام راخودشان با نثارخون عزیزانشان به دست آورده و به فرموده ی حضرت امام صاحبان اصلی انقلاب هستند و  با جان و دل ازچنین نظامی حمایت و دفاع خواهندکرد.

حجت الاسلام و المسلمین سوری افزود:  با توجه به اینکه مردم و مسئولان آرام آرام خودرا برای برگزاری وحضور درانتخابات ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی آماده می کنند،مجریان و ناظران انتخابات بایستی بی طرفانه عمل کنند و  باعث دلگرمی به حضورحداکثری درانتخابات شوند.

photo_2017-02-17_21-38-52

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان