شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » عصمتی رفت ، سید منصور شاهرخ وندی آمد

 
photo_2017-02-21_14-08-59
 
 

سید منصور شاهرخ وندی به عنوان مدیر آموزش و پرورش معمولان معرفی شد . به گزارش بلوطستان وی امروز ظهر با حضور معاون مدیر کل آموزش و پرورش لرستان رسمآ به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش معمولان جانشین عصمتی شد. عصمتی از ۱۳مرداد ۱۳۹۳تا کنون مسئولیت اداره آموزش و پرورش معمولان را برعهده داشته است.

برپایه این گزارش ذبیح اله عصمتی  مدیر پیشین آموزش و پرورش معمولان کارشناسی ارشد علوم سیاسی دارد.او در طول ۲۶سال خدمت در آموزش و پرورش در مسئولیتهای مختلفی همچون تدریس در مراکز آموزشی،کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و معاون آموزشی آموزش و پرورش منطقه معمولان خدمت کرده است. وی همچنین در سه دوره متوالی نماینده مردم شهرپلدختر و معمولان در شورای شهر بوده است. سید منصور شاهرخ وندی نیز دارای مدرک تحصیلی دکترای جغرافیا است . او در دانشگاههای استان لرستان به عنوان مدرس فعالیت کرده و در زمره فرهنگیان مورد وثوق مدیرکلی آموزش و پرورش لرستان است. شاهرخ وندی در مقطعی دیگر نیز شایعاتی پیرامون حضورش در معمولان وجود داشت اما بالاخره پس از کش و قوس های فراوان او امروز با حکم خدانظر دریکوند مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به عنوان مدیر آموزش و پرورش معمولان منصوب و با حضور بهرامی معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش لرستان معارفه شد.

  1. جودکی

    سه دوره شورا شهر پلدختر و معمولان بوده؟؟؟؟!!!!!!پلدختر؟؟؟؟؟!!!

  2. فرهنگی بالاگریوه

    تشکروامتنان از زحمات ارزشمند مدیر پرتلاش وخسته گی ناپذیربرادر عصمتی به امید اینکه مدیریت آموزش وپرورش استان قدر دان این نیروی ارزشی با شد واز وجود بابرکت وتوانای ایشان در مدیریت های بالاتراستفاده نماید

  3. حامي

    آقای دارایی منتظر باش این روزها خبرهای معارفه دیگری در معمولان است .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان