شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » سرپرست اداره امورتربیتی آموزش و پرورش لرستان منصوب شد

photo_2017-02-22_17-00-29

با حکم سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان ذبیح اله عصمتی به عنوان سرپرست اداره امورتربیتی آموزش و پرورش لرستان منصوب شد.وی ظهر دوشنبه با حضور معاون مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از مدیر یت  آموزش و پرورش معمولان کنار رفت و جای خود را به سید منصور شاهرخ وندی داده بود.

عصمتی از ۱۳مرداد ۱۳۹۳تا کنون مسئولیت اداره آموزش و پرورش معمولان را برعهده داشته است.برپایه این گزارش ذبیح اله عصمتی  مدیر پیشین آموزش و پرورش معمولان کارشناسی ارشد علوم سیاسی دارد.او در طول ۲۸سال خدمت در آموزش و پرورش در مسئولیتهای مختلفی همچون تدریس در مراکز آموزشی،کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و معاون آموزشی و مدیریت  آموزش و پرورش منطقه معمولان خدمت کرده است. وی همچنین در سه دوره متوالی نماینده مردم  معمولان در شورای شهر و رئیس شورای شهرستان پلدختر بوده است.

  1. فرهنگی اعتدال

    انتخاب به جا وشایسته برادر عصمتی آزمدیر آن لایق وتوانای لرستان را به سمت سرپرست اداره امور تربیتی استان لرستان به جامعه فرهنگی به خصوص نیروهایی پرورشی استان تبریک می گویم امید است وجود ارزشی این نیروی توانایی دولت تدبیر وامید منشا خیروبرکت برای جوانان دیار واستان مان باشد .
    باتشکر از برادر ارزشی جناب آقای دریکوند مدیرکل آموزش وپرورش استان لرستان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان