شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » اختلاف نظر اداره ورزش و بانک ملی و حاشیه های شورای ورزش

photo_2017-02-22_17-42-03
 

جلسه شورای ورزش و ساماندهی امور جوانان پلدختر به محلی برای اختلاف نظر رئیس اداره ورزش پلدختر و رئیس بانک ملی شعبه ۷تیر این شهرستان تبدیل شد. به گزارش بلوطستان جلسه شورای ورزش پلدختر در حالی به ریاست بابایی بهاروند معاون فرماندار این شهرستان برگزار شد که علی محمد نورعلیوند رئیس اداره ورزش و جوانان  پلدختر مدعی شد برخی از بانک های پلدختر به تعهدات خود در قبال پرداخت وام ازدواج عمل نکرده و در این زمینه موانعی وجود دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر گفت: این آماری را که بیان کرده ام بر اساس همان آماری است که بانک ها به من ارائه داده اند و مستند هستند.در پاسخ به این اظهارات پارسا معاون بانک ملی مرکزی  پلدختر گفت: بانک ملی پلدختر اعم از شعبه مرکزی و شعبه خیابان ۷تیر تا کنون بیش از ۱۴میلیارد تومان در زمینه اعطای تسهیلات ازدواج به زوج های جوان پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: بیش از ۹۰درصد تعهدات بانک ملی در بخش تسهیلات ازدواج پرداخت شده به طوری که ۱۱۰فقره وام ازدواج در بانک ملی مرکزی و ۱۰۲فقره نیز در بانک ملی ۷تیر پلدختر پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این پرداختی ها در سامانه بانکی ثبت شده و قابل استناد هستند،افزود: نمی شود بر اساس گفته های یک کارمند بانک یا بدون توجه به آمار رسمی سخن بگوییم و این امری که شما می گویید درست نیست زیرا هم اینک این برگه پرینت رسمی سامانه بانکی است که نشان می دهد میزان پرداختی بانک ملی به زوج های جوان چقدر بوده است.

photo_2017-02-22_17-42-55

معاون فرماندار پلدختر نیز در این جلسه گفت: در بحث آمار و ارقام وام ازدواج مشخص است که یک جایی لنگ می زند. امان الله بابایی بهاروند افزود: یا آمار ها واقعی است یا نیست ،آمارهای ارائه شده عمومی می شود اگر واقعی نیست چرا ارائه می دهیم و اگر واقعی است چرا با هم اختلاف نظر و ناهماهنگی داریم.

وی تصریح کرد: مهم ترین پروژه دولت تدبیر و امید در حوزه ورزش همین استخر شنا بود که خوشبختانه با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید و باید به سهم خود در نگهداری و حفاظت از این سرمایه اجتماعی شهرستان در حوزه ورزش مشارکت کنیم.

وی با تاکید بر تجلیل و تقدیر از قهرمانان ورزشی و مدال آور گفت: پلدختر قهرمانان خوب و ارزشمندی در سطح استانی و ملی دارد که لازم است از سوی همه دستگاهها و مدیران دولتی مورد تقدیر قرار گیرند.

بابایی بهاروند گفت: بخش خصوصی نباید هر آنگونه که دلش می خواهد رفتار کند و لذا مدیریت اداره ورزش و جوانان پلدختر باید بر روند نگهداری اماکن ورزشی توسط بخش خصوصی و جلو گیری از استهلاک این اماکن نظارت خوبی داشته باشد.

وی بر توجه به ورزش بانوان ،همگانی و روستایی و عشایری تاکید کرد و گفت: برخی از ادارات تمکن مالی ندارند اما انهایی که در حوزه مالی تمکن دارند و می توانند در حوزه ورزش تیم داری کنند به یاری ورزشکاران و تیم های ورزشی بیایند.
photo_2017-02-22_17-42-24
رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر نیز گفت: بر اساس اصل ۴۴و ماده ۸۸باید تمامی اماکن ورزشی به بخش خصوصی واگذار شوند و این امر اجتناب ناپذیر است. علی محمد نورعلیوند افزود: گازرسانی به مجموعه استخر امید شهرستان پلدختر انجام نگرفته و ده روز طول می کشد تا این گازکشی انجام شود.
وی گفت: با گازوئیل موفق به راه اندازی سیستم ها و تجهیزات استخر شده ایم و امیدواریم با گازکشی مجموعه شاهد آغاز به کار فعالیت این استخر برای بانوان و آقایان در سانس های تفکیک شده باشیم.
 

  1. ناشناس

    آقای دارایی اولا”رئیس درسته نه ردیس دوما”رئیس بانک ملی شعبه خیابان ۷تیر آقای بازوندهستندنه پارسا سوما”گازوئیل درسته گازویل .گازویل به زبان لری درسته بعدش هم ۲۱۲فقره وام ازدواج هرفقره ۱۰میلیون حساب کنیدببینم چطورحساب کردندکه میشه بیش از۱۴میلیاردتومان؟؟؟؟؟؟؟؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان