شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » رفع مشکلات مردم مهم ترین وظیفه مسئولان است

photo_2017-02-24_21-38-48

امام‌جمعه پلدختر گفت: مردم منتظر گزارش اقدامات سه قوه در بحث اقتصاد مقاومتی هستند.به گزارش بلوطستان حجت‌الاسلام محمد سوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر پلدختربا بیان این مطلب افزود:  مردم منتظر گزارش عملکرد مسوولان قوا در راستای اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل تا پایان سال جاری هستند .

وی افزود: مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نامگذاری کردند و به درخواست معظم له تمام قوا در این رابطه باید مردم را در جریان اقدامات انجام شده خود قرار دهند.
امام جمعه پلدختر گفت: رفع مشکلات مردم مهم ترین وظیفه مسئولان است و مسئولان کشور باید به وظایف خود به خوبی عمل و با فکر، تلاش و همدلی به مشکلات رسیدگی کنند.وی افزود: مسئولان فرصت ها را از دست ندهند و نهایت تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند.

photo_2017-02-24_21-38-37

حجت الاسلام و المسلمین سوری در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه های نماز جمعه به برگزاری ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین در تهران اشاره کرد گفت:  سال است که افراد دروغ‌گو، موضوع فلسطین را از اجلاسی به اجلاس دیگر ارجاع می‌دهند و این در حالی  است که نه‌تنها هیچ‌چیزی عاید مردم مظلوم فلسطین نمی‌شود بلکه بیشتر در آتش فتنه‌انگیزی اسراییل می‌سوزند.

وی گفت: برخی کشورهای عربی با اسرائیل هم سفره هستند و مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسراییل تشکیل‌شده است و توسط گروه‌های تکفیری داعش جنگ نیابتی را در منطقه به راه انداخته‌اند و سعی دارند چهره‌ای خشن از اسلام ناب را به جهانیان نشان دهند.امام‌جمعه پلدختر افزود: این کشورها قصد دارند با راه انداختن این جنگ‌ها فلسطین را به فراموشی بسپارند تا اسرائیل را در حاشیه امن قرار دهند.

photo_2017-02-24_21-38-31

حجت الاسلام والمسلمین  سوری افزود: متاسفانه دولت های عربی اسلامی اگر چه در ظاهر با فلسطین اما با اسراییل هماهنگ و بر سر سفره آنان هستند.وی گفت: این مثلث شوم سعی دارد چهره ای خشن از اسلام ناب را به جهانیان نشان داده و ترویج این دین را مساوی با خشونت جلوه دهند.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام دوم فاطمیه گفت:  آیاتی درشان و منزلت حضرت فاطمه زهرا (س) نازل‌شده است که نشان دهنده جایگاه آن حضرت است. وی گفت:  در راستای دفاع از اسلام، حرکات و تصمیم‌های حضرت زهرا (س) به‌ عنوان نماد دین برای همه ما الگو است چون این حضرت هرگز دین را رها نمی‌کرد و در دفاع از آن کوتاه نمی‌آمد و مبارزی نستوه و سیاستمداری آگاه بودند.

photo_2017-02-24_21-38-23

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان