شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » ردیف بودجه پاداش پایان خدمت فرهنگیان در سالهای ۹۵ و ۹۶ حذف نشده است

Image result for ‫محمد بیرانوندی‬‎
 

عضو کمیسیون آموزش مجلس در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه۹۶ با رد موضوع حذف ردیف پاداش پایان خدمت فرهنگیان در سالهای ۹۵ و ۹۶ از این لایحه، تصریح کرد: اعتبارات خوبی برای این موضوع در کمیسیون تلفیق مصوب شد.

به گزارش بلوطستان ،عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه ردیف پاداش پایان خدمت فرهنگیان در سالهای ۹۵ و ۹۶ حذف نشده، گفت: در کمیسیون تلفیق بودجه۹۶ به منظور پرداخت حق‌الزحمه، حق‌التدریس‌ها و پرداخت پاداش پایان خدمت نیروهای بازنشسته اعتبارات خوبی پیش‌بینی شد.

نماینده مردم خرم‌آباد وچگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: پیشنهاد در نظر گرفتن اعتبارات برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مورد موافقت واقع شد اما تصویب نهایی آن نیاز به رأی نمایندگان در صحن علنی دارد که امیدواریم در صحن نیز رأی بیاورد و مساله حقوق بازنشستگان که دغدغه فرهنگیان و نمایندگان است، برطرف شود.

رییس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس، ادامه داد: در کمیسیون تلفیق سعی شد پیشنهادهایی ارائه شود که حداقل جوابگوی نیازهای یومیه آموزش و پرورش باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان