شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » ترافیک سنگین در جاده پرپیچ و خم شورای شهر پنجم پلدختر

شوراها
 

در فاصه سه هفته تا شروع ثبت نام انتخابات پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ،با فعالیت های غیر رسمی کاندیداهای احتمالی این انتخابات ،تب انتخابات در پلدختر مسری شده است.ترافیک نامزدهای مطرح شده برای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر در پلدختر به حدی است که از همین الان باید انتخاباتی جذاب و رقابتی و بسیار شلوغ را به انتظار نشست.

تشکیل نشست های طایفه ای،راه اندازی کانال های تلگرامی و رایزنی های سیاسی برای اجماع در انتخابات آتی بخشی از فعالیت هایی است که از سوی کاندیداهای احتمالی پنجمین دوره انتخابات شورای شهر پلدختر صورت می گیرد.

تا کنون افراد زیادی برای انتخابات پنجم شورای شهر در پلدختر اعلام آمادگی کرده اند که از بین اعضای فعلی شورای اسلامی شهر پلدختر تنها روزه نیازی رئیس سابق و عضو فعلی شورای شهر با انتشار بیانیه ای عدم حضور خود در انتخابات آینده را اعلام کرد.

برخی منابع در حالی  از احتمال عدم حضور دو عضو دیگر شورای شهر خبر می دهند که احتمالا آن دو نفر نیز به صف نامزدهای انتخابات پنجم شورای شهر در پلدختر اضافه خواهند شد.

بر اساس شنیده ها کاندیداتوری افرادی همچون ماندآنا آکسونیان نفر اول انتخابات گذشته ، مرتضی رفیعی، شهاب محمودی ، روح اله عالیپور،نورالدین پور نصیر عضو چهار دوره اخیر شورای شهر پلدختر و احتمالا نادعلی نعمت پور عضو سه دوره اخیر شورای شهر قطعی به نظر می رسد.

نورالدین محمدی زاده ، غلامرضا نصیری ، محمد مرادی ، و مسلم فاضلی  ،فرزاد حیدری ، مجتبی چراغی ، میرکاظم فریدونی ،شهرام عزیزی،انوش میران پور و افشار پیری ، علی پورجمشید،علی حسنوند، فضل اله بابایی، امین زینی وند ،جمشید جمشیدی، امین عبادی فر”پاپی زاده “،رحیم محمودی ،فهیمه عینی پور،علی گنجی  و فاطمه رشیدی نیا  نیز نامزدی خود را در انتخابات آتی شورای شهر اعلام کرده اند. اصغر نادری و غلامرضا جودکی  و نادر عزیزی هم اخباری مبنی بر نامزدی شان در انتخابات به گوش می رسد و آنها نیز برای حضور در انتخابات عزم خود را گویا جزم کرده اند.

نورالدین محمدی زاده و غلامرضا نصیری و ماندآنا اکسونیان سه عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان هستند. مرتضی رفیعی و مسلم فاضلی از اعضای حزب مردم سالاری بوده و محمد مرادی نیز از حمایت حزب ندای ایرانیان از احزاب اصلاح طلب برخوردار است.

شهاب محمودی که پیش از این کاندیداتوری خود را نه تایید کرده و نه تکذیب و احتمال می رفت یکی از غایبان انتخابات آتی باشد در گفتگو با بلوطستان ضمن اعلام آمادگی برای حضور در انتخابات از نامزدی همسرش فاطمه محمودی در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پلدختر خبر داده است. این در حالیست که برخی احتمال کاندیداتوری همسر محمودی را ضعیف می دانند اما برخی دیگر احتمال می دهند در غیبت احتمالی شهاب محمودی احتمالا همسرش به عنوان نامزد انتخابات شورای شهر مطرح خواهد شد.

ترافیک نامزدهای احتمالی در حالی فضای تبلیغات انتخاباتی را در یک ماه مانده به آغاز رقابت های انتخاباتی شورای شهر پلدختر داغ کرده که به نظر می رسد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر از حیث افراد ثبت نام کننده نسبت به دوره گذشته پررنگ تر باشد.این افراد تاکنون نامزدی خود را برای انتخابات شورای شهر پلدختر با برپایی نشست های غیر رسمی اعلام کرده و احتمال می رود با شروع ثبت نام افراد دیگری نیز به این جرگه اضافه شوند.

اختصاصی بلوطستان

هرگونه استفاده از این مطلب صرفآ با ذکر منبع بلوطستان امکان پذیر است.

  1. فرهنگی بالاگروه

    باسلام باتشکر از مدیر بلوطستان لطف کنین در همین اول کار جهت تنویر افکار عمومی مدارک تحصیلی افراد نامبرده را اعلام فرمایید شاید جوانان موردم غیور شهر اینباره تصمیم عاقلانه داشته باشند وبراساس شایسته سالاری رای بدن نه براساس طایفه گرایی وسایل سیاسی ….?

  2. ناشناس

    فقط مهندس ابول زاده

  3. ناشناس

    خدابه دادمردم پلدختربرسه اینهمه بچه هیردله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. شهروندی

    با سلام خدمت مدیر بلوطستان ومردم شریف ونجیب شهرستان پلدختر، راستی حیف نیست شهری که شهرت هویزه ثانی را یدک می کشد و دومین شهر شهید پرور است . افرادی که انتخاب میگرددند دارای مدرک وسوابقی که آن هم غیر مرتبط به امور عمرانی وشهری است انتخاب گردند ، انتخابات این شهر تا کی باید بدین صورتباشد کاش به جای این افرادی که دارای مدرک مرتبط و سوابق اجرایی داشتن حضور می یافتند . مدیر محترم بلوطستان خواهشا اگر امکان دارد مدارک وسوابق نامبردگان که خیلی بیشتر از این افراد هستند را به اطلااع عموم مردم شریف پرور پلدختر برسانید که به دور از هر گونه قبیله گرایی افراد معتمد، با سواد ودارای سوابق وکارهای عمرانی در حیطه شهر وشهرسازی را انتخاب نمایند به امید شهری زیبا و سرسبز

  5. بهمن محمودی شهروند پلدختر

    با درود بر مخاطبان عزیزوفهیم پلدختر،،، بنده به عنوان یک شهروند پلدختری از حضور همه افراد که دغدغه ونگران شهر خود وبرای ابادانی وتحول در شهر خود فکر وایده دارند به عنوان یک شهروندسپاس گذارم ،،ولی لازم دیدم نکاتی مبسوط به عرض برسانم که مخاطبان گرامی در اولویت های خود در انتخاب افراد تاثیر گذار ومرتبط با شورای شهر باشد یک مورد ان انتخاب افراد با هر سلیقه فکری که باشند ولی افراد متعصب سیاسی برای شورا شهر مفید که نیست بلکه مضر هم هست پس افرادی انتخاب کنید که گرایش متعصب سیاسی نباشند دوم افرادی با سواد واگاه به امورات شهری ومتخصص واشنا به کارهای شهر وشهرداری سوم ،،برحذر کردن از انتخاب افراد قاطع از یک طایفه خاص که این خود یک معضل بزرگ برای شهر خواهد بود که در ادوار گذشته این وزنه یک طرفه وتنش های ومعطل کردن خواست مردم در گیر ودار قبیله وقوم گرایی که این مورد از همه بیشتر ضربه هایی به شهر وشهرداری وبه اعتماد مردم زده شده است ،،،چهارم از مخاطبین عزیز بیشتر افرادی مدنظر وانتخاب باشند که جوان وخوش فکر ومتخصص در امورات شهر وشهرسازی ویا مرتبط با ان وافرادی جوان ویا بیکار باشند که بیشتر وقت داشته ودارند وهمچنین با انتخاب این افراد یک شخص ودرامد در مدت چهار سال می شود که کمک مالی خوبی برای ایشان هست ،پنجم ،،با انتخاب افرادی که در مورد چهار ذکر شد باعث شناخت ومعرفی انها در سطح شهرستان وحتی استان وحتی کشور خواهدشد واین شناخت ومعرفی این جوانان در سرنوشت واینده این جوانان بیکار وتحصیل کرده مثمر ثمر خواهد بود ،،،موردششم از منتخبین قبلی وهمچنین افرادی که شاغل هستند به عنوان یک شهروند درخواست وخواهشمندم که فرصت را به جوانان وافراد جویای کار بدهید شما عزیزان هرچه در فکر وذهن وایده هایتان بود انتخاب ودر مرحله اجرا وعمل نمودید که این توانتان بود حال بگذارید برادران واقوام ودوستان وهمشهری هایتان جای پر کرده شما را بگیرند یعنی عیب دارد یا گناه است ،،،،نیک بیندیشید واز حقیقت گریزان نباشید وواقعیت ها را با گذشت وایثار بپذیرد که این خود اجر دارد وجای سپاس ،،،

    • علی

      کاملا موافق شما هستم اقای محمودی. خواهشا همشهری های عزیز به جوانان تحصیل کرده بیکار رای بده.لطفاوالبته تحصیلات مرتبط …….خداوند سرنوشت هیچ قوم و ملتی را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنها خود سرنوشت خود را تغییر دهند.

    • فرزاد

      باسلام.مردم شریف پلدختر بیاید با بررسی سوابق به کاندیدای انتخابیمون رای بدیم.مثلا خانم اکسونیان در طی چهار سال شواری شهر بودنش انصافا برای پلدختر خیلی زحمت کشید.خدا حفظت کنه و موفق باشی شیر زن لرستانی.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان